Skocz do zawartości

530d twardy i drewniany pedał hamulca


mm1972

Rekomendowane odpowiedzi

po zdjęciu 1-go plastiku na silniku na przedzie masz pompe vaccum (metalowa puszka).

Z niej wychodzi wąż, potem idzie na rozdziałke i dalej na cieńsze węzyki, idziesz tym tropem do kolejnych podzespołów

 

 

PS. :arrow: Cichy, Moim zdaniem dobrze, ze odkupuje sie stare tematy, bo zamiast pierdylion tematów z jednym problemem, byłby jeden temat zwarty w merytoryczne informacje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale numer....

Po godzinie wsiadlem do auta i problemu nie bylo ... nawet nie pozostalo wspomnienie po nim :P

Przejechalem okolo 200 km z przerwami i ani sladu

Bylem u mojego mechanika wieczorem i tez nic nie znalazl.

 

Ciekawe za czyim wstawiennictwem dokonal sie cud w mojej bawarce :8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe za czyim wstawiennictwem dokonal sie cud w mojej bawarce :8)

 

Zaprawdę powiadam Ci, że cud ten za moją sprawą się stał :mrgreen: wisisz mi skrzynkę wódki :mrgreen:

E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ciesz sie za wczas, nic samo nie ustępuje.

To cisza przed burzą :evil:

 

Bo Ty to każdą radość zepsuć potrafisz :mrgreen:

A poważnie to trzeba by jednak dokładnej zbadać przyczynę, żeby nie było niespodzianek

E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w/g mojego mechanika to moze byc zawor ( albo klapka . Nie pamietam jak sie to zwie ) i jezeli jeszcze raz sie to wydarzy to trzeba dodac gazu. Jezeli to faktycznie jest zacinajacy sie zawor, to powinno puscic przy zwiekszeniu sie podcisnienia. Wtedy albo nasmarujemy albo wymienimy. Jezeli nie bedzie to to , trzeba sprawdzic wezyki. Pompa jest sprawna ;]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jezeli jeszcze raz sie to wydarzy to trzeba dodac gazu. Jezeli to faktycznie jest zacinajacy sie zawor, to powinno puscic przy zwiekszeniu sie podcisnienia.

 

Co za głupota. Zmien mechanika czym prędzej.

Dodanie gazu nie zwieksza podcisnienia, to nie benzyna gdzie podcisnienie uzyskiwane jest z kolektora...

W dieslach mamy pompe vaccum i niezaleznie od obrotow masz mieć -1atm.

 

To tyle w temacie podcisnienia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

U mnie takie były początki zalewanego płynem hamulcowym serwa. najlepiej zrobić inspekcję suchym patyczkiem przez otwór w serwie czy jest suche w środku.

 

Ja wymieniłem pompę i serwo, bo co ciekawe pompa rozszczelniła się na wejściu do serwa.

 

Objawy jak tutaj opisywane, twardy pedał, nie dało się hamować. A najgorzej było w zimie jak trochę wody/płynu/oleju przymarzały w środku.

 

Po wymianie objaw ustąpił jak ręką odjął. Całość operacji 140 pln.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej stawiałbym na zalanie komory, gdzie jest serwo przez wodę, która nie ma ujścia z uwagi na zatkane szczeliny odpływowe. Ja przerabiałem to i też wymiana serwa dopiero pomogła.
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.