Skocz do zawartości

Zerwany pasek i nie odpala 318i POMOCY!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, Mam nietypowy problem w e36 318i z 1995 roku znajomego. Otóz wpadło mu coś twardego pod rolkę od paska wieloklinowego który napędza pompę wody, alternator, wspomaganie itp. Dziwne bo przyjechał do domu wszystko ok , rano wstaje nie chce odpalić , podnosi maskę a ty pasek zerwany wieloklinowy rolka jedna od paska wyszczerbiona tak jakby coś wpadło od spodu metalowego , I silnik wogóle nie chce odpalić , kręcimy do wyładowania baterii i nic, , Świece oki , iskra idzie , paliwo idzie też sprawdzaliśmy , Carsoft nie pokazuje błedów DME , Nie wiem czy możliwe że to coś co wpadło przestawiło łańcuch rozrządu bo nie odpala wogólle, rozrusznik kręci i nic ,????????

Czy to łańcuch rozrządu???? jeszcze myslałem o czujniku położenia wału ale wygląda na ok , wcześniej przed zerwaniem silnik chodził idealnie

Czy jak jest uszkodzony czujnik wału to silnik dostaje iskrę na świece??????

Z góry dziękuję

POZDRAWIAM

Opublikowano
Gdy czujnik połozenia wału jest uszkodzony to nie ma iskry tak już jest.

Zgadza sie ale prawie Ja miałem kiedys taki numer jestem w DE auto cały czas sprawne zajechałem na stacje z autostrady zatankowałem i koniec kreciłem az padł aku zepchalismy auto na pobliski parking tel do kolegi podjechał załazylismy szelki na aku zapalił po 10sek.Zajechałem do niego zgasiłem i koniec juz nawet na szelkach nie drgnał a tu za 3 dni powrót do domu, nie było wyjscia tel do ASO BMW Numberg Podjechała laweta wkładam kluczyk zeby odblokowac kierownice i cos mi mówi odpal załanczam i po lekkich szarpaniach odpalił Po odpaleniu auto chodziło idealnie ale pojechałem do nich na kompi wyszedł czujnik polozenia wału wymieniłem i auto smigało az miło

Octavia 1,9TDI 110KM 2002r kombi max opcja L&K sprzedam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czujnik jak czujnik raczej wyrwało zniego kabel.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

ja mialem dzisiaj podobnie tylko u mnie zapalily sie kontrolki od aku i oleju po czym zgasl silnik,zjechalem na pobocze,odpalila i normalnie juz bylo,temat jest na forum "dziwny objaw,zgasla" i tez kazdy mowi ze to ten czujnik ale przeciez iskry by nie miala jak by czujnik padl,a ma i normalnie sie jezdzi

Czujnik jak czujnik raczej wyrwało zniego kabel.
- ja bym byl bardziej za tym,elektryk powiedzial ze ten typ tak ma i ze to nagminna usterka w bmw

"TAKI EGZĘPLARZ TO PRAWDZIWY UNIKAT A STAN POWALA NA KOLANA !!!" :lol:

nie wróż ze szklanej kuli http://emotikona.pl/emotikony/pic/027.gif

Opublikowano

KURDE NIE WIEM CO ROBIĆ , PODMIENIŁEM CEWKĘ ZAPŁONOWĄ I NIE CHODZI NA INNEJ SPRAWNEJ, CZY TO COŚ Z CZUJNIKEM WAŁU MIMO ŻE DAJE ISKRĘ JEST NIE TAK , MYŚLĘ JESZCZE O IMOBILISER. A I WYMONTOWAŁEM KOMPUTER SILNIKA , ZNAJOMY MA PRZEJRZEĆ CZY NIE UGOTOWANE KONDENSATORY

CZEKAM NA SUGESTIE??

POZDRAWIAM

Opublikowano
No to jeśli jest paliwo i jest iskra to powinien coś ruszyć. A nie może być takiej opcji że uszkodził się właśnie ten czujnik i przez to daje iskrę ale nie wtedy kiedy trzeba tylko zbyt szybko lub zbyt późno?
Opublikowano

KURDE , JEST PRZYCZYNA, USZKODZONY JEST KLIN NA WALE DLATEGO NIE ODPALA, CZY JEST SENS REMONTOWAĆ SILNIK CZY KUPOWAĆ DRUGI SILNIK ???? i JAKIE KOSZTA REMONTU W RAZIE GDYBY TRZEBA BYŁO ROBIĆ I CO DO WYMIANY?????|

CZEKAM NA SZYBKĄ ODPOWIEDŹ

POZDRAWIAM

Opublikowano
rozebrać obudowę rozrządu, sprawdzić łoże klina. jeśli nie wygląda źle a uszkodzeniu uległ tylko klin ... to założyć nowy klin + ewentualnie klej. sprawdzić samo koło pasowe ono też prawdopodobnie jest uszkodzone. W razie czego mogę odsprzedać posiadam od m43

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.