Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Wymieniłem jeża na nowego bo objaw był taki że gdy auto stało na światłach na skrzyżowaniu to wiało zimne powietrze, a jak przygazowałem to zaczynało lecieć ciepłe. Wymieniłem na nowego jeża założyłem i to samo :(((. Jest jednak róąnica w intensywności grzania ale nadal jak stane na skrzyżowaniu lub w korku to zaczyna mi dmuchać zimnym powietrzem. Jest jednak różnica pomiędzy zimnym powietrzem a ciepłym. Jak stoje na postoju i zaczyna ciepłe powietrze zanikać i przełącze ten suwak koło nawiewów na trzy niebieskie kropeczki zamiast na 3 czerwone to czuć różnicę w temperaturze. I tu moje pytanie co jeszcze mam wymienić żeby mi grzało cały czas. Dodam że podczas tych prób silnik był zagrzany czyli wskazówka na pionowo.

 

Dodam jeszcze że sprawdzałem wtyczkę od jeża i kabelki są oki

Edytowane przez DZWILU88
Opublikowano

Hej,

Po pierwsze: zobacz czy masz płyn w chłodnicy

Jeśli jest a mimo to auto nie dalej grzeje, to znaczy że chłodnica zapowietrzona. Nie jest to na pewno wina jeża, on odpowiedzialny jest za siłę nadmuchu. :wink:

BMW E39 530dA Orientblau Metalic

http://img11.imageshack.us/img11/9696/podpisyv.jpg


Galeria: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=146383

Elektronika samochodowa Tomasz Pyszka tel: 602 757 397

http://www.mechatronika.krakow.pl/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To nie wina jeża. On ma inne zadanie.

 

Tu mogą być winne elektrozaworki lub pompka cyrkulacyjna lub pompa wody lub zapowietrzony.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

>>>>>>>>>>pawelek3xx <<<<<<<<<

MIAŁEŚ RACJE :))))

W wakacje wymieniałem płyn chłodniczy i od tamtej pory niesprawdzałem jego stanu i jak sie okazało był na minimum niewiem czemu tak go ubyło ale to mało istotne, bo jak dolałem płynu chłodniczego do kreski max, to grzeje jak w piekle "))))).

Opublikowano

W wakacje wymieniałem płyn chłodniczy i od tamtej pory niesprawdzałem jego stanu

:duh: A pozniej na forum pojawiaja sie tematy dlaczego sie grzeje :shock: - odpowiadam

PRZEZ NIEDBALSTWO :mad2:

Opublikowano

Po pierwsze to brak ogrzewania czesto jest objawem zapowietrzenia sie ukladu i w konsekwencji przegrzanie silnika.

Po drugie jak wiekszosc forumowiczow twierdzi najwieksza wada BMW jest jego poprzedni wlasciciel a ty jestes tego typowym przykladem.

"Glupie" to jest powiazanie jeza z ogrzewaniem - on tylko reguluje predkosc wentylatora zas elektrozawory reguluja przeplyw cieczy przez nagrzewnice. W przeciwnosci do ciebie ja Wiem.- cyt.(powiedzial co wiedzial)

I na koniec - to nie ty jestes uprawniony do zamykania tematow. :nienie:

Pozdro i troche samokrytyki zycze.

Opublikowano
I znowu brak zrozumienia czytanego tekstu . Napisałem że, uważam temat za zamknięty, a nie że go zamykam, gdyż nie jestem do tego uprawniony, jak wcześniej kolega nieomieszkał mi tego wytknąć. Jak już wspomniałem temat uznaje za zamknięty, gdyż to ja go zakładałem i to ja wiem kiedy problem został rozwiązany.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.