Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a wiec tak,czy to normalne ze:

1.w nawiewie na szybe leci cieple powietrze a z tych srodkowych zimne?a z tych bocznych "srodkowych" :lol: (tych przy szybach)letnie?czy jakas rura spadla?

 

2.czy w e36 zawsze tak jest ze jak sie przekreca kluczyk to automatycznie blokuja sie drzwi?

 

3.dlaczego mi parują szyby boczne?nie wchodzi tu w rachube jazda po alko,ostry sex na tylnej kanapie :lol: ani jazda w 10 twarzy :lol: czy inne akcje przy ktorych moga parowac szyby,zwykle jezdze sam lub z zona no to przeciez we dwoje nie wydzielimy tyle pary,musze to ircha trzec bo nic nie widze :duh: ,po prostu,paruja same z siebie i nie wiem dlaczego,nawet sobie kupilem taki specyfik przeciw parowaniu szyb,cos tam pomaga ale na dluzsza trase podejrzewam to lipa

 

nie mam sie kogo poradzic bo nikt ze znajomych nie ma bmw i nigdy nie mial a te "przypadlosci" ze tak sie wyraze troche mnie wnerwiaja

"TAKI EGZĘPLARZ TO PRAWDZIWY UNIKAT A STAN POWALA NA KOLANA !!!" :lol:

nie wróż ze szklanej kuli http://emotikona.pl/emotikony/pic/027.gif

Opublikowano

co do 1 to nawet niewiem

2 Napewno masz fabryczny alarm? Mozna to ustawic

3 Jest to normalne w taka pogode uchyl lekko ktoras szybe i przestanie parowac :mrgreen: albo zaloz KLIME

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

sprawdz sobie filtr kabinowy lub wymień go szyby zazwyczaj parują od tego

co do zamykania sie drzwi to taki numer widzialem tylko w renault kango firmowych ze jak wsiądziesz do auta i ruszysz to zamykają sie drzwi

a w twoim przypadku to raczej wina centralnego

Opublikowano
sprawdz sobie filtr kabinowy lub wymień go szyby zazwyczaj parują od tego
Ztym się zgodzę
co do zamykania sie drzwi to taki numer widzialem tylko w renault kango firmowych ze jak wsiądziesz do auta i ruszysz to zamykają sie drzwi

a w twoim przypadku to raczej wina centralnego

A ztym się nie zgodzę . Jak pisał M-Technic to sprawa alarmu ale nie koniecznie fabrycznego . U siebie zakładałem alarm z tą funkcją ale ją wyłączyłem (trzeba poczytać w inatrukcji alarmu)
a wiec tak' date='czy to normalne ze:

1.w nawiewie na szybe leci cieple powietrze a z tych srodkowych zimne?a z tych bocznych "srodkowych" :lol: (tych przy szybach)letnie?czy jakas rura spadla?[/quote'] Tak. Ze środkowej nad radiem leci zimne to jest tzw. odświeżanie powietrza w aucie zazwyczaj w e36 bez klimy tak jest , chociaż ja mam klime manualną dokładaną w serwisie (w nienczech w rok po zakupie samochodu) i też tak mam. Ale z kratek na boczne szyby leci takie samo jak na przednią szybę

Opublikowano
sprawdz sobie filtr kabinowy lub wymień go szyby zazwyczaj parują od tego
Ztym się zgodzę
co do zamykania sie drzwi to taki numer widzialem tylko w renault kango firmowych ze jak wsiądziesz do auta i ruszysz to zamykają sie drzwi

a w twoim przypadku to raczej wina centralnego

A ztym się nie zgodzę . Jak pisał M-Technic to sprawa alarmu ale nie koniecznie fabrycznego . U siebie zakładałem alarm z tą funkcją ale ją wyłączyłem (trzeba poczytać w inatrukcji alarmu)

Tzw. antynapad. Moim zdaniem nieszkodliwy' date=' chyba że przy włączonym silniku wysiądziesz (pewnie dwa pociągnięcia za klamkę) i zamkniesz drzwi (odruchowo) a one się zaryglują :cry2:

 

a wiec tak,czy to normalne ze:

1.w nawiewie na szybe leci cieple powietrze a z tych srodkowych zimne?a z tych bocznych "srodkowych" :lol: (tych przy szybach)letnie?czy jakas rura spadla?

Tak. Ze środkowej nad radiem leci zimne to jest tzw. odświeżanie powietrza w aucie zazwyczaj w e36 bez klimy tak jest , chociaż ja mam klime manualną dokładaną w serwisie (w nienczech w rok po zakupie samochodu) i też tak mam. Ale z kratek na boczne szyby leci takie samo jak na przednią szybę

Po ustawieniu regulacji temperatury (tej pod kratką środkową) na maxa, powinno "grzać" także tą środkową kratką.

Opublikowano
Po ustawieniu regulacji temperatury (tej pod kratką środkową) na maxa, powinno "grzać" także tą środkową kratką.

nie grzeje.leci zimne,no nie wiem

 

i jeszcze pytanko,gdzie jest ten filtr kabinowy?jaki jest do niego dostep?po czym poznac czy jest zajechany czy nie?

