Skocz do zawartości

uszczelki pod kolektorami ssacymi V12


Justinos1

Rekomendowane odpowiedzi

Te uszczelki nie występują poza ASO a cena 4 lata temu bez zniżek była 4 cyfrowa.

 

 

Czujesz już magię V12 kolego? :mrgreen:

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś chce sprzedać takie uszczelki nowe za 960 komplet to bardzo tanio w Aso koło 1800 zawsze taki komplet wychodził

A cena to ze względu na sposób ich budowy taka droga( jak ktoś ich nie zobaczy to nie zatrybi o co chodzi)

Dlatego też podróbek nie ma

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie w M30 uszczelka jest jak podkładka pod piwo w knajpie, w M70 to całkowicie inna bajka.

 

M30:

 

http://www.febi.com/pdb/main/Pictures/12315.jpg

 

M70:

 

http://bmwe32.masscom.net/sean750/V12_rough_idle/Image85.jpg

 

http://bmwe32.masscom.net/sean750/V12_rough_idle/Image86.jpg

 

http://bmwe32.masscom.net/sean750/V12_rough_idle/Image90.jpg

 

Michael porównaj to sobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze mnie bawi kwestia tych uszczelek w 750 i jeszcze kilku innych zagwostek zarezerwowanych dla M70, które sprawiają że nie jest to "auto dla ludu" i dość skutecznie potrafi rzucić o glebe każdego komu wydaje że nabył sobie pojazd którm będzie sobie jeździł radośnie i tanio.

 

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze mnie bawi kwestia tych uszczelek w 750 i jeszcze kilku innych zagwostek zarezerwowanych dla M70, które sprawiają że nie jest to "auto dla ludu" i dość skutecznie potrafi rzucić o glebe każdego komu wydaje że nabył sobie pojazd którm będzie sobie jeździł radośnie i tanio.

 

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

 

a czemu te uszczelki są akurat tak zrobione? :) Nie dałoby się zrobić normalnych? A używanych dobrych nie da się kupić? :D Mało na rynku? Ja się wkurzyłem parę razy bo pytałem na szrocie BMW w Krakowie o parę części do mojego to mi gość powiedział że do M30 nie ma - do M70 za to duży wybór :) Już powoli zacząłem się zastanawiać czy nie taniej wyszło by użytkowanie V12 ;)

 

A jakie jeszcze inne niespodzianki są w V12?

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

a czemu te uszczelki są akurat tak zrobione? :) Nie dałoby się zrobić normalnych? A używanych dobrych nie da się kupić? :D Mało na rynku? Ja się wkurzyłem parę razy bo pytałem na szrocie BMW w Krakowie o parę części do mojego to mi gość powiedział że do M30 nie ma - do M70 za to duży wybór :) Już powoli zacząłem się zastanawiać czy nie taniej wyszło by użytkowanie V12 ;)

 

A jakie jeszcze inne niespodzianki są w V12?

 

 

Michael te pytania to taki żart??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michael te pytania to taki żart??

 

nie żart tylko z tego co mówił ten gość ze szrotu (albo handel częściami używanymi jak kto woli) to do V12 ma masę części w dobrym stanie a do M30 nic bo już zajeżdżone :( Przykładowo chciałem kupić górny wąż od chłodnicy to wybrałem nowy z ASO za prawie 300 pln bo używanych nie miał nikt a jak miał to chcieli po 150 pln! Do M70 mieli komplet węży jakie chce.

Tłumiki w idealnym stanie też częściej się do M70 spotyka, Visco chciałem kupić (a potem wentylator bo mi spadło visco przy regeneracji) i co? Nasz znajomy mechanik Jarek miał w piwnicy wentylator od M60 (i chyba też do M70) za flaszkę pewnie by mi dał :) a ja co? Mam M30 i musiałem lecieć do Intercars po wentylator za 80 pln.

To takie moje doświadczenia. Ale wiem że np remont kapitalny M30 a M70 to zupełnie inne koszty. W drugim przypadku kilkukrotnie większe. Tylko mi chodzi o drobiazgi...

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spora część M30 jeszcze jeździ/toczy się, natomiast większość M70 kończy pod szlifierką kątowa mało kogo stać jeździć nimi, a co dopiero wymienić podstawowe rzeczy które kosztują więcej niż cały samochód.

 

Ale M70 ma jeszcze taką przewagę że było M73 które było produkowane bardzo długo a części od niego pasuje chyba cała masa do M70?

A jakie M70 ma jeszcze bardzo drogi części oprócz tych uszczelek?

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Układ zapłonowy, zawieszenie NIVO/EDC, pompa wody za tysiaka i tego typu kwiatuszki.

 

Jakie jeszcze "kwiatuszki"? Pompa wody to fakt... ja do mojej kupiłem za 140 pln nową SKF chyba i wymieniłem sam można by powiedzieć "na ulicy", w M70 nie poszłoby tak łatwo :) EDC to super bajer (jak działa) i nie występuje tylko w V12. Ale regeneracja jednego amortyzatora EDC to zdaje się 250 pln - a tyle też kosztuje tani w miarę dobry amortyzator do wersji bez EDC. Co wytrzyma dłużej? Skłaniałbym się nawet do twierdzenia że regenerowany.

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.