Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam od niedawna wariują mi zegary przestaje działac obrotomierz i reszta wskazników a za jakis czas znów działają a predkosciomierz juz od dawna przestał działac, nadodatek mryga tez inspekcja wczeniej paliła sie cały czas... Co to moze byc??
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam.Jeśli masz czujnik ABS to go sprawdz poprzez podmianę na inny, sprawny. Czujniki są przy każdym kole, a ten odpowiedzialny za obrotomierz, prędkościomierz i tryb awaryjny aut. skrzyni biegów znajduje się przy tylnym, lewym kole. Trzeba zdjąć koło i może wystarczy odłączyć go i wyczyścić. Miałem podobne objawy, musiałem kupić sprawny czujnik, używane są po ok 5 dych.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
w e34 za licznik odpowiada kostka w dyfrze. co do obrotomierza to jaki masz rodzaj licznika, analogowy czy cyfrowy?
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

jak analogowe to wina niedziałającego obrotomierza ponoszą bateryjki które są w desce, trzeba je tylko wymienić i ma inspekcja i obrotomierz dalej hulać ;)

 

a cyfrowego licznika nie wsadzi bo trzeba było by całą instalację pod deską zmieniać

http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano
Kamil, przy M20B25 od początku chyba nie było zegarów z analogowym (bębenkowym) pokazywaniem przebiegu i tu metoda, którą naprawiłem kiedyś moje zegary może nie mieć zastosowania - przynajmniej nie w pełni (ale musiałbym dla przypomnienia zobaczyć od środka zegary 525i 12V).

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
Tzn tutaj silnik był zmieniany z 3 litrów na 2.5 pewnie dlateo takie zegary, bylem ostatnio u jednego elektronika i powiedzial ze te bateryjki odpowiadają tylko za podtrzymanie pamieci inspekcji itp i nie mają nic do obrotomierza...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

tak Marku w M20B25 było CC i nie było owych bateryjek. ja moje 1 E34 miałem z roku 89 i miałem CC, a teraz mam e34 z roku 90 z silnikiem M50B20 i zegary mam analogowe właśnie z tymi bateryjkami.

 

tylko ja się źle wyraziłem chyba :wink: licznik z CC na 4 złącza która wchodzą w deskę, a deska analogowa ma 2 złączą. i żeby mieć mieć elektroniczny licznik z przebiegiem trzeba było by zmienić właśnie ową instalację na 4 złącza ;)

http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano
Tzn tutaj silnik był zmieniany z 3 litrów na 2.5 pewnie dlateo takie zegary, bylem ostatnio u jednego elektronika i powiedzial ze te bateryjki odpowiadają tylko za podtrzymanie pamieci inspekcji itp i nie mają nic do obrotomierza...

Ja miałem kiedys podobne objawy w e34 czasami nie działał ekonomizer innym razem obrotomierz i po wymianie bateryjek jak reka odją A te akumularorki to kup w normalnym sklepie elektrycznym z takimi samymi parametrami bo w BMW sa kilkadziesiat razy drozsze

Octavia 1,9TDI 110KM 2002r kombi max opcja L&K sprzedam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ile płaciłeś za bateryjki?
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano
Nie pamietam ile kosztowały bo to juz ze trzy lata ale kilkanascie zł za dwie szt dasz ,no a w sklepie BMW ze dwa razy tyle ale za jedną sztuke
Octavia 1,9TDI 110KM 2002r kombi max opcja L&K sprzedam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
mnie też to czeka dlatego pytam ;)
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Mam problem z prędkościomierzem i ekonometrem. Nie działają. Wymieniłem zegary bo w starych nie działał obrotomierz i ekonometr. Prędkościomierz działał normalnie ale do czasu. Gdy przeciągałem auto na dwójce do 70-80 km/h licznik prędkości spadał do zera a gdy silnik zszedł z obrotów to wszystko wracało do normy. Z czsem przestał działać całkowicie. Licznik km dziennych od czasu do czasu nabijał pareset metrów. Po wymianie w nowym rpm działa a prędkościomierz nie! W obu licznikach eko nie działa. Proszę poradźcie coś na ten problem. auto 1990r 2.0 24v licznik analog
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jakie masz i siebie zegary? analogowe czy cyfrowe?
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jak w 2.0 też były 2 kostki to do twojego auta spokojnie podejdzie :wink:
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jak masz Check Control to bateryjek na pewno nie masz :wink:
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
to chyba bateryjek tam nie masz, ale dokładnie nie wiem o nie rozbierałem tego typy deski
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano
Dzisiaj znów mi zwariowały. Cały dzień ok a pod wieczór masakra. Wszelkie kontrolki zaświeciły i zgasły, inspekcja zaczeła wariować z kwadracikami. Wahania 120-240km/h , 4000-7000obr/min, paliwo od 20-60 litrów i to samo temp silnika. dopiero jak 4 razy włączyłem i wyłączyłem silnik to na 5 min zadziałało.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.