Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie

Posiadam bmw e30 1,8 automat swap na 2,0 24v m50 manual i mam problem, ponieważ przy 100 km/h mam ponad 4000 na obrotomierzu ! Na początku myślałem, że wina to dyferencjału, bo był z 1,8 automat, więc założyłem z 2,0 manual i nie ma żadnej różnicy, teraz założyłem od 1,8 manual i jest to samo. Nie wiem jakie są przełożenia tych dyferencjałów, bo blaszki są nieczytelne, ale wydaje mi się, że jak są inne silniki to mają inne przełożenia... co Wy o tym myślicie? może to wina wału?

Opublikowano

1.8 i 2.0 miewały re same przełożenia

 

tu masz rozpiskę co i jak z dyframi:

 

http://www.behindmatrix.com/e30/fotost/f00023/f00023.htm

Opublikowano

nie jest to związane z tym że 1,8 ma 4 cylindry a teraz wsadziłeś 6? z tego co się orientuję to chyba powinieneś wsadzić licznik od jakiejś 6- cylindrówki. Kość zlicza sygnał i jeżeli masz złą to jeśli silnik ma faktycznie 2,66tys przy 100 km/h to ze złą kością liczy 1,5 x więcej czyli 2,66x1,5= 4 tysiące.

Jeżeli piszę głupoty to niech mnie ktoś poprawi :))

Prędkość dobrze pokazuje, bo stała licznika jest najczęściej taka sama.

Opublikowano
Piszesz glupoty kolego poprostu w e30 320 najdluzszy dyfer to 3,46 a w e36 320i to 3,15 wiec masz sporo krotszy dyfer wiec obroty naturalnie powinny byc na poziomie 4 tys szukaj dyfra o przelozeniu 3,25 lub mniej to obroty spadna przy 100 km/h

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.