Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

myslisz ze to nie bedzie servo? troche czytam teraz na ten temat i w wiekszosci przypadkow to wlasnie to jest przyczyna

niestety niezbyt znam sie na mechanice i dopiero zaczynam moja przygode z e39 dlatego pytam Was :)

Opublikowano

zacznij od rzeczy ktore i tak musisz zrobić, jesli nie były wymieniane od nowosci (wężyki - WSZYSTKIE podcisnieniowe)

 

Przez jaki czas masz twardy hamulec po odpaleniu silnika?

Po kilkudziesieciu sek pewnie masz juz miekki? Albo nawet szybciej

Opublikowano

Masz moze jakies zdjecie gdzie tego wszystkiego szukac? ( tak, wiem... jestem zielony :norty: )

zaraz podejde do auta i bede bawil sie ;)

Opublikowano

po zdjęciu 1-go plastiku na silniku na przedzie masz pompe vaccum (metalowa puszka).

Z niej wychodzi wąż, potem idzie na rozdziałke i dalej na cieńsze węzyki, idziesz tym tropem do kolejnych podzespołów

 

 

PS. :arrow: Cichy, Moim zdaniem dobrze, ze odkupuje sie stare tematy, bo zamiast pierdylion tematów z jednym problemem, byłby jeden temat zwarty w merytoryczne informacje

Opublikowano

Ale numer....

Po godzinie wsiadlem do auta i problemu nie bylo ... nawet nie pozostalo wspomnienie po nim :P

Przejechalem okolo 200 km z przerwami i ani sladu

Bylem u mojego mechanika wieczorem i tez nic nie znalazl.

 

Ciekawe za czyim wstawiennictwem dokonal sie cud w mojej bawarce :8)

Opublikowano
Ciekawe za czyim wstawiennictwem dokonal sie cud w mojej bawarce :8)

 

Zaprawdę powiadam Ci, że cud ten za moją sprawą się stał :mrgreen: wisisz mi skrzynkę wódki :mrgreen:

E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano
nie ciesz sie za wczas, nic samo nie ustępuje.

To cisza przed burzą :evil:

 

Bo Ty to każdą radość zepsuć potrafisz :mrgreen:

A poważnie to trzeba by jednak dokładnej zbadać przyczynę, żeby nie było niespodzianek

E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano
w/g mojego mechanika to moze byc zawor ( albo klapka . Nie pamietam jak sie to zwie ) i jezeli jeszcze raz sie to wydarzy to trzeba dodac gazu. Jezeli to faktycznie jest zacinajacy sie zawor, to powinno puscic przy zwiekszeniu sie podcisnienia. Wtedy albo nasmarujemy albo wymienimy. Jezeli nie bedzie to to , trzeba sprawdzic wezyki. Pompa jest sprawna ;]
Opublikowano
i jezeli jeszcze raz sie to wydarzy to trzeba dodac gazu. Jezeli to faktycznie jest zacinajacy sie zawor, to powinno puscic przy zwiekszeniu sie podcisnienia.

 

Co za głupota. Zmien mechanika czym prędzej.

Dodanie gazu nie zwieksza podcisnienia, to nie benzyna gdzie podcisnienie uzyskiwane jest z kolektora...

W dieslach mamy pompe vaccum i niezaleznie od obrotow masz mieć -1atm.

 

To tyle w temacie podcisnienia ;)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

U mnie takie były początki zalewanego płynem hamulcowym serwa. najlepiej zrobić inspekcję suchym patyczkiem przez otwór w serwie czy jest suche w środku.

 

Ja wymieniłem pompę i serwo, bo co ciekawe pompa rozszczelniła się na wejściu do serwa.

 

Objawy jak tutaj opisywane, twardy pedał, nie dało się hamować. A najgorzej było w zimie jak trochę wody/płynu/oleju przymarzały w środku.

 

Po wymianie objaw ustąpił jak ręką odjął. Całość operacji 140 pln.

Opublikowano
Raczej stawiałbym na zalanie komory, gdzie jest serwo przez wodę, która nie ma ujścia z uwagi na zatkane szczeliny odpływowe. Ja przerabiałem to i też wymiana serwa dopiero pomogła.
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.