Skocz do zawartości

Pytanie przy okazji zakupu E60 530d


pacul

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie!!!

 

Bardzo proszę o radę dotyczącą zakupu E60 530d z 2004 roku. Czy przedział cenowy pomiędzy 53 a 57 tysiącami złotych jest wystarczający aby uniknąć zakupu bubla czy lepiej omijać szerokim łukiem samochody w tym przedziale cenowym???

Prosze również o informację jak sprawdza się dwulitrowy silnik diesla w modelu E60, bo w obecnie przezemnie posiadanej E39 z 2003 roku nie wyglada to za dobrze oraz czy określona wyżej kwota może mi w jakimś stopniu zagwarantować, że kupie dobre i zadbane autko z silnikiem dwulitrowym.

 

Z góry bardzo dziękuje za pomoc i radę.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Moim zdaniem żadna kwota nie gwarantuje niczego, ale z zasady im wyższa tym większe prawdopodobieństwo kupienia lepszego egzemplarza. Auto trzeba dobrze sprawdzić, wszystko jest na forum, poczytaj na spokojnie, ja pół roku przed zakupem czytałem szczegółowo wszystko nt E60 :) Co do wyboru silnika, 520d czy 530d to szeroka dyskusja sie toczyła na forum dluuugo. Zawsze jest cos za coś, jeśli kupujesz BMW z rozsądku to mozesz kupic 520d, ale czy BMW kupuje sie z rozsądku...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. nie sugeruj sie kwotą tylko stanem. Tanie auto nie musi być złomem tak jak drogie nie gwarantuje bezawaryjności bo drogie

2. Jednak za dobre auto trzeba więcej zaplacić. NIe sugeruj sie cenami z allegro a raczej z mobile.de.

 

E91, której szukałem rok temu zaczynały sie od 13500 Euro a kończyły na 20000 Euro, nie kierowałem sie ceną.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak przedmowca- ceny z allegro mozna miedzy bajki wsadzic....

 

popatrz na mobile.de- odetnij te najtansze propozycje i bedziesz wiedzial jakie sa realne ceny;

ps jak ktos dbal i serwisowal auto w ASO nie odda auta za free...

wiekszosc aut na allegro w tej cenie maja przebiegi po 300tys i lepiej; po przekroczeniu PL granicy w magiczny sposob maja 120-150kkm....

szukaj aut z DE, Austrii i PL- jesli bylo serwisowane, w każdym ASO bedziesz mial wglad w historie serwisowa;

reasumujac -bedziesz mail autko na oku popros o VIN

unikaj aut z Italii, Hiszpanii-przekrety z pamierami

 

pzd K.

pozdrawiam Konrad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj.

Sam niedawno kupiłem E60, ale od razu szukałem 530 - miałem te same pytania. Niestety większość, które oglądałem w tym przedziale cenowym były strasznie umordowane, malowane i miały zazwyczaj padnięte turbo.

Dlatego poszukaj najpierw wozu, którego stan ogólny jest ok. Potem polecam wyłącznie autoryzowany serwis, gdzie jest specjalna oferta dla kupującego. Sprawdzenie kompletne auta ok 670 zł, ale wiesz wszystko. Ja po takim sprawdzeniu w serwisie i długiej liście usterek i tak kupiłem auto, choć dołożyłem od razu 6 tys zł. Ale zrobiłem wszystko z tej listy, gdyż zazwyczaj były to typowe usterki albo sprawy eksploatacyjne. Ważne że auto było zadbane i nieporozbijane.

Powodzenia w szukaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Bono z tego co pamietam miałes E39 530d, jesli mozesz to napisz swoje wrazenia z E60 w porownaniu z E39, to na pewno tez pomoze koledze.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Miałem E39 523iA - i uważam, że to fantastyczny wóz. Pomimo, że to był 1996r produkcji (przebieg nieznany), to nie miałem z nim większych problemów, poza typowymi usterkami (łożyska w kołach, czujnik położenia wału). Inne problemy wynikały z eksploatacji na GAZie. Dlatego E60dA postanowiłem kupić w dieselu i to tylko 3 litrowym, zgodnie z opiniami kolegów z forum. Na razie się nie zawiodłem - motor robi wrażenie.

