Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak ale nic na temat silnika 123d wiec jesli ktos cos wie prosze o rade.

Wiem,ze wymiana tej turbiny stanowi problem.

Opublikowano (edytowane)

Troche modyfikacji będzie przy takiej wymianie, ale wszystko jest możliwe i wydaje mi sie, że 280KM można osiągnąć bez większego wysiłku po spełnieniu poniższych czynności.

 

Turbo można zmienić, ale trzeba szereg innech podzespołów też wymienić

- customowy kolektor,

- większy intercooler,

- wydech z szerszych rurek,

- zmiana oprogramowania (długość otwarcia wtrysku, powietrze itp...)

 

ale na początek proponował bym założyć inne, mocniejsze heble!

- większe tarcze,

- odpowiednie klocki

- większe jarzma

- zaciski hamulcowe kilku tłoczkowe...

 

bo moc to nie wszystko, ale trzeba ją też zatrzymać

Edytowane przez Hipo
Opublikowano

a po co koleżance aż tyle mocy ?

 

czuję się troszeczkę zawstydzony :oops:

Tomek

Używane części do komputerów .


http://img409.imageshack.us/img409/6589/mkbmw.gif

Opublikowano

Hipo zgodze sie z Tobą najpierw hamulce bede robic tez wydech w MG. O tyle ciężko,że mało kto ten model już robił a wymienić te połączone turbiny ponoć nie tak łatwo.

Bumblebee a kto mówi,że ma latać ma mieć dobre przyśpieszenie i dawać frajde. Do latania mam drugie auto :)

Opublikowano

Hipo co byś brał jeśli chodzi o hamulce? rozmawiałam w serwisie o Performance

Niestety BMW nie hamuje a zwalnia jak mówimy :) mam porównanie bo sie ścigam rsem i tam hamulce i zawieszenie to bajka.

Opublikowano
Hipo co byś brał jeśli chodzi o hamulce? rozmawiałam w serwisie o Performance

Niestety BMW nie hamuje a zwalnia jak mówimy :) mam porównanie bo sie ścigam rsem i tam hamulce i zawieszenie to bajka.

 

only ferodo, ale dokładnie nie napiszę, jaki typ bo trzeba mieć już ich rozmiar :)

Proponuję najtwardsze klocki - niestety będą piszczały, ale i hamowały :) no i tarcza będzie się szybko kończyła, ale będziesz dłużej żyła :cool2:

 

Popieram naszego moda - po co Ci taki latawiec??

Opublikowano

Z tego co patrzyłem to nawet Hamann czy AC Schnitzer nie robią w 123d nic, prócz programu i wydechu.

Zawsze można oddać samochód na zmianę sprężarek w ręce rodzimych tunerów, ale końcowego efektu nie można być pewnym w 100%, co sama pewnie wiesz, jako posiadaczka aut typu RS4.

Opublikowano

Jeśli chodz o BigT w Serii 1, to ktoś musi taką wykonać modyfikację jako pierwszy.

 

W polskim Internecie nie wiele znajdziesz bo BWM 123d jest drogim i wciąż rzadko spotykanym autem.

Nie jest to Seat Ibiza 1.9 TDI :wink:

 

Polecam fora zagraniczne, można tam znaleźć trochę opisów. Ile kto uzyskał i co zmieniał.

Jak już tu pisałem, 123d ma super potencjał do modyfikacji, sprzęgło i skrzynia są bardzo wytrzymałe (model taki jak w 335i).

Pytania po co ci tyle itd. uważam nie na miejscu. Dla jednego 75KM wystarcza do wszystkiego, a innemu 200 mało :)

 

PS: Jutro będę na tej samej hamowni w Gliwicach :) Zamieszczę wykres mojego 120d (163KM) jak udało się go zainfekować.

Opublikowano
Dla żądnych wrażeń jest 135i - silnik z przetartą ścieżką tuningową, również u polskich tunerów :) Potencjał na ponad 420KM :)
Opublikowano

Matti to pewnie sie kiedyś spotkamy na nocnych w Krakowie jeśli jezdzisz :) aluzja do Ibizy była dobra :D ( jeśli mówimy o tej samej )

masz racje jednym wystarcza 75KM innym nie.

135i owszem ale ja potrzebowałam jako drugie auto diesla i wybór padł na 123d z którego jestem bardzo zadowolona.

A hamulce i tak bede robic ja jezdze glownie A4 nie po miescie przy niektorych idiotach na drogach hamulce i moc nieraz ratuje zycie.

Opublikowano

Bywam czasami w czwartki, ale nie jakoś regularnie.

Co do hamulców to montowałbym, o ile budżet pozwala hamulce BMW Performance.

