Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

 

czy Wy też macie problemy z trafieniem śrubą w gwint w obudowie filtra powietrza ?

nie mogę sobie poradzić ze śrubą zaznaczoną na żółto, reszte jakos udało mi się wkręcić

 

http://img185.imageshack.us/img185/9276/18313590.th.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W mojej byłej ten problem rozwiązali pełnosprytni fachowcy przy zmianie oleju, zrywając gwint. Poradzili, że jak bym kiedyś wyciągał silnik ( :?: ) , to się resztki gwintu usunie. Od tego czasu wszystkie wymiany robię sam.

W obecnej jestem akurat po serwisie. Jeśli dobrze złożysz, to nie powinieneś mieć problemu. Zacznij od tej właśnie problematyczej śruby, wkręć ją do połowy i dopiero potem resztę.

Opublikowano
tez mialem ten problem (ile sie naklalem) ... w koncu ponownie sciagnalem i zalozylem obudowe i dokladnie "usiadla" :duh: ... wkrecenie poszlo jak w maslo :D
Opublikowano
Tomaszf ma rację. Filtr nie jest symetryczny, ja na początku zawsze próbowałem załozyć go odwrotnie. Jak obudowa wskoczy na swoje miejsce śruby wejdą bez problemu.
Pozdrawiam, Hary.
Opublikowano
Ta obudowa filtra powietrza ma w rynienkach przylegających piankę uszczelniającą - przez to nie "wskakuje" wyraźnie na swoje miejsce - ja musiałem się przyglądać z 10min czy wszystko OK pasuje... :mrgreen:
Opublikowano

też sie nakląłem przy tym ustrojstwie co za patent wogóle w 320 d wszystko jest tak ućkane ze dramat.

Obudowe filtra najpierw przymierzałem bez filtra ze 3 razy zeby dobrze siadła potem juz z filtrem. Jest to zajęcie dla cierpliwych:)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja odkrecalem ją 'kilka' razy, aż w końcu urwalem i wiecie co, chyba się z tego cieszę...

szczególnie, że u mnie śruba była skorodowana, nie miała tych zabkow podtrzymujacych i za każdym razem trzeba bylo nią trafiać, irytujace to mało powiedziane

Opublikowano

srubę przykręciłem,

obudowa musi poprawnie wejść, najpierw nasadzić ją od dołu a poźniej docisnąć (domknąć) górę

dodatkowo zwrocic uwagę na wystający język w elemencie przykręconym do silnika aby nie wchodził w rynne z uszczelką tylko do środka obudowy filtra, nie ma jak zrobić zdjęcia ale tak to mniej więcej brzmi

po poprawnym nasadzeniu pokrywy sruba spokojnie dałą się wkręcić

 

dla ułatwienia można ją wypchnąć z obudowy bo jest na specjalnej dystansowej tulejce wtedy idealnie widać otwór i wiemy czy trafimy czy nie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.