Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W większości aut paski te są wymieniane przez zluzowanie alternatora z jednej strony. Wtedy da się go przesunąć do środka i pasek schodzi. Sądzę, że i tu tak jest. Ale dostęp do tego ciężki.

BMW to jest to co lubię najbardziej! Freude am Fahren!

http://img.userbars.pl/120/23959.gif

http://img153.imageshack.us/img153/6728/aaad.jpg

Opublikowano
Sam robię wymiany standardowe typu olej i filtry, jakieś czyszczenie, sprawdzanie co i jak na ile potrafię. Na dniach muszę wymienić tarcze i klocki z przodu oraz same klocki z tyłu no i do tego przetoczyć trzeba będzie tylną tarczę i to też zamierzam sam zrobić. Resztę powierzam serwisowi. BMW Rawski i ASEKO. To dwa sprawdzone serwisy z których korzystam. Nie pamiętam dokładnie jaki jest dostęp do tego paska, ale jeśli byłby znośny to pewnie też bym spróbował zabrać się za to samemu. To raczej nic trudnego. W poprzednim autku (Opel Vectra 2.0i) to nawet kompletny rozrząd sam wymieniałem i do teraz Viki śmiga jak ta lala :D

BMW to jest to co lubię najbardziej! Freude am Fahren!

http://img.userbars.pl/120/23959.gif

http://img153.imageshack.us/img153/6728/aaad.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.