Skocz do zawartości

klępią mi zawory


fosu

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich. mam problemy z moja Bawarką. strasznie klepią mi zawory :mad2: i nie wiem czy one są regulowane i czy mogę ja sam ustawić. Posiadam Auto od niedawna i niewiele o nim wiem. jaszcze przy jałowym ciągu coś metalicznie stuka w silniku i nie moge dojść co sie dzieje. z góry dzięki za pomoc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz tu kolego coś regulacji zaworów w M20

 

Zwracaj uwagę aby krzywki wałka rozrządu zaworów regulowanych były w dole:

gdy na 1 cylindrze krzywki są na dole, to na 6 cylindrze zawory sie mijają

gdy na 2 cylindrze krzywki są na dole, to na 5

gdy na 3 cylindrze krzywki są na dole, to na 4

gdy na 4 cylindrze krzywki są na dole, to na 3

gdy na 5 cylindrze krzywki są na dole, to na 2

gdy na 6 cylindrze krzywki są na dole, to na 1

 

Kolejność zapłonu jest 1-5-3-6-2-4 więc pchając auto na biegu będziesz wiedział na którym cylindrze w dalszej kolejności dokonywać regulacji

 

Aha i na zimnym silniku (najlepiej rano po nocnym staniu) luzy 0,25 na ssących i wydechach. Swobodne 0,25 - nie ciasno.

http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz tu kolego coś regulacji zaworów w M20

 

 

 

Kolejność zapłonu jest 1-5-3-6-2-4 więc pchając auto na biegu będziesz wiedział na którym cylindrze w dalszej kolejności dokonywać regulacji

 

 

 

a po co pchac, w koncu zabraknie ulicy, garazu, podworka :D, grzechotke chyba 22 na wal i krecisz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy dobrze prawią, regulacje masz na mimośrodach, tylko uważaj na te małe nakrętki lubią przeskoczyc więc nie dokrecaj zbyt mocno, 4złote sztuka na serwisie :norty:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

podepne sie zeby nowego wątku nie zakładac

mam m50 2.0 24v e34 i np rano gdy silnik jest całkowicie zimny po odpaleniu zawsze słyszalne jest stukanie przez około 4-5 sekund podejrzewam ze hydraulika, potem cisza

przebieg mam 235tys autentyczny ale niestety kolega od którego kupiłem zalał ją minerałem Castrola :duh:

i tu pytanie czy jeżeli wymienie z minerała na półsyntetyk to stukanie ustanie czy będzie jeszcze gorzej z racji tego że olej rzadszy? wiem że nie powinno sie przechodzic z gęstszego na rzadki, ale i silnik z hydrauliką nie powinien jeżdzic na minerale

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmień olej, kiedyś jak miałem golfa GTI miałem podobny problem z hydraulikami. Zmieniłem olej na półsyntetyczy i na chwile pomogło. (Na chwilę)
Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na chwilę czyli co potem znów grało?? ja to słysze tylko pare sekund po odpaleniu na całkiem zimnym silniku potem cisza, a boje sie ze na połsyntetyku bedzie grało cały czas :cry2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, bo tu chodzi o to , że mineralny olej jest gęstrzy i potrzebuje więcej czasu aby dotrzeć pod hydrauliki, a półsyntetyk poplynie szybciej. A mi po jakimś czsie zaczęło grać cały czas, choć na początku był objaw taki jak opisujesz
Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.