Ogólnie E60 w porównaniu z E39 to kolejny skok technologiczny pod każdym względem. No może z wyjątkiem plastików we wnętrzu, ich jakości i samego wykończenia wnętrza - osobiście uważam, że E39 było lepiej dopasowane.

Przyspieszenie, właściwości trakcyjne, hamulce, ogólny komfort no i wygląd -czyli radość z jazdy bez porównania lepsza w E60.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i ja dołoże swoje 50 centów ;)

 

Ja swojego auta szukałem ok 6 miesięcy i kazdego dnia odwiedzałem allegro i podobne serwisy ogłoszeniowe. Oglądałem też wybrane przez siebie sztuki - głównie 2,5 i 3 litrowe gdyż przesiadając się z Hondy Accord 2,4 benz. nie chcialem mieć wała w postaci braku mocy.

 

Sytuacja zmusiła mnie do kupna auta w kraju - czego dawno nie robiłem i tak napotkałem wielu naciągaczy, kłamców i niedorozwojów :nienie: którzy nawet kiedy tłumaczyłem jak daleką drogę mam do przebycia - wmawiali ze auto jest w super stanie.

Wiekszość aut ma przebiegi rzędu 300 tys. km lub 200 tys. powypadkowe. W końcu handlarze muszą na czyms zarabiać a niemiec nie sprzeda czegos co jest dobre za niższą kwote. (Okazji nie ma).

 

Wracając do tematu - tak znalazłem swoją e60 z końcówki 2005 roku z silnikiem 2.0d. Nie można jej porównać do 3.0d ale jezdzilem 2,5 litrowymi i różnica jest w zasadzie znikoma (ok 1 sek gorsze przyspieszenie do setki). Jednak fakt że miała przejechane 107 000 km (potwierdzone w serwisie BMW - VIN, auto z niemiec) przekonał mnie do jej zakupu.

 

Auto było uderzone z przodu w taki sposób, że oprócz wymiany maski, malowania zderzaka - wszystko gra - to straty zewnetrzne.

Dowiedziałem się też ze w Niemczech jesli auta mają odpryski na masce czy blotnikach od kamieni, to przód jest malowany - co jest normalną sprawą w BMW.

 

Wewnatrz perełka - stwierdziłem ze lepiej bede sie czul w samochodzie swieżutkim z mniejszym silnikiem niż wyeksploatowanym z duzym motorem.

 

Zalety silnika - niskie spalanie w trasie - 5,7l/100km przy 120km/h

średnie spalanie w cyklu mieszanym to ok 7,2l 100km - male miasto z wieloma skrzyzowaniami. - podaje bo niektórzy jezdząc po duzych aortach miejskich hamuja niezwykle rzadko. :)

 

Silnik jest dynamiczny i oszczędny więc jeśli ktoś szuka nie zajechanego auta to polecam 2.0d.

 

Najlepiej przejedź się z kimś z klubu to będziesz wiedział. :cool2:

Who's got the key to my beema ? :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem żadna kwota nie gwarantuje niczego, ale z zasady im wyższa tym większe prawdopodobieństwo kupienia lepszego egzemplarza. Auto trzeba dobrze sprawdzić, wszystko jest na forum, poczytaj na spokojnie, ja pół roku przed zakupem czytałem szczegółowo wszystko nt E60 :) Co do wyboru silnika, 520d czy 530d to szeroka dyskusja sie toczyła na forum dluuugo. Zawsze jest cos za coś, jeśli kupujesz BMW z rozsądku to mozesz kupic 520d, ale czy BMW kupuje sie z rozsądku...

 

Sam się przymierzam do kupna 5tki, więc czytam i czytam o w/w samochodzie już ponad pół roku

Kris33

Bardzo mi się podoba twoja wypowiedź, świadczy że polski rynek samochodów zmienia się i "bemiarze" nie są już tylko łysymi, zatłuszczonymi dresami, (nie twierdze że tak kiedykolwiek było to tylko obiegowa opinia która jest bardzo krzywdząca tak dobre samochody

 

"ale czy BMW kupuje sie z rozsądku.." to zdanie bardzo mnie przekonuje do kupna 530D chociaż zapłacę 464 euro więcej podatku drogowego (taki kraj) myślę że to nie jest wygórowana kwota za tak wielką przyjemność, powiem tylko że jeszcze zastanawiam się nad 535D ale to już daleko idące marzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.