Skocz do zawartości

e30 320i pali jakby na 5 tlokow i kopci jak smok


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Panowie mam pytanie , mianowicie od nie dawna stalem sie posiadaczem mojej drugiej Beemki ( pierwsza e30 1600cm3 teraz 2000cm3 r6) od wczoraj auto pali jak ciagnik rolniczy jakby na 4 cyl albo 5 ? :mad2: nie mam pojecia w kazdym badz razie jest slabsze i kultura pracy silnika jak mustang warczy tylko ze zamiast mocy po wcisnieciu gazu daje sie odczuc trzepanie silnika i mozna dostrzec niebieska luuuune ze soba spalin ktore smierdza jakby olej spalala .... :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: podejzewam wine kabli bo sa dosc ostro polatane albo swiec ? doradzcie cos prosze Edytowane przez rollen
Opublikowano
Kable tak czy tak musisz wymienić skoro są połatane i wtedy zobaczysz co się dzieje. Nie chcę Cię martwić ale niebieska łuna nie wróży nic dobrego :roll:
Opublikowano
Jesli niebieskie spaliny to co sie stanelo ? :cry2: a moze byc to wina nie prawidlowego podlaczenia kabli albo nie wiem np zlego spalania (przez swiece ? )
Opublikowano
Dodam jeszcze ze wczesniej tez zaczela mi tak chodzic smiesznie ale wzialem wszystkie kable polatalem jeszcze raz i bylo dobrze a wczoraj podczas wyjezdzania z zaspy (dosc wysokie obroty silnika ) zalaczyl sie "mustang" probowalem z innymi kablami ale tez nie sa w za dobrej kondycji ... i nic to nie dalo ... :mad2:
Opublikowano
ja wiem czego efektem jest niebieski dym bo cos sie tam znam na silnikach ale nie wiem jakie tego sa konsekwencje , i wiem ze zanim zaczol tak smisznie pracowac silnik wszysko bylo ok biale spaliny nawet po dlugiej trasie ....
Opublikowano

kiedy wymieniałeś pasek rozrządu? jak go pokręciłeś po obrotach może pasek przeskoczył o ząbek? zerknij czy masz dobrze ustawiony

Pzdr

Opublikowano
10 tys temu byl wymieniany ale praktycznie rok auto stalo na zewnatrz nie ruszane , wiec mogl sie spsuc ... dzieki jak by ktos jeszzce mial jakies pomysly pisac prosze !
Opublikowano
dzisiejsze spostrzezenie jak zimny nie kopci jak sie rozgrzeje do prawidlowej temp. kopci jak podupcony ...
Opublikowano
pewnie masz wtryskiwacz rozruchowy..... może nie zamyka go po odpaleniu i jak się rozgrzeje to zalewa paliwem i masz takie objawy?
Opublikowano

A jak jest z olejem, bierze go?? może masz pod korkiem tzw "majonez" albo po rozgrzaniu silnika jak odkręcasz korek zbiorniczka wyrównawczego odczuwasz że nagromadziło sie tam wysokie ciśnienie??

Od jakiegoś czasu wiadomo że bardzo u nas popularne borygo i petrygo powodowały korozję metalowych uszczelek pod głowicą i to było dość czestym powodem mieszania się oleju z płynem chłodniczym

Opublikowano
zadnego majonezu ne ma , korek po odkreceniu slicznie pachnie , a o ile wiem to po rozgrzaniu silnika jest normalna rzecza ze w zbiorniku wyrownawczym robi sie cisnienie ? w kazdym badz razie wszystkie kable sa mieciutkie wiec to nie uszczelka . a z tym polynnem chlodniczym tos mnie kolego zazyl ... :shock:
Opublikowano
a czy np nie prawidlowa kolejnosc podlaczenia kabli od kopulki na swiecemoze powodowac takie objawy ? bo nie jest pewien czy dobrze podlaczylem ... eh :mad2: :oops:
Opublikowano
a i jezeli ktos ma moze albo wie jaka powinna byc kolejnosc kabli niech mi wysle zdjecie albo szczegolowy opis pokolei kabli na adres : [email protected] na pw albo poprostu na forum . prosze :!: :!:
Opublikowano

Witam

kolego miałem podobny problem z moim 320i. Cholernie ciężżżżko paliła, jak odpaliła to smierdziało benzyną dookoła auta i kopciła jak stary autobus :mrgreen: Ale do rzeczy. Wymień kable podstawa, tylko pamietaj żeby kupić kable z takim czujnikem od ( bodajże zliczania impulsów, czy sterowania mieszanką nie wiem"jeśli ktoś wie niech mnie poprawi" ) ale w kazdym bądz razie to małe gu.. było przyczyną tego całego kłopotu u mnie. Zobacz czy masz przepływke szczelną. Zobacz czy katalizator nie jest dziurawy? A co do kolejności to na kopułce powinieneś mieć napisane gdzie który kabel idzie. Pozdrawiam

BAYERISCHE MOTOREN WERKE
Opublikowano
Kable juz wymienilem swiece tez . a to male gowno jest w postaci takiej malej obraczki na kabel ? po wymianie kabli juz tak nie kopci naszczescie i chba kolejnosc tez dobrze bo chodzi dosc tak ale to jeszcze nie to ... tak do ok 4 tys obrotow ma jeszcze lekkiego "mustanga " potem sie redukuje i czuc power . nalalem jakiejs formuly do czyszczenia wtryskow bo ostatnio wyjezdzilem wsio paliwo do zera az mi zgasla :mad2: i moze mi sie jakiegos syfu nazbieralo z baku na wtryskach ... a tak jeszcze apropo to w ogole nie zalozylem tego gowna na kabel ... :mad2: teraz juz wiem ok zaloze :norty:
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Jak sie wszystko szczesliwie okazalo , zjeb*l sie

konik na walku i i ciagnal olej z dolu silnika bo tlok nie pracowal ... koszt konika ok 20 zl robocizna 150 i dalej mozna sie cieszyc z jazdy . jeszcze raz dzieki wszystkim

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Powiem Ci ze najp[ewniej uszczelka pod glowica bedziesz mial do wymiany skoro plyn chlodniczy ciagnie ... koszt ok 1000 zl zalezy u kogo i jak bedzie robiona glowica ... powodzenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.