Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Podłączyłem samochód pod INPA i zajrzałem w zakładkę korekt.

http://img249.imageshack.us/img249/8743/20100317163602.png

Jaka może być przyczyna takich rozbieżności korekt krótko- i długoterminowych między bankami? Dla banku 2 są w miarę dobre, tylko bank pierwszy miesza, przez co auto jest trochę słabsze.

Poszperałem w necie i znalazłem pdfa, w którym m.in. była taka tabelka:

http://img413.imageshack.us/img413/3796/beztytuurb.jpg

Wg niej przyczyną może być lewe powietrze. Tylko gdzie go szukać, jak skopane są tylko korekty dla jednego banku :roll:

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Lewe powietrze lub za mało paliwa. Może jakiś wtryskiwacz jest przytkany. Zwłaszcza, że korekta jest skopana tylko dla obciążenia. Na biegu jałowym jest ok. Jeżeli dobrze myślę to lewe powietrze bardziej by szkodziło przy biegu jałowym.
Opublikowano

Wtryskiwacze były sprawdzane "domowym sposobem", ładnie formowały stożek, nie ciekły itp.

Przyczyną było lewe powietrze - pękła zapinka rurki od odmy. Teraz na Pb korekty są bardzo dobre, natomiast na gazie identyczne jak na screenie powyżej. Duża rozbieżność między bankami. Oczywiście adaptacje były kasowane...

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Wtryskiwacze były sprawdzane "domowym sposobem", ładnie formowały stożek, nie ciekły itp.

Przyczyną było lewe powietrze - pękła zapinka rurki od odmy. Teraz na Pb korekty są bardzo dobre, natomiast na gazie identyczne jak na screenie powyżej. Duża rozbieżność między bankami. Oczywiście adaptacje były kasowane...

 

Pękło to zapięcie od rurki, której nie wymieniałeś przy uszczelnianiu vanosa, czy nowa ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.