Skocz do zawartości

[relacja]Zregenerowali mi magla. Co mam o nich myśleć?


letki

Rekomendowane odpowiedzi

Zgodnie z zapowiedzią relacja z wizyty w jednym z bardziej znanych warsztatów regenerujących maglownice.

Piszę, bo sam nie wiem, czy mam być zadowolony ;)

 

A zatem, od początku.

 

Dzwonię się umówić na wizytę (jestem z Warszawy, warsztat w Łodzi). Wstepna wycena 550 regeneracja + 300 de montaż/montaż, z zastrzeżeniem że jeżeli padł regulator (nie mam pojęcia co to, ale im zaufam ;)) cena wzrasta o 300 (czyli maks 1150).

Przyjeżdżam rano (7:50) zostawiam auto.

Pierwszy telefon: koło 9tej, listwa wytarta, ale da się zrobić żeby nie tłukło. OK

Drugi telefon 40 minut pózniej: Regulator ok, ale głowica (nie mam pojęcia co to, ale znów zaufam ;)) do niczego, szukamy innej. Koszt: +300 - wychodzi na to na co byłem przygotowany - OK.

Trzeci telefon 12:45: Jest masakra z regenracją. Będziemy próbowali zregenrować Pana maglownicę ale może się nie udać. Proponujemy założenie innej, bez servotronica, w cenie standardowej regenreacji. Proszę o próbę regenracji, wolę dopłacić ale mieć swój servotronic. OK - zrobimy co w naszej mocy.

Czawarty telefon 15:50: Regeneracja się powiodła, wkładamy magiel do auta zapraszamy po odbiór o 17:00. Koszt całości 1200. Trochę drogo ale cieszę się, że dało radę.

17:15 przyjeżdżam po auto: Panie, jest masakra. Załozyliśmy zregenerowany magiel, chodził ok, ale przy 4000 obrotów pie****nęło i nie działa. Jedyne wyjście to wkładamy tą bez servotronic, a Pan płaci cenę standardową. Samochód do odebrania za 1,5h. Pytam: co nie wyszło? Odp: przy serwotroniku są problemy z tulejowaniem, zrobiliśmy na patencie, ale pod ciśnieniem tuleja się przesunęła, i nic z tego. Za to maglownica którą Panu wkładamy ma listwę w dużo lepszym stanie niż była w Pańskiej. Wyjścia własciwie nie było, nie miałem zamiaru zostawać w Łodzi na noc i kombinowac dalej.

Gdizna 18:30 auto gotowe.

 

Efekt: auto prowadzi się o wiele lepiej, nic nie stuka, ale jednak bez servotronic zdecydowanie ciężej kręci się przy parkowaniu. Zapłaciłem zdecydowanie taniej, niż w Stolicy, gwarancję mam, ale jakoś szkoda mi tego servotronica ;)

 

I co sądzicie? Partacze spieprzyli regenerację i próbowali mnie "udobruchać", czy mam być zadowolony?

 

Ja uczucia mam mieszane... i sam nie wiem co myśleć, stąd mój post. Na przyszłość, będziecie koledzy wiedzieć czy warto do nich jeździć czy raczej omijać. Na koniec dyskusji napiszę co to za warsztat był ;)

 

pzdr

LETki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej nie partacze a ludzie zdrowo myślący -- wsadzili Ci zwykłą za cenę którą od początku chcieli uzyskać

a teraz Twoją sprzedają zregenerowaną za jeszcze lepszą kasę

no chyba że się mylę i Twoją Ci oddali ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a masz ten swój magiel który ci regenerowali? bo jeśli nie to cie wydymali i to nieźle .przykro mi. :duh:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regeneracja polega na wymianie elementow wiec zadne patenty nie wchodza w gre Ja bym do nich wrocil po swoj magiel Zreszta ta ich cena zdjecie i zalozenie magla jest troche wysoka

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym przypadku regeneracja to nie była tylko wymiana elementów.

