Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kto wie jak ustawić światła drogowe(długie) w E36? Wyregulowałem wszystkie szpary względem noska i maski żeby było równo i teraz jedno :? długie świeci pod zdeżak a prawe w niebo i w lewo. Co z tym zrobić? Czy jest możliwość wyregulować bez ryszania całej lampy??? :mad2:

 

CZy żeby światła świeciły dobrze musze zrezygnować z równych szpar między lampami a nadwoziem??? :?

Yaiek
Opublikowano
Przeciez na lampach jest regulacja. jesli nie elektryczna to ręczna. podjezdzasz pod sciane i ustawiasz
Opublikowano

Napewno sa obie :D Po lewej stronie kierownicy masz napewno mozliwosc ustawiania swiatel elektrycznie,ustaw je prawie na max do gory i wtedy ustaw swiatla recznie,napewno znajdziesz srobki regulacyjne na obudowie reflektora.

 

pozdrawiam

  • Członkowie klubu
Opublikowano

W E36 nie ma oddzielnej regulacji świateł drogowych.

 

Sprawdź żarówki - poważnie.

Kolega z Klubu miał tak samo - okazało się, że żarówki (Philips'y - twierdzi, że to musiały być jakieś podróby) były źle wykonane. Bańka była niecentralnie przyklejona do metalowgo cokołu :shock:

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano

Też myślałem że to żarówki, ale są OK. :cool2:

 

Wiem :jawdrop: że są śrubki do regulacji, ale tylko świteł mijania(krótkie)

 

:nienie: NIE jestem na bakier z mechaniką i wiem jak sie dotknąć do samochodu.

 

Chdzi mi o DŁUGIE! Nie zauważyłem żadnej regulacji, tak jak by wkład był na sztywno z całą obudową reflektora. I tak jak napisałem: Ustawiłem całe lampy równiutko względem noska, ustawiłem krótkie śrubkami i mam problem z długimi :mad2:

Yaiek
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Czyli długie regulować całymi lampami??

Tak, nawet w TIS jest pokazana tylko jedna regulacja.

 

Kilka wypowiedzi kolegów:

 

W E36 są reflektory zintegrowane podobnie jak w E38.

W E38 regulację długich w stosunku do mijania robi się po całkowitym rozebraniu reflektora (na stole, nie w samochodzie :D ).

W E36 na pewno jest tak samo.

 

Możesz zdjąć dekle z tyłu lamp i próbować się dostać do tych regulacji wewnątrz. U mnie jest to mały klucz TORX, ale możliwy dostęp jest najwyżej do jednej ze śrub. Może w E36 będzie coś lepiej.

Zrób sobie ekran albo stań przed ścianą, włacz światła i próbuj w środku grzebnąć, może się coś w środku reflektora odczepiło.

 

ROZWIĄZANIE :!:

 

(...)Winne wszystkiemu okazały się... żarówki. Niby są sygnowane przez Philipsa, ale to na bank jakaś podróba, albo nic więcej nie kupię tej firmy.

Bańka w obu żarówkach (a właściwie ten metalowy pierścień, do kórego jest przymocowana) jest przygrzana do cokołu niecentralnie. Błąd jest baaardzo duży, oczywiście wyraźnie widoczny nieuzbrojonym okiem. W dodatku przesunięcie bańki o kilka milimetów w dół powodowało złe ułożenie żarówki w gnieździe lampy.

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Uporałem sie!

 

Rozebrałem lampe na czynniki pierwsze. Grzebałem, dłubałem i zauważyłem 2 podkładki pod śrubami mocującymi mały odblask za soczewką. Niestety nie udało się ich wyszarpać. Zrezygnowany zmontowałem wszystko z powrotem i wmontowałem lampe do auta. :mad2: Postanowiłem nie przejmowac sie długimi i ustawiłem bardzo dokładnie krótkie i ... eureka!!! Długie świecą jak należy. :cool2:

 

Wkład od krótkich jest zespolony z długimi (jeden odlew) i nie da się osobno ustawić. A te podkładki to fabryczne ustawienie i dobrze, że ich nie wydłubałem. :nienie:

 

Dzięki za wszystkie rady. :D

 

POZDRAWIAM

Yaiek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.