Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

mam teraz 330d, rodzina rosnie i samochod staje sie za maly. Pomyslalem ,zeby droga kupna nabyc x5 z silnikiem 3d po liftingu. Znalazlem bardzo fajnie wyposazony samochod (naped 4x4, zawieszenie pneumatyczne, silnik 218km) , ale ma przebieg 310tys. Czy jak go kupie to by oznaczalo od razu klopoty? Samochod z pewnym przebiegiem, serwisowany w ASO od nowosci (pewne zrodlo).

Tak wiec pytam sie szanownych grupowiczow:

- warto sie pakowac?

- na co zwrocic uwage przy takim przebiegu?

- po zakupie, moze trzeba wymianic turbine, skrzynie biegow (Auto6), itd?

 

Za auto chca okolo 70tys zlotych, czy to jest normalna cena?

 

Dziekuje za rady

Opublikowano
Nie wiem jak bardzo bogate wyposażanie ma auto o którym piszesz. Jednak za 70 tys zł czyli liczmy jakies 15tys euro plus kombinowane opłaty, kupisz w Niemczech x5 od dilera z przebiegiem co najmniej polowe mniejszym (100-150tkm ) i roczną gwarancją. Również pewne i serwisowane.
Opublikowano
Jeśli zastanawiasz się nad autem po lifice, czyli takim które było budowane przez ekonomistów to poważnie bym się zastanowił. 310 tyś to już raczej taki wynik że co jakiś czas będzie coś padać i nie wiem czy nie będzie Cię to kosztować więcej nerwów niż przyjemności. Ja trochę szukałem ale udało mi się znaleźć auto '04 z przebiegiem iryginalnym 86kkm , ale cena była tez dużo wyższa niż 70tyś o którym piszesz. Plus jest taki że raczej nie mam z nim problemów :)
Opublikowano

Za 70 tys myślę że można kupić dobrze wyposażone auto ale z roczników 02/03 i w takim roczniku przebieg ma prawo oscylować wokół 300 tysięcy (i pewnie u większości tak jest mimo że na liczniku magiczne 180 000 chyba że ktoś kupił igłę od dziadka :lol: )

 

Napisz więcej który to jest rocznik i coś więcej o wyposażeniu to może będziemy Ci mogli lepiej pomóc chociaż i tak wszystko zależy od stanu auta i jego historii. Jeśli auto jest pewne to ja nie przejmował bym się przebiegiem.

Opublikowano
Ja kupiłem za 65tys 2003r ale jeszcze przed liftem z pewnym przebiegiem 279tkm. Auto gruntownie prześwietliłem przed zakupem, żeby wiedzieć jaki jest potrzebny "pakiet startowy". W auto wsadziłem od razu 5,5tys w zawieszenie + wszystkie możliwe płyny w aucie (łącznie ze ASB) + 1tys w wymianę wtryskiwacza. Ale auto mam teraz w stanie salonowym (ważna dla mnie było, zważywszy na przebieg, że auto miało niedawno wymienianą ASB). Jak widać nawet w pewnym, serwisowanym aucie przy takich przebiegach trzeba już się liczyć z pewnymi, konkretnymi wydatkami. Natomiast ważne jest że auto ma 300tkm a nie 600tkm jak większość diesli z tych lat, a że to już klasa wyższa to po nich tego nie widać, natomiast na zegarze +-180tkm i auto wyglądające na nowe szybko znajduje nowego kupca. A potem już tylko płacz...
Tomek
Opublikowano

straszycie człowieka bez powodu, bo:

 

a) 2003 z przebiegiem 200k km to zupełny standard. Nie oznacza to jeszce, że przebieg jest "kręcony".

b) 300k km to jest żaden przebieg dla 3.0d, o ile użytkownik wiedział, jak się tym posługiwać a użytkownicy samochodów z wyższej półki zwykle wiedzą,

 

pozdrawiam,

 

Marcin

Opublikowano
straszycie człowieka bez powodu, bo:

 

a) 2003 z przebiegiem 200k km to zupełny standard. Nie oznacza to jeszce, że przebieg jest "kręcony".

b) 300k km to jest żaden przebieg dla 3.0d, o ile użytkownik wiedział, jak się tym posługiwać a użytkownicy samochodów z wyższej półki zwykle wiedzą,

 

pozdrawiam,

 

Marcin

 

Nie do końca się z Tobą zgodzę ...

