Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
komputer :) sam byłem na stacji bosh. Korekcje mam prawie 7 :D:D A powinno ponoć być max 3 ;D A auto mi pali i jeździ bez problemów :P
Opublikowano

ja tez byłem pod kompem i koles mowił ze cisnienie na wtryskach jest prawidłowe :)

istnieje inny sposób ???

Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Mogę siedzieć i patrzeć na nią godzinami;]
Opublikowano
Drugi raz sie pytam. Jakiego softu używali przy sprawdzaniu. Disa???
Opublikowano

Są trzy możliwości aby sprawdzić wtryski.

Pierwsza i niezbyt dokładna to podłączenie pod kompa na którym będzie można sprawdzić korekcje wtrysków. Dla każdego wtryskiwacza jest podawana osobna wartość. Powinny oscylować wokół 0 a max odchyłka to 3.

Druga to próba przelewowa. Aby to sprawdzić należy od wtrysków odczepić powroty paliwa i w ich miejsce zainstalować jakieś przeżroczyste menzurki (np. duże strzykawki).

Oraz trzecia najtrudniejsza to wyciągnąć wtryski i zawieźć do pompiarza celem sprawdzenia ich stanu na stole probierczym.

Pozdrawiam,

Mateusz


Najnowsze Mapy do Nawigacji 2014

http://chomikuj.pl/MapyNaviBMW

Opublikowano

chyba gdzieś na forum widziałem link do jakiejś stronki z dokładnym opisem. Poszukaj dokładniej w tematach związanych z wtryskiwaczami.

Z grubsza to wygląda następująco: Należy ściągnąć przewody przelewowe z wtryskiwaczy i w ich miejsce zainstalować te przeźroczyste strzykawki ok 50 ml. Wszystko musi być szczele ponieważ ilości wypuszczonego paliwa będą używane do porównania.

następnie uruchamisz silnik na ok pół do 1 minuty minuty lub do momenty gdy w którejś ze strzykawek będzie pełno.

Stany we wszystkich powinny być jednakowe. Jeżeli w którejś będzie znacząco więcej to prawdopodobnie ten wrtysk niedomaga.

 

Jest dokładnie określone po jakim czasie ile paliwa ma się przelać. Poszukaj na forum to powinieneś znależć to wszystko.

Pozdrawiam,

Mateusz


Najnowsze Mapy do Nawigacji 2014

http://chomikuj.pl/MapyNaviBMW

Opublikowano
Najlepsza metoda to stol probierczy, ale i najbardziej kosztowna. Zajmuje to sporo czasu i potrzeba wyjac wszystkie wtryski. Wiem ze Bialymstoku jest serwis Boscha, ktory ma niezly sprzet do wtryskow + cale lab do ich regeneracji. Tak wiec jesli cos zaczyna sie dziac, to wtrysk mozna sprawdzic i zregenerowac w rozsadnych kwotach a nie inwestowac w nowe, lub fabrycznie regenerowane po 1200 PLN.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.