Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Silnik ma stałe obroty jałowe 1100. Wydaje mi się, że są za wysokie. Jakie powinny być przy zdrowym silniku?

Szukam już jakiś czas i nie mogę znaleźć informacji na ten temat :(

Jeżeli są za duże to co to może być? Domyślam się, że dużo rzeczy. Czujnik temp silnika? Wtryski?

Silnik chodzi równo i bez zarzutu, jak i cały samochód. Tylko te, jak mi się wydaje, za wysokie obroty jałowe.

Pomocy! :)

Opublikowano

Wg. danych z książki sam naprawiam - układ zapłonowy (DME):

 

to dla M43: 900 +/- 50 (najwyzsze spośród M40, M42, M50, M52)

 

Po uruchomieniu są u mnie zawsze ciutkę wyższe, powyżej 1000. Potem wskazówka opada poniżej delikatnie.

 

Kolego, nigdy ci te obroty nie spadają poniżej 1000?

Opublikowano
No właśnie nie....silnik rozgrzany i ssanie się jakby nie wyłącza. Odpalam zimny silnik jest 1100, rozgrzeje się i obroty nic się nie zmieniają. Czujnik temp. silnika?
Opublikowano
tam kolo przepustnicy jest linka od pedalu gazu na miej jest element ktorym jak pokrecisz to mozesz zmniekszyc otwarcie przepustnicy lub zwiekszyc zobacz czy jak ja wkrecisz to obroty spadna a przy okazji wymyj przepustnice i sprezynki a pozniej sprezynki przesmaruj olejem najlepiej atfem a przepustnice umyj nafta ale jej nie demontuj tylko tak jak ja widac po sciagnieciu przewodu gumowego
jedynakk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.