Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam wszystkich. mam problemy z moja Bawarką. strasznie klepią mi zawory :mad2: i nie wiem czy one są regulowane i czy mogę ja sam ustawić. Posiadam Auto od niedawna i niewiele o nim wiem. jaszcze przy jałowym ciągu coś metalicznie stuka w silniku i nie moge dojść co sie dzieje. z góry dzięki za pomoc
Opublikowano

sadzac po opisie masz regulowane, twoj kod silnika to M20B20

 

podjedz na regulacje, z tym, ze bardzo to juz nie pomoze silnik troche przelatal i klepia, ten typ tak ma

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

masz tu kolego coś regulacji zaworów w M20

 

Zwracaj uwagę aby krzywki wałka rozrządu zaworów regulowanych były w dole:

gdy na 1 cylindrze krzywki są na dole, to na 6 cylindrze zawory sie mijają

gdy na 2 cylindrze krzywki są na dole, to na 5

gdy na 3 cylindrze krzywki są na dole, to na 4

gdy na 4 cylindrze krzywki są na dole, to na 3

gdy na 5 cylindrze krzywki są na dole, to na 2

gdy na 6 cylindrze krzywki są na dole, to na 1

 

Kolejność zapłonu jest 1-5-3-6-2-4 więc pchając auto na biegu będziesz wiedział na którym cylindrze w dalszej kolejności dokonywać regulacji

 

Aha i na zimnym silniku (najlepiej rano po nocnym staniu) luzy 0,25 na ssących i wydechach. Swobodne 0,25 - nie ciasno.

http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano
masz tu kolego coś regulacji zaworów w M20

 

 

 

Kolejność zapłonu jest 1-5-3-6-2-4 więc pchając auto na biegu będziesz wiedział na którym cylindrze w dalszej kolejności dokonywać regulacji

 

 

 

a po co pchac, w koncu zabraknie ulicy, garazu, podworka :D, grzechotke chyba 22 na wal i krecisz :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

każdy zrobi jak chce, jak ktoś ma podwórko jak plac startowy :mrgreen:

 

atak na poważnie to tak skopiowałem jak mam zapisane;)

http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano
jak ktoś ma podwórko jak plac startowy :mrgreen:

:mrgreen:

Opublikowano
koledzy dobrze prawią, regulacje masz na mimośrodach, tylko uważaj na te małe nakrętki lubią przeskoczyc więc nie dokrecaj zbyt mocno, 4złote sztuka na serwisie :norty:
Opublikowano
do perfekcyjnego opisu moge dodac tylko zeby luz mierzyc miendzy zaworem a dzwigienką a nie wałkiem a dzwigienką... ktos kto to robi pierwszy raz moze tego niewiedziec :8)
Opublikowano

Witam,

podepne sie zeby nowego wątku nie zakładac

mam m50 2.0 24v e34 i np rano gdy silnik jest całkowicie zimny po odpaleniu zawsze słyszalne jest stukanie przez około 4-5 sekund podejrzewam ze hydraulika, potem cisza

przebieg mam 235tys autentyczny ale niestety kolega od którego kupiłem zalał ją minerałem Castrola :duh:

i tu pytanie czy jeżeli wymienie z minerała na półsyntetyk to stukanie ustanie czy będzie jeszcze gorzej z racji tego że olej rzadszy? wiem że nie powinno sie przechodzic z gęstszego na rzadki, ale i silnik z hydrauliką nie powinien jeżdzic na minerale

Opublikowano
chyba nie masz innego wyjscia, klekotac juz bedzie ale przynajmniej ochronisz silnik na dluzej
Opublikowano
Zmień olej, kiedyś jak miałem golfa GTI miałem podobny problem z hydraulikami. Zmieniłem olej na półsyntetyczy i na chwile pomogło. (Na chwilę)
Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
Opublikowano
na chwilę czyli co potem znów grało?? ja to słysze tylko pare sekund po odpaleniu na całkiem zimnym silniku potem cisza, a boje sie ze na połsyntetyku bedzie grało cały czas :cry2:
Opublikowano
nie, bo tu chodzi o to , że mineralny olej jest gęstrzy i potrzebuje więcej czasu aby dotrzeć pod hydrauliki, a półsyntetyk poplynie szybciej. A mi po jakimś czsie zaczęło grać cały czas, choć na początku był objaw taki jak opisujesz
Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.