Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jakbys chcial to poszukalbys na forum ale;

 

ciezko znalzec fachowca ktory stwierdzi co dolega twojemu rozrzadowi - a jak juz wytypuje jakas czesc do wymiany i bedzie po niej dobrze to np za miesiac zacznie stukac cos innego...i tak w kolko - jedyne co pozwoli ci spac spokojnie to wymiana wszystkich czesci rozrzadu - no ale cena oscyluje w granicach 2000 wiec wedlug mnie jest zaporowa i sklania ku wymianie silnika na ISa lub jakas 6cio garowke bo koszta podobne.

 

Pozdrawiam.

 

P.S. M40 to sztynks i tyle ... 150 tys km i do kosza albo bawienie sie w remonty na podrabianych czesciach raz na 20-30 tys...moich dwoch znajomych tak zrobilo i to byly pieniadze wywalone w bloto. Znowu maja bociany pod maska. Juz silnik M10 byl lepszy :)

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
a ile kosztuje wymiana silnika(wlacznie z ceną silnika)? i skad wiadomo ze jak sie kupi inny silnik to on jeszcze troche pojezdzi? jak to sprawdzic?
Opublikowano
witam.ja kupiłem za 600zł.m-40 ze sterownikiem[bez papierów] 93r. ostatni wypust.jest w b.dobrym stanie.najlepiej kupywać jak jeszcze jest w aucie bo łatwo go sprawdzić a z takim silnikiem jak m-40 to trudno trafić dobrze.ja tylko sprawdziłem górę czy dobra,wał.no a resztę to w domu jak rozebrałem.ale udało się :dance: silnik żyleta! :norty: pozdro.jak będziesz kiedyś przejeżdżał,zajedż to ci pokaże! :worried:
klepało ale przestało!!!
Opublikowano

Witam.

 

Od roku jezdze e36 316i m40, jakos w lutym silnik zaczal stukac, czasami sytuacja klarowla sie kilka minumt po uruchomieniu, czasem nawet podczas jazdy przy predkosci powyzej 100kmh, strasznie wpieprzal mi ojej, co pareset km dolerwalem nawet 1 litr, postanowilem cos z tym zrobic.

 

wymieniono mi praktycznie wszystko co wykazywalo slady zuzycia w silniku: od tlokow po srobki... teraz oleju praktycznie wogole nie pali, po 9500 km poziom na bagnecie spadl o ok 2 mm, wymienilem olej (Mobil 1 Super S 10W40) i po jakims czasie znow zaczal mi stukac, chyba po 10 tys nie dojechalem tak silnika...?

 

pozdrawiam

BMW - Bo Mozesz Wiecej...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
no nie no... klepie juz mniej i tylko doslownie 2 sekundy po uruchomieniu ale za to zaczął brac olej... i to duuuuzo 0.5 litra na 500 km:-(
Opublikowano
Witam.

 

Od roku jezdze e36 316i m40, jakos w lutym silnik zaczal stukac, czasami sytuacja klarowla sie kilka minumt po uruchomieniu, czasem nawet podczas jazdy przy predkosci powyzej 100kmh, strasznie wpieprzal mi ojej, co pareset km dolerwalem nawet 1 litr, postanowilem cos z tym zrobic.

 

wymieniono mi praktycznie wszystko co wykazywalo slady zuzycia w silniku: od tlokow po srobki... teraz oleju praktycznie wogole nie pali, po 9500 km poziom na bagnecie spadl o ok 2 mm, wymienilem olej (Mobil 1 Super S 10W40) i po jakims czasie znow zaczal mi stukac, chyba po 10 tys nie dojechalem tak silnika...?

 

pozdrawiam

 

nieorginalne czesci....przeczytaj to co napisalem wyzej.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
witam.czy wlałeś jakiś inny olej?czy zmieniłeś na taki jaki miałeś?.ja w mojej miałem półsyntetyk,jeszcze przed remontem i hałas był duży,zmieniłem na minerał castrola i było dużo,dużo ciszej! :norty:
klepało ale przestało!!!
Opublikowano
tez mam mineralny castrola i nie zmienialem. bylem dzisiaj u kumpla mechanika na warsztacie. nie ma zadnych wycieków wiec diagnoza padła - pierścienie i uszczelniacze...:-( no to troche z kasą popłyne... sama robota 400-500 zlotych:-(
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Sarna1: Wszyskie czesci byly oryginalen przeznaczone do 316i M40.

 

Oryginalnie przeznaczone czy ORYGINALNE bo to zasadnicza roznica.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
Mam pytanie czy wie ktoś gdzie w krakowie lub okolicy jest jakis warsztat który zajmuje sie regeneracją tych części (wałek, dzwigienki) ?

 

witam

ul grzegorzecka 43

518i LPG - wersja poscigowa :)
Opublikowano
Sarna1: Wszyskie czesci byly oryginalen przeznaczone do 316i M40.

 

Oryginalnie przeznaczone czy ORYGINALNE bo to zasadnicza roznica.

heh... czuje sie jak kandydat na prezydenta :) OCZYWISCIE ZE ORYGINALNE!

BMW - Bo Mozesz Wiecej...
  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano
To raczej na bank wina uszczelniaczy zaworów (popychaczy, szklanek). Miałem to samo w mojej e-36 1.8 M40 - najpierw klekotała kilka sekund po zapaleniu na zimnym silniku. Po kilku miesiącach zdarzało się w czasie jazdy na obrotach poniżej 2tys, czemu towarzyszył spadek mocy. Po jakims 1,5 roku nie klepało tylko od święta. Wymieniłem uszczelniacze (300pln + 200 robocizna) i problem z głowy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.