Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
wszystko zrobilem wg. instrukcji wlaczam inpe i nie wykrywa mi kabla battery off... nagralem orginalne stery do tego kabla. i ustawilem com1 co wczesniej mi sie nie udawalo...
  • Odpowiedzi 735
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
wszystko zrobilem wg. instrukcji wlaczam inpe i nie wykrywa mi kabla battery off... nagralem orginalne stery do tego kabla. i ustawilem com1 co wczesniej mi sie nie udawalo...
A "latency timer" ustawiles z 16 na 1 ?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Chłopaki udało mi się zainstalować INPE według tej instrukcji http://moteo.pl/forum/Instalacja-programu-diagnostycznego-INPA-pod-Windows-7-interfejs-USB-317 na Win 7 64 bit. Wszystko ok tylko jeden program nie działa NCS expert tool , nie ma do niego jakieś aktualizacji?

 

a z kad masz ta inpe. podrzuc mi link na pw. bo od trandolf-a mi nie dziala... wiec rezygnuje z tej opcji...

Opublikowano
Nie ma co instalować :) Inpa ta działa ale nie ma kompletnie połączenia. To znaczy wykrywa że zapłon jest włączony ale później wyskakuje przy czymkolwiek komunikat o braku połączenia, Próbuje ściągnąć i podziałać na tym co tu trandolf.
Opublikowano
Nie ma co instalować :) Inpa ta działa ale nie ma kompletnie połączenia. To znaczy wykrywa że zapłon jest włączony ale później wyskakuje przy czymkolwiek komunikat o braku połączenia, Próbuje ściągnąć i podziałać na tym co tu trandolf.

 

Powinna dzialac.

Ten tutorial jest ok tylko brakuje w nim OBD setup + zmiany w rejestrze. Ja mam win7 x64 home premium i instalowalem inpe na dwoch takich laptopach. Nie dziala tylko NCS i nie zadziala na x64 bit systemie. W Inpa faq.pdf strona 7 i 8 jest opisane jak zmienic wpisy do rejestru (wszystkie musza byc zgodne) jesli kturegos brakuje trzeba go dopisac.

 

Pozdrawiam.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Robię wszystko prawie wszystko według instrukcji trandolfa. Omijam tylko krok przy wyłączaniu zapory w systemie Windows 7 ponieważ zaporę kontroluje u mnie program Norton Internet Security 2011. Widać to na załączonym poniżej zdjęciu. Reszta wszystko ok DiagHead działa, porty IP ustawione tak jak w instrukcji, INPa V2 działa, interfejs zainstalowany poprawnie. Pomimo tego nie mam dwóch zielonych pasków po włączeniu DISa. :( A zaporę firewall wyłączyłem w Nortonie Internet Security.

 

http://s8.postimage.org/vrrbdg4i9/DIS_nie_dzia_a_2.jpg http://s8.postimage.org/4wh9yjnip/DIS_nie_dzia_a_3.jpg http://s8.postimage.org/84lrbl9sh/DIS_nie_dzia_a_4.jpg

 

http://s8.postimage.org/la5uvft1t/DIS_nie_dzia_a.jpg http://s8.postimage.org/ux9d55m1d/DIS_nie_dzia_a1.jpg http://s8.postimage.org/3p7xk2ms1/G_owica_nie_wykrywana_przed_DIS.jpg

 

http://s8.postimage.org/qrygj8o9d/Zapora.jpg

 

Zależy mi by uruchomić DISa bo muszę adaptować przepływkę W e46 320d 135CV

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Czy ktoś wie jak zrobić spolszczenie do INPA ? Wiem że trzeba ściągnąć ! ale skąd ? nigdzie nie ma linku !? Ściągnąłem SPOLSZCZENIE a okazało się że jest to katalog CFGDAT który już jest w INPA.W instrukcji pisze że katalog CFDAT należy wpisać do katalogu c:/inpa/cfdat,skąd wziąć katalog CFDAT jak u mnie w INPA jest tylko CFGDAT i pokrywa się dokładnie ze ściągniętym CFGDAT ??? Masło maślane ! Proszę o pomoc.
Opublikowano
Robię wszystko prawie wszystko według instrukcji trandolfa. Omijam tylko krok przy wyłączaniu zapory w systemie Windows 7 ponieważ zaporę kontroluje u mnie program Norton Internet Security 2011. Widać to na załączonym poniżej zdjęciu. Reszta wszystko ok DiagHead działa, porty IP ustawione tak jak w instrukcji, INPa V2 działa, interfejs zainstalowany poprawnie. Pomimo tego nie mam dwóch zielonych pasków po włączeniu DISa. :( A zaporę firewall wyłączyłem w Nortonie Internet Security.