 

ten antynapad az tak mi nie przeszkadza,wystarczy ruszyc tym wichajstrem co sie drzwi otwiera wtedy sie odblokuje,rusze 2 raz i otwieram drzwi,

 

najgorzej mnie wkurzaja te nawiewy,bo mialem taka sytuacje(no i wlasnie nie wiem czy to od tego)ze w pt gosciu z tzw "firmy",montowal mi radio :lol: fachowiec oczywiscie tzn trudno powiedziec bo gosc mial moze ze 20 lat,no 22 niech bedzie a w sobote pojechalem do wulkanizacji wymienic opony bo na tych co kupilem byly zajechane,przejechalem moze ok ja wiem?50-60km bo wulkanizacja byla poza miastem(ziomek mi polecil ze tanio i dobre laczki)przez ten czas mialem wlaczony nawiew na szybe na MAXa czyli bylo cieplo :lol: jak przyjechalem do chaty i sprawdzilem radio czy tam wsio dobrze to sie nie moglem do niego dotknac tzn do obudowy radia(tej matalowej)parzyla,no i wlasnie nie wiem czy kolo mi tak zrobil radio ze mi sie tak grzeje(wogole mi popieprzyl,radio nie zapamietuje nic,gdy go wlaczam to ma maxa gra,musze przyciszac,zostawil mi tam fabryczna kostke :duh: i takie tam)czy to przez ten nawiew na szybe no bo przeciez jest blisko radia?czy ktos wie ocoloto?

"TAKI EGZĘPLARZ TO PRAWDZIWY UNIKAT A STAN POWALA NA KOLANA !!!" :lol:

nie wróż ze szklanej kuli http://emotikona.pl/emotikony/pic/027.gif

Opublikowano

Witam, odnośnie tego zapamiętywania ustawień w twoim radiu, być może kolo właściwie podłączył ci te radio, miałem podobny problem po wyłączeniu stacyjki radio gubiło ustawienia tzn, głośność i tp. Przy kostce do zasilania masz 3 przewody miedzy innymi: -(czarny) +(żółty) i czerwony załączający (czasami zwany "memory" przynajmniej w moim przypadku tak był podpisany), wystarczy że podłączysz go razem do żółtego czyli oba do plusa i problem z zapamiętywaniem zniknie. A co do tego nawiewu, jeśli przed ingerencją tego kolo co ci montował radio wszystko było ok to być może podczas montowania mógł ci coś uszkodzić.,.. :mrgreen:

Pozdro Tomek

Opublikowano

Co do zapamiętywania to najprawdopodobniej podłączył odwrotnie +12 stały z tym +12 który jest po przekręceniu kluczyka, różne firmy różnie te dwa przewody oznaczają, i odwrotnie te dwa przewody są ciągnięte przy kostkach ISO w różnych markach samochodów. Spróbuj zamienić.

Radio samochodowe będzie gorące, dość szybko się nagrzewają zwłaszcza jak mu się podgłośni. Co do nawiewu to tak ma być że nawiew na twarz jest chłodniejszy, a to zamykanie drzwi to pewnie ktoś sobie dołożył sterownik centralnego, alarm (jak założyłem alarm to podłączyłem zamykanie drzwi po pierwszym naciśnięciu pedału stop, jednak na nerwy mi to działało (dwu krotne ciągnięcie za klamkę przy wypuszczaniu kogoś).

Opublikowano

3.dlaczego mi parują szyby boczne?nie wchodzi tu w rachube jazda po alko,ostry sex na tylnej kanapie :lol: ani jazda w 10 twarzy :lol: czy inne akcje przy ktorych moga parowac szyby,zwykle jezdze sam lub z zona no to przeciez we dwoje nie wydzielimy tyle pary,musze to ircha trzec bo nic nie widze :duh:

 

Jak już znajdziesz i zmienisz filtr kabinowy to możesz też

- sprawdzić dywaniki - (są mokre?) i wyciągnąć je na noc do chaty do wysuszenia.

- czy podłoga pod dywanikami nie jest mokra? Jeżeli tak, to może Ci nagrzewnica cieknie. Albo po prostu tylko podłoga zamokła.

- wsadzić na noc do auta coś co pochłania wilgoć - najprostsze - np suche gazety :) (ale nie kolorowe, tylko Wyborczą, Rzepę, albo inny dziennik).

R6 + V4 = :)
Opublikowano
filtr kabinowy znajduje sie w podszybiu,trzeba zdjac uszczelke i wyjac kratke,jest przy wiatraczku u mnie nie ma wogole tego filtra i nigdy go nie widzialem na oczy ale czytalem cos tam kiedys w necie
Opublikowano
Po ustawieniu regulacji temperatury (tej pod kratką środkową) na maxa, powinno "grzać" także tą środkową kratką.
Regulacja temperatury pod kratką jest w przypadku gdy jest klimatyzacja fabryczna. W tym temacie znajdziesz wymianę filtra kabinowego viewtopic.php?f=15&t=13201
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Kolego ja napisze tak na pierwsze pytanie. to normalne ze w srodkowych kratkach leci zimne powietrze bo na dlugich trasach czlowiek by zasnal. cieple powietrze jeszcze na twarz prowadzi do sennosci. to odpowiedz na pierwsze pytanie :)
Opublikowano
A teraz na drugie....W mojej wcześniejszej bumie też tak było że po przekręceniu kluczyka blokowło wszystkie drzwi ale to było tak przez chwile. :D tak że myśle że to kwestia ustawienia. :D ale potem samo wróciło na swoje miejsce :shock:
Opublikowano
a na trzecie pytanie odpowiem tak to wina filtra kabinowego jeżeli jest klima. lub nagrzewnicy ale to mało prawdopodobne. napisz co tam z tym wyszło.pozdrawiam. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.