 

BMW to klasa Premium, co nie znaczy, że te auta są bez awaryjne. Nawet nowe BMW się sypią ( przykład nowa 7, wystarczy w ASO zapytać , jeden z klientów 13 razy w ciągu roku był w serwisie ). Kocham tę markę, ale jestem też realistą. Obecnie mam 126kkm , przejechałem w tamtym roku 40kkm. Przez ten czas padł mi rozrusznik , osłona przy kolektorze (chyba tak się to nazywa), tarcza która została poryta przez zacisk gdy skończyły się klocki a czujnik klocków był w drugim kole :mad2: i może jeszcze coś czego nie pamiętam .... nie liczę standardowych rzeczy które trzeba co jakiś czas wymieniać czyli zawieszenie, hamulce, płyny itp.

Nie wiem jak to w innych markach, możliwe, że gdybym jeździł innym autem i robił taki przebieg to też by się psuł.

Ciężko powiedzieć do dokładnie może paść w E53 z dużym przebiegiem, bo musiałbym takim jeździć przez jakiś czas. Moje doświadczenia to E39 z przebiegiem 300+ , no i co tydzień cos się psuło. Jeśli naprawa była znacząca np. uszczelka pod głowicą, to jeszcze dałem radę przeboleć bo nie liczy się cena naprawy lecz złożoność usterki. Ale jak zaczęły mi się łamać wycieraczki i klamki wewnątrz i na zewnątrz to byłem wściekły. Jakim cudem w aucie klasy Premium odpadają klamki ? U siostry w starszej A3 nie było tego problemu. Podobnie jest z wytartymi uszczelkami oraz napinaczem pasów które słabo zwijały .... drobne usterki najbardziej wkurzały.

 

Tak jak wspomniałem nie wiem jak będzie z E53 300+kkm, ale nie wróżę nic dobrego, tymbardziej gdy gołym okiem widać że auto robione przez ekonomistów bo nawet śrubek nie mogli w drzwiach zasłonić :duh:

Opublikowano

Panowie

dzieki za uwagi. Faktycznie tak jak piszecie lepiej poszukac cos z mniejszym przebiegiem, przynajmniej ryzyko jest mniejsze ,ze cos padnie. Z drugiej strony niski przebieg nie gwarantuje bezproblemowosci w uzytkowaniu auta.

Widze,ze bede musial poswiecic troche wiecej czasu na zakup samochodu.

Niestety nie mieszkam w Polsce i ceny sa troche inne niz w u nas w kraju, ale mysle ze wiarygodnosc samochodow takze (na lepsze, choc nie zawsze).

Juz sie zdecydowalem na zakup X5 i musze sie zajac sprzedaza moje obecnego samochodu (330d kombi,2002, M pakiet, samochod serwisowany tylko w ASO). Moze ktos jest chetny? (wiecej info na priva)

Pozdrawiam

Opublikowano
Witam

 

mam teraz 330d, rodzina rosnie i samochod staje sie za maly. Pomyslalem ,zeby droga kupna nabyc x5 z silnikiem 3d po liftingu. Znalazlem bardzo fajnie wyposazony samochod (naped 4x4, zawieszenie pneumatyczne, silnik 218km) , ale ma przebieg 310tys. Czy jak go kupie to by oznaczalo od razu klopoty? Samochod z pewnym przebiegiem, serwisowany w ASO od nowosci (pewne zrodlo).

Tak wiec pytam sie szanownych grupowiczow:

- warto sie pakowac?

- na co zwrocic uwage przy takim przebiegu?

- po zakupie, moze trzeba wymianic turbine, skrzynie biegow (Auto6), itd?

 

Za auto chca okolo 70tys zlotych, czy to jest normalna cena?

 

Dziekuje za rady

 

Witam,

Pod tym linkiem http://www.autocentrum.pl/ceny-uzywanych/bmw/x5/ jest zestawienie cen minimalnych, srednich i maksymalnych. Klikajac np. na cene srednia wchodzi sie do zestawienia ofert, gdzie mozna zlalezc opisy ofert (rocznik, cena, przebieg, wyposazenie). Na tej stronie http://www.autocentrum.pl jest mnostwo uzytecznych informacji, np. opinie kierowcow. Warte polecenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.