 

Brake Kit - Front 6 piston calipers with 2-piece discs

http://www.redish-motorsport.com/resources/_wsb_497x331_Front+BMW+Performance+Brake+Kit.jpg

 

Brake Kit - Rear 2 piston calipers with vented discs

http://www.redish-motorsport.com/resources/_wsb_446x298_BMW+Performance+Rear+Brake+Kit+-+Brembo+2+piston+yellow+monobloc+calipers+plus+324x22mm+discs+9.jpg

 

Do poczytania:

http://www.babybmw.net/forum/viewtopic.php?f=17&t=11683&start=60

 

Można zamówić na ebay, 1500euro plus wysyłka.

http://cgi.ebay.de/original-BMW-Performance-Bremse-fuer-1er-E87-E81_W0QQitemZ350334491581QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item5191901bbd

No albo w salonie, ciężko powiedzieć ile zaśpiewają :)

Opublikowano

Ooo znalazłem wątek o Big Turbo w 120d który kiedyś czytałem.

 

http://www.babybmw.net/forum/viewtopic.php?f=20&t=13709

 

Jest tam też opisane dlaczego modyfikacje/wymiana turbo w autach VFL są łatwiejsze niż tych FL z turbiną z elektronicznym sterowaniem.

Nie wiem niestety jakie turbosprężarki siedzą w 123d.

Opublikowano
Witam,

czy ktos probowal juz cos robic z turbinami? w sensie wymieniac na wieksze.

aktualnie zrobiony program auto hamowane wczoraj ale przed wymiana filtra powietrza niedlugo bedzie hamowac jeszcze raz.

 

http://img717.imageshack.us/img717/3553/skanuj0001u.jpg

 

Fajnie, że przy 2000tyś już jest 430 Nm momentu :)

Ja już jestem po programie, z mojego 120d wyszło 204KM i 405Nm, czyli można powiedzieć że jak seryjne BMW 123d :)

Masz może wykres serii w 123d? U mnie zamiast 163KM w serii było 168,4.

Opublikowano
W Krakowie powiedzieli 10tys

jutrpo bede miec cene w wawie tam gdzie auto kupilam.

 

Z wątku o modyfikacji 123d zrobi się wątek o hamulcach :)

 

Z salonu w Wawie jest ten zestaw za 8tyś.

http://www.allegro.pl/item1012234301_zestaw_doposazenia_w_hamulce_sportowe_bmw_seria_1.html

Opublikowano (edytowane)

co do hamulcy bajka lecz przy zabawie trzeba uwazac aby ktos w pupe nie wjechał! bo niestety ludzie sie troche podkrecaja i zaczynaja siedziec na pupie podczas jazdy nie zdajac sobie sprawy ze moga niewychamować w razie "w"!

 

no mnie tez interesuje chip ale jak narazie nic ciekawego u polskich tunerów nie znalazłem bo nie maja doświadczenia z tym silnikem niestety :( ale widze że pierwszy pomiar jest wiec spytam właścicielki zadowolona jestes?

Edytowane przez bumblebee
Proszę bez spamu, witamy się w dziale, spotkania w spotkaniach, wszystko znajdziesz w Hade :)
Opublikowano

jeżeli chodzi o hamulce BMW Performance to warto dokładnie porównać zaciski i tarcze na tył w pełnym zestawie,

bo z tego co sobie przypominam mogą być identyczne co seryjne z wyjątkiem koloru (żółtego)

 

sama inicjatywa BMW Performance jest nowa (około 2 lat) i chyba jest to delikatny sposób oferowania wybranych części sprawdzonych firm nie związanych z BMW (hamulce chyba są Brembo) w sposób niedrażniący ///M GmbH

 

mam w 120d zawieszenie BMW Performance (powód: gwarancja), które, moim zdaniem, jest idealnie dopasowane do tego auta

 

na zagranicznych forach były pół roku temu plotki, że będzie tuning programowy w ramach BMW Perf., ale jak na razie nie widziałem, nie ma też oferty dyfrów ze szperami do 1er, ale na szczęście są firmy, które je produkują

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
jeżeli chodzi o hamulce BMW Performance to warto dokładnie porównać zaciski i tarcze na tył w pełnym zestawie,

bo z tego co sobie przypominam mogą być identyczne co seryjne z wyjątkiem koloru (żółtego)

Hamulce tylnie z BMW Performance są takie same jak seryjne 120d/123d tylko kolor zacisków jest inny :)

Natomiast różnica z przodu jest już duża :) Ciekawe ile cenią za sam przód, można tak zamówić, a tył pod kolor domalować u lakiernika :)

Opublikowano
Dziwne, zawiesili im konto :) mieli oryginalne części do BMW i Porsche,

był to serwis Auto Reduta Warszawa, cena zestawu Performance Brake Kit była wystawiona Kup Teraz 7999zł.

Nie jestem z Warszawy, nie mam rozeznania.

 

u mnie wszystko działa są hamulce za 7999 zł do serii jeden

 

ale nie wiem czy mogę porzucić linka do aukcji bo jeszcze bana dostane za reklamę allegro

Opublikowano

ale nie wiem czy mogę porzucić linka do aukcji bo jeszcze bana dostane za reklamę allegro

Widziałem na allegro, dla mnie za droga ta przyjemność więc na pewno nie będę kupować.

PS: A co do wklejanie linków to musisz uważać ... bo moderatorów mamy bardzo srogich, prawda? :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.