Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

kolego jak masz mniej więcej pojecie to sam zrobisz, oto w której kolejności zrobić..

 

Zwracaj uwagę aby krzywki wałka rozrządu zaworów regulowanych były w dole:

gdy na 1 cylindrze krzywki są na dole, to na 6 cylindrze zawory sie mijają

gdy na 2 cylindrze krzywki są na dole, to na 5

gdy na 3 cylindrze krzywki są na dole, to na 4

gdy na 4 cylindrze krzywki są na dole, to na 3

gdy na 5 cylindrze krzywki są na dole, to na 2

gdy na 6 cylindrze krzywki są na dole, to na 1

 

Kolejność zapłonu jest 1-5-3-6-2-4 więc pchając auto na biegu będziesz wiedział na którym cylindrze w dalszej kolejności dokonywać regulacji

 

Aha i na zimnym silniku (najlepiej rano po nocnym staniu) luzy 0,25 na ssących i wydechach. Swobodne 0,25 - nie ciasno.

http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano

nie radze samemu tego robic jak ktos jest zielony, ja ostanio sprobowalem i jest tragicznie :(

wydaje mi sie, ze trzeba jednak kogos kto juz to robil kilka razy chociaz i zrobil to dobrze

pozdro

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Adzio, to co się stało?
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano
znaczy nic mocno zlego, poprostu chodzi jak sieczkarnia, a wczesniej mialem cichutko, musze oddac do mechanika co mi zawsze reguluje i bedzie znow cisza
Opublikowano

moje m20b20 w e30stce na 0,25 chodziło strasznie koślawo, potem ustawiłem luźne 0,20 i było idealnie i tak zawsze ustawiałem, silniczek tylko cykał

uprzedzający pytania przez 50 000km nic złego się nie działo, żadnych powypalanych zaworów itp

Opublikowano
Dzięki bardzo kolego za podpowiedz ale nie zdecyduję się, żeby samemu się za to zabrać. Nigdy tego nie robiłem, poza przypadkiem regulacji zaworów jakieś 15 lat temu w kumpla maluchu, było ok ale e34 to nie maluch.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
moje m20b20 w e30stce na 0,25 chodziło strasznie koślawo, potem ustawiłem luźne 0,20 i było idealnie i tak zawsze ustawiałem, silniczek tylko cykał

uprzedzający pytania przez 50 000km nic złego się nie działo, żadnych powypalanych zaworów itp

 

Ja u siebie tak miałem ustawione na 0.20 to pojeździłem chwile i miałem kolizje, czyli tak silnikowi nie pasowało :D ale dałem na 0.25 i bylo ok do sprzedaży auta :mrgreen:

 

ale tak na poważnie to u mnie regulacja zaworów przeważnie nic nie dawała bo krzywki były wytarte

http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.