Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Niedawno utopiłem porządną kwotę w remont silnika. Efekt jest taki,że ..... krótko mówiąc zostałem zrobiony przez pseudomechanika w h....ja. Jestem na etapie odzyskiwania forsy i przy okazji szukam nowego serca o wyraźnym biciu. Może to być zarówno motor M20B20 jak również M20B25 tylko w tej opcji z komputerem. Niekoniecznie musi być kompletny bo osprzęt będzie pasował. Byle był w bardzo dobrej kondycji i normalnej cenie. Proszę o wsparcie bo nie ufam ogłoszeniom z Allegro. Pozdrawiam
WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ZYCIE.
Opublikowano
ja podłacze sie pod temat bo rowniez chce swoje m20b20 (słaba kompresja) wymienic na cos mocniejszego najchetniej na 2.8i tylko sie tak zastanawiam czy jaak bym chcial taki silniczek z e46 ... (swapa juz mam zalatwionego jezeli chodzi o samam przekladke silnika ) to co konkretnie musze wymienic mowie tu o czesciach mechanicznych bo o wiazke i komputerek to kupie razem z serduchem . z gory dzieki i jak ktos ma jakies propozycje to mile poczytam :)
Opublikowano
To koledzy długa historia. Naprawa zaczela sie od wymiany poduszek bo wentylator zaczal namietnie calowac chlodnice. Mialem sprawdzonego magika i mi to zrobil w pol dnia. ale stwierdzil ze poduszki poleca znowu bo silnik mocno sie poci. przy tym jeszcze mocno kopcil bo padly uszczelniacze na zaworach. Za chwile stwierdzil ze lej puszcza spod glowicy. A na drugi dzien ze cisnienie na 2 garkach siadlo. Wiec postanowilm wymienic motor ale on powiedzial ze nie wies co kupisz a ze poza sercem wszystko mialem doinwestowane to namowil mnie na utopienie 2 klockow w remont. To byl poczatek grudnia i bylem mocno zajety swoja praca wiec wylozylem mu gotowke i juz 14 grudnia slicznotka miala byc gotowa. Poem mnie zlewal i odebralem bunie dopiero tydzien po swietach wielkanocnych. Od poczatku mi cos nie pasowalo ale kolo mnie nie unikal i gadal ze mna normalnie ze wymienil wszystko co trzeba. Na jego nieszczescie nie jestem taki na jakiego wygladam i znam ten motor na wylot. teraz koles juz zamknal warsztat i jest ciezko uchwytny ale mam nadzieje ze odzyskam czesc kasy byle mi sie za motor zwrocilo. Malo tego buda stala przez zime na parkingu hurtowni i tam zaje...li mi z niej ksenony. Moja cierpliwosc zstala przez niego wykorzystana za nadto i obiecale sobie ze wiecej mojego auta nie wstawie do warsztatu. Wole go robic kilka dni dluzej ale sam. Mozecie sie smiac ale mam praktycznie na siebie 3 auta Omege A Vectre A i moja niunie. jak wszystkim ulzylo jak ja odebralem, nie wazne w jakim stanie. Wazne ze wogole.
WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ZYCIE.
Opublikowano
no wiesz... ale sobie "mechanika" znalazłeś. Szczerze nie potrafiłbym być takim oszustem. Takiego to bym zabił własnymi rekami... tak samo mojej matce jeden taki Opla Kadetta robił... to tak zrobił ze niemal silnik zatarł.. dobrze ze sprawdziłęm poziom oleju ;)
Opublikowano

m20b25 w dobry stanie zaczyna być drogi i trudno osiągalny

może jednak wart twój reanimować, co z nim jest nie tak że chcesz go wywalić??

Opublikowano
Ja bym robil ten silnik zakup nowego to wielkie ryzyko

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
tak dokładnie jak piszą, lepiej zrobić swój i wiesz co masz. Jak kupisz inny może się okazjać ze i tak musisz go robic.
Opublikowano
dokladnie, ogarniaj ten motor, dobrze wykonany pojezdzi dlugo. sprawdz stan cylindrow czy nie sa pozacierane lub zowalizowane, zrob pomiar tlokow i korbowodow, sprawdz prowadnice zaworowe oraz gniazda wraz z zaworami, sprawdz stan odmy, wkladaj dobre czesci, zrob potrzebne obrobki. nie bedzie to tanie ale tanio nie ma dobrze. remont za 2k to nie remont.
Opublikowano
jeśli miałby kosztować 2k to wolałbym poszukać m50b25, osiągi sporo lepsze przy zauważalnie mniejszym zużyciu paliwa
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ale e30 z klasycznym m20 to jest coś, no wiesz przemo. A jak już m50 to już nie jest klasyczne e30.
Opublikowano
Jak juz zaznaczylem podczas wymiany rozlecianego konika na walku sprawdzalem cisnienie na poszczegolnych cylindrach i tak owe sie wachalo od 5.9 do 7.5 bar wiec nie za ciekawie ... jak jest zimny kopci na niebiesko (jak sie przegazuje) wiec olej bierze ... chba wlasnie przez ta kompresje nie wiem nie znam sie ... a jak juz na wolnych to chwile na bialo dymi (uszczelka p.g. ? ... ) na wolnych faluje jak lajba na falach 10 w skali boforta :P no i juz jest troche za slaba ( zaczynalem od 1.6 e30 , teraz 2.0 r6 e30 , no i tak mi sie marzycos mocniejszego po to remontuje teraz bude ;) poradzcie co myslicie drodzy koledzy fanatycy :D
Opublikowano

zrób próbę olejową, będziesz wiedział czy to wina dołu

a na ciepło kopci??

biały dym nie oznacza nic dobrego, może uszczelka pod głowicą jest źle założona

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.