Skocz do zawartości

kons6

Zarejestrowani
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    poznan

Osiągnięcia kons6

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. nawet sprzęgło o tarczy 24cm, ciekawe czy dzwon pasuje przełożenia w dyfrze mocno różne w N20 widziałem 3,9 w N47 koło 2,5 ciekawe jak z przełożeniami biegówi w skrzyni koła 17" z oponą 225 wejdą bez problemu zawieszenie można sobie dowolny gwint kupić lub zostawić serię czy blisteiny b6 seryjne hamulce wystarczą
  2. z 2.0 turbo w mitsu evo można wydechem, pompą paliwa i programem zrobić bezpieczne 400KM/550Nm z 2.0 turbo w subaru 300KM/450Nm N20, przelotowy wydech i program powinny dać coś podobnego, w napędzie na 1 oś straty na napędzie są dużo mniejsze licząc koszty silnika, reszty części pracy, można dojść do wniosku, że można mieć auto o takich parametrach za 30-40 tys zł gdy się np. skończy silnik w e87 wymiana e87 na nowe 20td to pewnie ze 100 tys
  3. czy ktoś to rozważał/robił? czy silnik będzie pasować do skrzyni biegów? czy trzeba by wymienić cały napęd aż do dyfra? sprzęgło / skrzynia / dyfer ze 120d powinny sobie poradzić z momentem 350 Nm, bo to tyle samo co w serii
  4. Dzięki, teraz już rozumiem więcej Jeszcze 1 pytanie, DIS na vmware wykorzystuje EDIABAS, czy to oznacza, że tak samo jak INPA potrzebuje COM1 z ustawionym standardowo przedziałem adresów I/O :?: COM1 mogę ustawić, ale sposób zarządzania energią w laptopie, który mam uniemożliwia definiowanie I/O dla portów, więc INPA nie działa
  5. mam bardzo podstawowe pytanie: - czy aplikacja Diagnostic Head Emulator jest wykorzystywana (konieczna) do łączenia się z elektroniką samochodową? - czy może aplikacja Diagnostic Head Emulator jest wykorzystywana do pracy DIS bez podłączenia do czegokolwiek jak wskazywałaby nazwa? jaki jest cel używania DIS w takim trybie?
  6. to mogą być oryginalne felgi bmw, ale nigdzie nie jest napisane, że to są felgi m3, w tytule wg mnie są wymienione typy aut, do których będą pasować, a m3 jest też po to, żeby się ogłoszenie łapało na wyszukiwanie po m3
  7. czy wiecie może, jaka firma produkuje amortyzatory BMW Performance i czy są one gazowe czy olejowe (przód)? mam strasznie wybity na dziurze jeden z amortyzatorów i myślę czy go nie zregenerować lub nie kupić bezpośrednio od producenta po niższej cenie
  8. moje doświadczenia z performance w 120d są zbliżone jeżeli chodzi o nierówności, auto trochę podskakuje, ale wtedy kiedy jest bardzo szybko, na szczęście niemiłemu odczuciu nie towarzyszy niestabilność, przy włączonej kontroli trakcji (full lub DTC) takie podskoki ją aktywują nie mam za to problemów z wysokością auta, nie zahaczyłem nim chyba o nic podczas jazdy, dodatkowo 1-ka ma super płaską plastikową płytę od spodu, więc silnik i zawieszenie są dobrze chronione przejechałem ok. 75 tys km, chyba wszsystkie z nich w Polsce
  9. nieoficjalna i niepotwierdzona informacja: w czwartek 11 będzie w Kielcach zupełnie sucho i dość ciepło, biorę pełne slicki wyścigowe i ma być taka pogoda! :wink:
  10. tak właśnie, na następnej rundzie pucharek będzie w zasięgu, bo mnie nie będzie ze względu na wyjazd niesamochodowy :wink: wystarczy pokonać subaru, co łatwe nie jest (ja przegrałem łącznie trzecie miejsce w klasie o 1,2X sek)
  11. zdecydowanie odradzam klocki i tarcze EBC (miałem w m3 e36 i wymieniłem bo nie hamowały) odradzam również klocki sportowe/półsportowe, bo one mają, wg mnie, 3 zastosowania: - szybki tor (jak w F1, w Polsce jest taki tylko Tor Poznań) - długa jazda w górach, bo tam klocki mogą się przegrzać - zatłoczona autostrada przy prędkościach powyżej 200km/h jesienią i zimą takie klocki to dramat - nie rozgrzewają się przy zwykłej jeździe prawie nigdy
  12. kons6

    [E87] Szpera

    bo dodatkowy ciężar na pewno o wiele mniejszy niż kolegów; tak, że nawet z cięższym osprzętem silnika 123d w sumie dużo mniej ciężaru na przedniej osi :wink:
  13. kons6

    [E87] Szpera

    mam szperę w 120d, producent Quaife, kupiona i założona mniej więcej rok temu w Tomsonie (www.tomson.com.pl) cena podana wcześniej w wątku jest oszacowana rozsądnie "Szpera po to właśnie została wymyślona, żeby poprawić trakcję w trudniejszych warunkach drogowych, czyli między innymi ułatwić start czy umożliwić podjazd pod górkę. To, że przy okazji zmniejsza się stabilność podłużna samochodu to inna sprawa. Przyczepności auto ze szperą na pewno szybciej nie straci ( w stosunku do analogicznego samochodu bez szpery) - KOMPLETNIE się nie zgadzam, kupowanie szpery z takim zastosowaniem jest BARDZO NIEBEZPIECZNE "ze chyba twoja kobieta jezdzi bmw takze radze uwazac na zakretach bo ze szpera droga do spotkania z latarnia czy drzewem jest krotka i bolesna." - podpisuję się obiema rękami (o ile jest wyłączona kontrola trakcji) szpera to mechanizm mający zastosowanie w 100% sportowe (czy amatorskie, czy zawodowe, ale sportowe), służy zwiększeniu części siły napędowej przenoszonej na nawierzchnię w przypadku utraty przyczepności choć jednego z kół napędowych, pośrednio ułatwia sterowanie autem w trakcie poślizgu, koszt - znacznie łatwiejsze wpadanie auta w poślizg, w każdych warunkach opinie nt. Quaife w 120d - jak na razie (po ok. 30 tys) same zalety jedna uwaga: auto z wyłączoną kontrolą trakcji na śliskiej nawierzchni (wystarczy mocny deszcz) potrafi wystrzelić pod niewielkim kątem do toru jazdy podczas dodawania gazu przy jeździe na WPROST
  14. z ta zmiana programu jest chyba duzo lepiej niz piszecie, mi powiedziano, ze w zestawie jest nowy komputer sterujacy, wiec soft jest wspolny dla wszystkich i solidnie przetestowany
  15. 2 tys? radość musi kosztować ;) cena bez montażu 7,5 tys z vat...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.