 

Zależy mi by uruchomić DISa bo muszę adaptować przepływkę W e46 320d 135CV

 

jaki win7? 32bit czy 64? to jedno, a dwa - ustawienia interfejsu, po kliknięciu w kalibracje ekranu dotykowego... dawno nie uzywałem DIS'a ale tam własnie się wybierało ustawirnia pod typ interfejsu Fistera[*] który działał bez diaghed'a, lub drugie ustawienia z użyciem Diaghed i wtedy zapalały się ledy głowicy... oczywiscie na bazie easyDis...

Opublikowano

Witam,

 

Zainstalowalem gotowa inpe i ncs na win7, wszystko wyglada ok do momentu kiedy probuje odczytac cos z jakiegokolwiek modulu.

W inpie wykrywa zaplon ale jak probuje sie polaczyc to wyskajuje error i pisze ze musze zamknac inpe, a w ncs dochodze do momentu wyboru CAS lub LMA i jak wybiore LMA to wyskakuje Error "Following Feature is invalid for FA: #0606"

 

Czy ktos z kolegow moze wie co to za blad?

 

Pozdrawiam

Zobacz moje Bmw http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=122339


http://img651.imageshack.us/img651/2404/bmw3r.jpg

Opublikowano

Witam Ponownie,

 

Sytuacja troche sie zmienila, tym razem zassalem nowsza inpe z modelem e90, inpa wykrywa zaplon i baterie i moge polaczyc sie z modulami.

NCS dalej wywala mi ten sam blad co powyzej. Dla proby podlaczylem szwagra e39 i wszystko smiga jak ta lala :cry:

 

Czy ktos wie co moze byc tego przyczyna ,za wszelkie info z gory dzieki.

 

Pozdrawiam

Zobacz moje Bmw http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=122339


http://img651.imageshack.us/img651/2404/bmw3r.jpg

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Poszukaj na necie, na forach w roznych miejscach. Update robisz w ediabas/ecu i ncs/ sgdat i ncs/daten

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam!!

mam prośbę, najpierw o odrobinę wyrozumiałości (dopiero zaczynam sie tym bawić) a oprócz tego o pomoc!!

 

zakupiłem na allegro zgodnie z poleceniem interfejs od E-VOLT

wszystko zainstalowałem krok po kroku zgodnie ze wskazówkami, na końcu z tego co rozumiem mając podłączony kabel do kompa i odpalając INPA powinienem zobaczyć czarne pole przy komunikacie BATTERY czyli ON u mnie nie cholery

nie zależnie czy mam podpięty kabel pod auto, czy w aucie wkładam kluczyk i go wciskam uruchamiając zapłon czy też uruchamiam silnik!!!cały czas dwa pola są białe co świadczy o OFF!!!!!!!!!!!

 

chce jeszcze nadmienić że zmianiałem ustawienia w menadzerze urządzeń na wartości podane przez trandolfa czyli 4096 dwa razy na COM1, i nic!! zmieniałem też zgodnie z poleceniem producenta kabla na wartości 1024 i COM2 dalej [bAD]!!!

przy próbie wgrania sterowników producenta dostaję komunikat o tym że to są starsze od tych które były na MWA od trandolfa, zaglądałem do zmiennej środowiskowej wygląda że jest wszystko ok jest dopis w PATH ten....c:\ediabas itp. dokładnie go teraz nie pamietam!!!

 

co może być nie tak dlaczego nie działa???

a prócz tego skąd wziąść INPA wersję dla E90 lub tez spolszczenie do wersji 5.0 bo taką mam aktualnie zainstalowaną???

 

z góry dziękuję za wskazówki!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.