Skocz do zawartości

Nie wkręca sie na obroty 318is


cilala

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!! Mam do Was pytanie. Znajomy sprowadził z niemiec śliczna e36 cupe z silnikiem 1.8is

Auto odpala i chodzi bardzo ładnie ale jak chce się dodać gazu to kompletnie się nie wkręca. Ciężko nim ruszyć. Auto było podłączone pod komputer i wyszedł błąd rozrządu. Mechanik nie ma pojęcia co może być przyczyną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To raczej rozrzad do ponownego ustawienia. Chyba ze masz z 500 tysiecy to ten niesmiertelny lancuch mogl sie juz "skonczyc"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto było podłączone pod komputer i wyszedł błąd rozrządu. Mechanik nie ma pojęcia co może być przyczyną.

Nie rozumiem bardzo tego błędu w jaki sposób mechanik to sprawdził na kompie (sprawdził synchronizację czujników wałka i wału?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego wszystkie IS-y są na łańcuchu M42 i M44. Jeżeli chodzi o ten błąd to tylko i wyłącznie można brać pod uwagę dwa czujniki wał korbowy i położenia wałka rozrządu (nie nad pompą wody tylko obudową termostatu w górnej pokrywie łańcucha) jeżeli silnik pracuje prawidłowo na biegu jałowym to rozrząd musi być OK. Czy pojawiają się jakieś stuki podczas pracy lub przy rozruchu??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Dolaczam sie do tematu mam identyczny problem ze swoim 1.8is Auto nie ma w ogole mocy w czasie jazdy ciezko ja zakrecic nawet do 4tys na luzie obroty dochodza do odcinki ale slychac jakby z jakims oporem. Wymienilem juz swiece, przewody, czujnik walka rozrzadu i dalej to samo kto mam pomysl co to moze byc?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam Mam ten sam problem z is-em jechałem dzisiaj z trasy i auto zaczeło dziwinie pracować! żaczynało je mulic po wciśnięciu gazu, i tak coraz wiecej i wiecej az spadła na wolne obroty i strasznie nie równo pracuje .

Zgasiłem auto, odpaliłem ponownie i bez zmian strasznie rzuca silnikiem jakby palił na dwa gary dodam jeszcze ze dziń przed padła mi pompa paliwa wymieniłem na nową BOSCHA i auto śmigało pieknie ale dzisiaj rano przejechałem 50km i masakra

Mam zamontowany jeszcze taki multi block przez ktorego jest odcinane zasilanie do pompki ,działa ona wtedy jak zmasuje dwa punkty czy moze byc to walniete? jest tam jakis przekaznik ale on pstryka jak zmasuje multiblocka a moze podaje jakis słaby prad na popme paliwa i wtedy ona jest mało wydajna i silnik nie pracuje ??? Co koledzy myślicie o tym ??

Żyzce wszystkim takich przyjemności w życiu, jakie odczuwa sie siedząc za kierownicą BMW...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok sprawa rozwiązana !

Prześwietliłem cały układ paliwowy i okazało sie ze strasznie zapchany był filtr paliwa ... po zamontyowaniu nowego auto pracuje jak przedtem. Pierwszy raz mi sie zdarzyło żeby filtr był tak zawalony syfami z paliwa ze zatkało całkowicie jego przepływ ale juz jest wszystko OK. :D

Pozdrowionka dla wszystkich

Żyzce wszystkim takich przyjemności w życiu, jakie odczuwa sie siedząc za kierownicą BMW...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.