Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Kolejne pytanie koledzy. Wszedlem przed chwila w ukryte menu w obd i znalazlem duzo ciekawych informacji (korzystalem z pomocy posta jednego z kolegow na tym forum). Do rzeczy. Komputer pokazal ze napiecie akumulatora wynoci 12 V w spoczynku. Wyczytalem ze to troche za malo chyba. Co sadzicie? Przy ewentualnej wymianie akumulatora jaka jest procedura? co z alarmem, immobilajzerem, komputerem i innymi - czy to wszystko sie nie pokasuje i samochod bedzie unieruchomiony? Dzieki za porady
Opublikowano
Bo tyle ma wynosic (akumulator ma 12v)w stanie spoczynku gdy zapalony silnik 13.8-14.7 jezeli sie nie myle
Opublikowano
no moze sie zagalopowalem z tym 14.7 chociaz ja w swoim mam 14.5 i nie ma spadkow ani zadnych wachniec dodatkowo sprawdzone w aso,(moze przezto ze aku jest orginalny i ma juz 4 lata moze potrzebne jest mu takie ladowanie)a co do wymiany aku po wymianie na nowy trzeba go zaadaptowac zeby widzial jako nowy chodzi o prawidlowe ladowanie bylo juz o tym pisane chyba na forum e60
Opublikowano

A dlaczego chcesz go wymieniac? Przeciez 12V aku ma w stanie spoczynku 12V.

Nie trzeba go wymieniac. A jak bedzie Ci padal to dowiesz sie o tym bardzo szybko :wink:

Jak znajdziesz to zapodaj linka gdzie znalazles temat o tym, ze aku trzymajace napiecie 12V jest do wymiany, bo to bardzo smiala teoria. Stosujac sie do niej, to mozna zaczac od wymiany aku lezacych na polkach w sklepach, bo one maja wlasnie 12V :mrgreen:

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.