Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam,moim problemem jest puchnący przewód chłodnicy na powrocie..tzn,ten znajdujący się pod korkiem..nie wiem czego pęcznieje..kupiłem uszczelkę pod głowice..ale może to jednak nie to..na zimnym silniku jest ok po rozgrzaniu przewód jest napęczniały..dwa razy nawet ściągnęło mi go wraz z opaska i płyn na ziemie :( może to wiskoza?albo niedrożna chłodnica?jest możliwość???albo termostat??sam już nie wiem...a za głowice w ostateczności...przy spokojnej jeżdzie i w korku pęcznieje i pojawiają się krople płynu na znak że już puszcza opaska pod ciśnieniem,,,ale gdyby go gazować na rozgrzanym i najlepiej pod obciążeniem :lol: to pewne ze zwali przewód;[nie ma mowy pomóżcie pozdrawiam
Opublikowano
Spróbuj narazie wymienić tylko korek wlewowy chłodnicy ,no chyba że temperatura ci wali na czerwone pole . Ale najlepiej sprawdź w warsztacie na zawartość Co2 w układzie chłodzenia
Opublikowano
no ok.mierzyłem ciśnienie na cylindrach i na 2 i 6 troszkę słabiej bije,,ale za to olei i płyn czyściutkie..nie miesza się nic..pod korkiem wlewu oleju i chłodnicy też ładnie
Opublikowano
Na przewodach jest ciśnienie, zmień obejmy, albo trochę w innym miejscu ściśnij. Ucieka płyn jak chodzi silnik czy jak stygnie po zgaszeniu??
Opublikowano
płyn ucieka podczas eksploatacji..np wyjeżdżam na zimnym i jest sucho..wracam, zaglądam pod maskę a tam krople po chłodnicy lecą;[tzn zawieszone na niej..pod cybantem..wysadza po prostu płyn..pod ciśnieniem;[kilka kropel ale...coś to nie tak;[i ten przewód..napęczniały że czasem go ugiąć nie mogę..pozdrawiam.dziękuję
Opublikowano
To, że przewód jest twardy "że nie możesz go zgiąć" moim zdaniem jest prawidłowe. Odpowietrz dobrze układ.
Z twojego rozumowania wychodzi na to że w układzie chłodzenia płynie beton. :nienie:

Przewody mogą być naprężone ale nie do tego stopnia żeby nie można było go ścisnąć ,bo to oznacza że jest za duże ciśnienie w układzie chłodzenia

Opublikowano
A może zwyczajnie za dużo płynu chłodniczego nalaleś do układu i rozszerzająca się ciecz nie ma gdzie się cofać i idze w układ powodujac puchnięcie najsłabszego ogniwa tj węży
Opublikowano
właśnie że cieczy jest nawet za mało..i wraz puchnie,, na zimnym silniku jest nieco mniej płynu niż do znaczka COLD.więc już sam nie kumam o co chodzi...mysle ze jest to moze przyczyna wiskozy bo padła...nastawiam sie na zamiennik firmy BEHR,,dobre to Panowie???
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
witam..mam znów pytanie;[czy pomiędzy kołem łańcuchowym które jest połączone łańcuszkiem z kołem na wale korbowym a wałkiem rozrządu [wydechowy]powinna znajdować się jakaś podkładka na kształt kwadratu o zaokrąglonych rogach???bo mam wątpliwości..nie przypominam sobie żeby tam jakaś była gdy rozpinałem rozrząd a teraz dostrzegłem i na wałku i zębatce jakby odcisk po jakiejś podkładce..czy po prostu koło jest bezpośredni dokręcone do walka..bez żadnej podkładki...jest podkładka na walku ale ssącym i wszystko się zgadza..ale nie jestem pewien co do wałka wydechowego;[proszę o pomoc z doświadczenia lub jakiś link na schemat złożeniowy gdzie jest to rozrysowane..mam silnik m50 bez vanos.pozdrawiam
Opublikowano
Ja bym nie szalał,od razu sciągac głowice -śmieszne :nienie: .Wymień opaski i zaciśnij tak jak Kolega pisze,w ciut innym miejscu(nawet jak masz ori przewód to 1cm ciachnij bo może już guma na końcu slaba,jak bedziesz pewny że nie bedzie za krótki).Sprawdż korek,bo ja sam przez zły korek i zle założony termostat(tym odpowietrznikiem był do dołu) o mały włos bym góry nie sciągnoł.Najtaniej jest zrobic test CO2,nim tak jak ja o mało nie osiwiejesz z choroby buni,choc sam testu nie robiłem :oops: .Mysl na spokojnie,bo głowica to nie koło które sie sciąga kilka razy w roku.Powodzenia
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
ok.wiec jest jakas zaleznosc w montażu i ustawieniu tego termostatu???jakies cechy??jezeli tak to jak to rozpoznac zeby bylo prawidlowo zamontowane???może to jest wlasnie przyczyna...prosze o wskazówki.pozdr :?:
Opublikowano
ok.wiec jest jakas zaleznosc w montażu i ustawieniu tego termostatu???jakies cechy??jezeli tak to jak to rozpoznac zeby bylo prawidlowo zamontowane???może to jest wlasnie przyczyna...prosze o wskazówki.pozdr :?:

Na tym rysunku widać jak powinien być zamontowany termostat http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CB11&mospid=47441&btnr=11_1503&hg=11&fg=35

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.