Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Problem jest taki, ze nie kreci rozrusznik. Gdy przekrece kluczyk w pozycje zapłonu wszystko sie zaczyna świecic jak zawsze świeciło, ale gdy spróbuje uruchomic silnik to jest cisza. Nic nawet nie pstryknie prócz stacyjki(klik). Dodam, ze problem pojawił sie po tym jak chciałem podłaczyc wskaznik temp. oleju. jeden kabel trzeba podłaczyc pod zapłon. Zapewne cos przez przypadek zwarłem i sie popsuło. Bezpiecznik wydaje sie byc ok. Co to mogło sie stac?

 

______________

Zapoznaj się ze schematem tytułowania tematów!! Tym razem poprawiam za Ciebie. mattiss

Opublikowano

Nie mam pojęcia, jednak po przekręceniu w pozycje 2 wszystko wydaje się być ok(kontrolki się zapalają) Oczywiście, gdy zdałem sobie sprawę o problemie wskaźnik odłączyłem, lecz problem został :(

 

Odpiąłem akumulator, na parę godzin, lecz to nic nie dało. Koledzy proszę o pomoc!! Auto mi jest potrzebne

Opublikowano
Ale wszystko mogę włączyć radio, światła, a przykręcić nie chce nawet odrobine. Nie słychac w ogole rozrusznika. Czy w instalacji znajduje sie jeszcze jakis bezpiecznik prócz tego w skrzynce?
Opublikowano
Ale wszystko mogę włączyć radio, światła, a przykręcić nie chce nawet odrobine.

 

Dla tego Ci piszę że nie będzie w ogóle próbował kręcić, ma mały prąd-nie kręci i finito

Opublikowano

Tam jest bardzo dużo kabli, nie mam zielonego pojęcia który może być masa. Do kostki która ruszałem wchodzą kable koloru czerwonego, fioletowego(jagodowego), zielonego, i czarno-żółty(masa??), te kable są wyraźnie grubsze. są jeszcze 3 cienkie, biało-zielony który wchodzi tylko do kostki i dalej nigdzie nie wychodzi(do tego właśnie podłączyłem wskaźnik i byłem w niebo wzięty bo po tym podłączeniu wykonał test), zielono-czerwony i jeszcze jakiś, nie pamiętam. Tylko przy tej kostce grzebałem, z reszta gdy próbowałem naprawić wywnioskowałem ze pozostałe 2 są od świateł kierunków i wycieraczek( ich w ogóle nie ruszałem przy podłączaniu wskaźnika, z reszta wycieraczki reagują i kierunki,światła drogowe tez)

Odnośnie akumulatora to właśnie ładowałem go 3 godziny, może trochę krótko, ale prostownik pokazywał, ze naładowany full, poprawy nie ma tj. przekręcam kluczyk i lipa. :(

Opublikowano

Problem rozwiązany, nie wiem dlaczego ale u mnie bezpiecznika nr 28 w ogóle nie ma, ale przeglądając inne okazało się, ze jeden jest spalony, po wymianie wszystko hula. :oops: Zwarcie zrobiłem odłączając zegarek, przewód który zasila zegarek non stop odcinając zwarłem jakoś z masa i się popaliło. wskaźnik mam prawidłowo podłączony, zamieszczę fotkę wieczorem może ktoś jest zainteresowany.

 

Korek spustu oleju to jaka śruba? zwykła m16?

Opublikowano
Witam korzystając z okazji , powiem wam, że u mnie równierz nie mam bezpiecznika nr 28 , według rozpiski bezpiecznik rozrusznika mój samochód to e36 m40b18 1992r , i napewno nie jest to jakaś przeróbka , sprawdzcie jak ktoś może , czy u was sprawa wygląda podobnie. Tomasz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.