Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Na wstepie sorry ze bez polskich znakow, ale siedze teraz na kompie z angielska klawiatura.

 

Od ponad pol roku mam zalozona instalacje:

- Landi Renzo Omegaz elektronika

- reduktor Landi Renzo IG 1

- wtryskiwacze Med czarne

- butla Irene w kolo zapasowe 73 litry

 

Auto chodzi super, nie odczuwam zadnych spadkow mocy, ale jest jeden problem.

 

Czasami (ale nie zawsze) jak wcisne mu gaz do samej deski i wskakuje na duze obroty to kontrolka od gazu zaczyna piszczec ze gaz sie skonczyl w butli (mimo ze mam 80-100%) oraz samochod traci praktycznie calkowicie moc i jak wyzeruje predkosc to trzesie silnikiem jak nie wiem (na gazie i na benzynie - jakby nie dostawal odpowiedniej ilosci paliwa niz potrzebuje), tak samo dzieje przy przyspieszaniu. Wystarczy ze stane, wylacze silnik, odpale od nowa i auto znowu smiga czy to na gazie czy na benzynie.

 

Dzieje mi sie to okolo 1-2 razy w tygodniu i najczesciej na trasach jak kogos wyprzedzam, bo po miescie (Londyn) nie bardzo mam okazje zeby deptac gaz do deski.

 

Jaka moze byc tego przyczyna? Gdzies jest cos nieszczelne i jak ma za duze cisnienie to wywala?

 

Prosze o pomoc, z gory dzieki.

Opublikowano

reduktor zamarza, sądzę, że jest za słaby do mocy samochodu

musisz z tym podjechać do gazownika, który zakładał gaz i powinien wymienić reduktor na inny, mocniejszy, oczywiście na jego koszt

Opublikowano
A ja bym zaczął od wymiany filtrów - ile km już na nich zrobiłeś?

 

 

Obecnie około 12 000km, ale działo się to od początku, z tym, że zakładałem go zimą w Polsce i tam nie mogłem przycisnąć za bardzo bo było ślisko. Dopiero przy podróży powrotnej do Anglii jak dałem kopa w Niemczech to coś takiego się stało.

 

reduktor zamarza, sądzę, że jest za słaby do mocy samochodu

musisz z tym podjechać do gazownika, który zakładał gaz i powinien wymienić reduktor na inny, mocniejszy, oczywiście na jego koszt

 

Z tym, że jak przełączę na benzynę to nadal trzęsie silnikiem i nie ma przyśpieszenie. Jedynym rozwiązaniem wtedy jest wyłączenie silnika i odpalenie ponownie.

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Mam podobny problem w e38 4.0

 

instalka taka sama

gaz doprowadzony 6 mm

Reduktor Landi Renzo I.G.1 - Maggiorato

wtryski czarne

 

filtry wymieniłem

 

i akcja taka ze przy redukcji czy wyprzedzaniu cyk i jest na benzynie

potem juz podczas jazdy nie moge powtórnie włączyc gazu

i to mnie wkur....

bo jak chce depnąc ok niech sie na benzyne przepnie

ale jak juz wyprzedze to chce miec mozliwosc

powrotu na gaz bez stawania

 

 

doczytałem ze najlepiej dodac drugi parownik

czy ktos ma instrukcje rysunek jak to sie podpina

Opublikowano

W twoim przypadku drugi reduktor napewno przydałby się.

Jednak rurka 6mm to raczej stanowczo za mało do tego motoru.

Zmień na 8mm.Ja mam 2.5 motor i ciśnienie gazu klękało przy maks bucie.Teraz założyłem Faro 8mm i jak ręką odjął.

Dochodzi jeszcze wielozawór i zawór gazu który też ogranicza przepływ.

 

Tutaj masz przykładowe połączenia 2 reduktorów:

http://www.ac.com.pl/public/pubonline/cms/files/Programy-i-instrukcje-obslugi/pl/Pozosta%C5%82e%20instrukcje%20dokumenty%20do%20pobrania/PL-2_REDUKTORY_podlaczenie.pdf

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

No to jeszcze jedno

jak na trybie normalnym gaz w podłoge trzepie silnikiem ledwo idzie

jak dam manualnia na 2

do idzie jak trzeba

przełączam manualnie ciągne na kazdym do 4000

i jest ok

 

tylko jak manualnie zmieniam biegi jak zmienia automat [BAD] jak sport ok

 

np w trasie 120 km/h chce wyprzedac to sie nie da na ostatnim biegu wciskam gaz i go trzepie

zrzuce na 4 idzie wysmienicie 160 i wciskam D

 

na sporcie po redukcji zrzuca na benzyne ale po redukcji o 2 biegi np. z 5 na 3

 

mieszanka jest bardzo bogata wali tym gazem

wiec parownik raczej wydajny

 

czy mozna mu wyłączyc zrzucanie na wache ?

 

poprzednie instalacje miałem tak ze jak sie gaz konczył to po prostu obroty coraz mniejsze mniejsze

dotyczy takze sekwencji

 

widze ze moge miec zupełnie inny problem bo inaczej silnik pracuje jak sie zalewa a inaczej jak ma za mało paliwa

tu wychodzi ze jes za duzo

 

pali 17 - 20 mieszana jazda wiec w normie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.