Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM

Chciałbym wiedzieć drodzy koledzy co macie do powiedzenia na temat nadgorliwego visco dodam od razu,

że jest nowe a mianowicie chodzi mi o to, że (jak dla mnie) zbyt często robi mi wichurę pod maską jeżeli

jest juz tylko 5 stopni powyżej 0 to można powiedzieć, że się nie wyłącza cały czas go słyszę . . . w mrozy

jest znacznie lepiej i słyszę sam silnik. Dodam też że kiedy visco nie włącza wentylatora samochód jest trochę

żwawszy, więc idąc tą drogą można też mieć przypuszczenie, ze więcej pali bo to w jakiś tam sposób stałe

obciążenie (w lecie idzie non stop) więc trochę mnie to już wnerwia bo nie jeżdżę TATRĄ z węglem żeby cały czas gwizdało... :duh: czy wszystkie M30 tak mają????

 

 

 

PS na starym visco ten sam objaw a termostat jest sprawny temp trzyma się w połowie :cool2:

Opublikowano
powiem tak,jeszcze sie nie spotkalem zeby wisko stalo w miejscu jak silnik jest uruchomiony a tak wogole to po czym wnioskujesz ze wisko jest zalaczone,krecic sie bedzie tylko widac ze nie nabiera tak gwaltownie obrotow co silnik dodajac mu gazu sprawdz czy jak wciskasz gaz to tez tak szybko wczhodzi na obroty
Opublikowano
wisco przy tych temperaturach nie powinno się często włączać u mnie w trasie wogóle nie słyszę aby pracowało.na postoju gdy auto stoi wtedy się dopiero włącza. ostatnio na postoju na rozgrzanym silniku w momencie zakopania się w śniegu włączyło się po około 5min pochodziło z minutę i przestało.Tak jak pisał przedmówca wisco kręci się zawsze ale nie zawsze jest załączone.jest sposób aby sprawdzić ,czy sprzęgło jest załączone a mianowicie spróbować złapać jedną z łopatek wirnika jeżeli wyrwie nam łopatkę z rąk,to znaczy,że jest załączone.Jeżeli uda się bez problemu złapać łopatkę i swobodnie przytrzymać oznacza to,zę wisco jeszcze się nie załączyło.oczywiśącie operację przytrzymania łopatki należy robić ostrożnie aby jej czasem nie połamać lub nie poranić palców gdy sprzęgło jest załączone.gdy sprzęgło nie jest załączone nie powinno być żadnego szumu gdyż kręci się tylko siłą odśrodkową...sprawdź termostat,poziom płynu cieczy chłodzącej.jeżeli wskazów ka po przejechaniu kilku kilometrów łapie pion i go trzyma to znaczy,że wszystko z wiskiem jest ok
PRZEDNI NAPĘD JEST DLA DZIEWCZYNEK
Opublikowano
zamiast palców :shock: to lepiej pusta butelka PET i stojąc po przeciwnej niż się kręci wiatrak,przyłożyć...
Opublikowano

napewno się kręci bo to słychac przy 3500obr wentylator przygłusza silnik lub kiedy mam otwartą maskę i

przegazuję to włosy z głowy wyrywa więc co do tego że działa cały czas nie mam wątpliwości :shock:

a visco musi się kręcić cały czas siłą rzeczy ze względu na konstrukcję tego jestem świadomy ale czasami

mogłoby przestać bo się boję że kiedyś mi ten silnik zawieje i co potem zrobię ;)

Opublikowano

Jeżeli pretensje masz o hałas / szum - to być może przyczyną jest wyrobione łożysko? Przesmaruj smarem, jak nic nie da to wymień. Zwykle to właśnie łożysko hałasuje ;) U mnie, kiedy autko postało z 6-7 tygodni również wyło przez kolejne 3 dni, właśnie łożysko... i psuło akustykę moich V12... :norty:

 

A z tym włosem to było genialne porównanie :mrgreen: :mrgreen:

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.