Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!!!

Mam taki proble mu siebie w BMW e39 2000rok 525D kombi

Mianowice jadac kiedys drogo zapalil mi sie blad ABS\ASC i przestal dzialac lincznik,ekonomizer i wskaznik paliwa zaczol wariowac.

Jezdizlame tak sporo czasu pojechalem do elektryka i pwoeidzial ze to lozysko z piasta na 99% w tylnum lewym kole ok wymienilem i dalej to samo. Po pewnym czaise poejchalem do kolegi na komputer i sie okazalo ze jest uszkdozone lewe tyle kolo tak pokazywal komputer ok. I jezdialame jezdizalem tak jakos przez miesiac i wjezdzajac do mnie do garazu musze jezchac po dziurach i blad nagle zniknol i przez 70 km sie nie zapalil .Potem znowu zapalil i po jakims czasie znowu zniknol. i teraz jest a czasami nie ma. i Teraz zauwazylem ze jak mi wyskakuje bald nieraz zaczyan samochodem szarpac i po chwile predkosciomierz siada ekonomizje i wskaznik paliwa , a drugi objaw jest takie ze nagle jak hamuje zaczyna dzialac ABS zahamuje do dechy to wyskakuje bald a czasami nie i po chwile przestaje dzialac abs i wyskauje bledy.

Prosze o pomoc bo juz nie wiem co mysalem co wymienic i jeszcze wymienilem czunik i dalej to samo

Opublikowano

Dołączam się do tematu, u mnie nie ma co prawda wariacji z innymi rzeczami, ale tak... Jadę sobie spokojnie drogą, wyprzedza mnie jakiś wariat i pokazuje na mnie palec, to ja dociskam i w zakręt wchodzę już ostrzej...oczywiście pointa nie jest tak ważna ;)

Chodzi o to że gdy jadę delikatnie w zakręt to spoko, a gdy już tak ze zadziała trakcja to włącza się kontrolka trakcji i ABS i świeci, mimo tego że trakcja jest włączona i do czasu aż nie wyłącze stacyjki jest tak, wyłącze, włącze i znów czeka aż użyje trakcji... Nie wiem co jest grane, ale niezbyt mi się to podoba.

Wiem, że wśród was są tacy czarodzieje, którzy znają takie sztuczki o których się mi nawet nie śniło, nie skąpcie swej wiedzy i napiszcie co trzeba zrobić aby to załatwić.

Jesli już ktoś coś radzi to proszę o konkretne rzeczy, jeśli ktoś jest pewien tego co pisze ;)

Szerokości Koledzy ;)

Opublikowano
Trzeba wyjąć i wyczyścić czujnik ABS przy lewym tylnym kole, a jak to nie pomoże to trzeba go wymienić.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Temat stary jak świat.

Na 100% padnięty sterownik ABS. To ta pastikowa część przy pompie ABS.

Sterownik bez obaw można zdemontować i dalej jeździć (jeśli pamiętam 6 śrub). Po prostu nie będzie działał prędkościomierz i ekonomizer no i oczywiście ABS/ASC.

Poszukaj na allegro np. http://www.allegro.pl/item1031561431_0265_900_001_naprawa_sterownik_abs_bmw_0265900001.html.

Miałem identyczne objawy. Po wysłaniu i naprawieniu sterownika wszystko śmiga jak należy od ponad roku. Dają gwarancję na naprawę.

Nie kombinuj nic z kołami i czujnikami. I pod żadnym pozorem nie próbuj sam naprawiać sterownika. Dla ułatwienia dodam, że nowy sterownik w ASO to 2500zł.

Napisz jak naprawisz usterkę to napisz.

Pozdrawiam

Opublikowano
Temat stary jak świat.

Na 100% padnięty sterownik ABS. To ta pastikowa część przy pompie ABS.

Sterownik bez obaw można zdemontować i dalej jeździć (jeśli pamiętam 6 śrub). Po prostu nie będzie działał prędkościomierz i ekonomizer no i oczywiście ABS/ASC.

Poszukaj na allegro np. http://www.allegro.pl/item1031561431_0265_900_001_naprawa_sterownik_abs_bmw_0265900001.html.

Miałem identyczne objawy. Po wysłaniu i naprawieniu sterownika wszystko śmiga jak należy od ponad roku. Dają gwarancję na naprawę.

Nie kombinuj nic z kołami i czujnikami. I pod żadnym pozorem nie próbuj sam naprawiać sterownika. Dla ułatwienia dodam, że nowy sterownik w ASO to 2500zł.

Napisz jak naprawisz usterkę to napisz.

Pozdrawiam

Gdzie naprawiałeś sterownik? Podaj jakieś namiary.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Koledzy ile czujników ABS się znajduje w e39 oraz w którym miejscu?

 

umnie czujnik padł a wszyscy pisali ze sterownik, łatwo idzie to sprawdzić

a czujnik tylko oryginalny nie muśi być z aso, na zamiennikach bym się zabił

 

w jaki sposób można to sprawdzić, skoro piszesz, że łatwo ?

 

pozdrawiam ;)

Opublikowano

temat wałkowany z trylion razy. Wystarczy wnieść troszkę swojej inicjatywy i poszukać a nie od razu posty pisać.

viewtopic.php?f=72&t=68825

12 stron tematu - poczytać !!! jest tam wszystko opisane.

BMW-Banditen Motor Wagen


INSTRUKCJA E46

http://www.wupload.com/file/194077137/Instrukcja_BMW_E46_PL.pdf

Komunikaty kompa niem-angielsko-polskie

http://www.wupload.com/file/194069634/komuinikaty_bmw.txt



----------------------------------------------------------------------------------------------

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.