Problemy ze wspomaganiem które siępojawiły były spowodowane wżerami (mikrokanaliki) w obudowie. Aby to naprawić należało rozwiercić komorę główną po czym wcisnąć w nią stalową tuleję (grubość ścianki ~1mm).

Kłopot polega na tym (tak twierdzili 'magicy'), że w przypadku servotronic w obudowie są kanały regulowane elektrozaworem. Tuleja ta musi więc zostać odpowiednio nawiercona i po wciśnięciu otwory w tulei muszą pokryć się z tymi w obudowie. W moim przypadku im nie poszło.

Magiel bez elektrozaworu ma tylko otwory doprowadzające olej, które wierci się w tulei na wylot po wciśnięciu jej w obudowę.

 

Mojej przekładni nie dostałem spowrotem niestety. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tym bardziej ze twoja maglownica kosztuje 3koła a ta która ci założyli polowe tego .walczył bym o to ze maja mi założyć taka sama , a ta która teraz masz jest jako tymczasowa ponieważ(spaprali regeneracje) oczekujesz na regenerację ( poprawną) koniec kropka.takie jest moje zdanie. firma po prostu nie spełniła twoich oczekiwań.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieuczciwość nazywasz "zdrowym myśleniem"?

 

Jak rozumiem sugerujesz, że sciemnili mówiąc o trudnościach z regeneracją mojej. Faktycznie tulejowanie magla z servotronic to żaden problem?

 

z ich strony to może być "zdrowe myślenie"

nie rozbierałem to nie wiem jak to wygląda ale nadal uważam że jeśli starej Ci nie wrócili to raczej wiedzieli co robią

pewnie tuleję jak można wprasować to i można ją wyjąć i poprawić

a jak piszesz że padła dopiero przy wysokich obrotach to znaczy że co ? tuleja się przesuneła i kanał zatkała ??? to jak by była taka luźna to tym bardziej by ją szło wyjąć i wytoczyć bardziej spasowaną

sorki za takie głupie rozmyślania ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to raczej drobne cfaniactwo a nie zdrowe myślenie ;)

 

Właśnie ich zdaniem się przesunęła. Zadzwonię jutro i ponegocjuję próbę kolejnej regeneracji mojego magla.

Ciekawe czy spróbuję jednak się zachować. Zależy jak bardzo cenią sobie reputację ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to raczej drobne cfaniactwo a nie zdrowe myślenie ;)

zależy po której stronie stoisz :D

ja dzięki mojemu BMW poznałem tylu mechaników że pojołem ich tok myślenia ...

na 100% nikt nie myśli jak zrobić by klijentowi było miło - no ale to chyba nie trzeba tłumaczyć nikomu

wątpia byś przekładnię odzyskał , jak już to jeszcze pewnie z 700 zł od Ciebie wyciągną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to raczej drobne cfaniactwo a nie zdrowe myślenie ;)

zależy po której stronie stoisz :D

ja dzięki mojemu BMW poznałem tylu mechaników że pojołem ich tok myślenia ...

na 100% nikt nie myśli jak zrobić by klijentowi było miło - no ale to chyba nie trzeba tłumaczyć nikomu

wątpia byś przekładnię odzyskał , jak już to jeszcze pewnie z 700 zł od Ciebie wyciągną

dobrze myślisz to jest jedna bada złodziei normalnie prawie jak bractwo rydzyka. :twisted:

kolego letki dzwon (oczywiście jeśli masz papier na usługę ) zachowaj się jak cwaniak i powiedz ze nie jesteś zadowolony że czasami ci coś się dzieje np. zmyka raz ciężko chodzi wkręć im bajer(a to przecież pół sukcesu) powiedz że chcesz swój magiel zregenerowany i koniec, a jak nie potrafią to niech wrócą do poprzedniego stanu i odjada kasę a ty pojedziesz do innej firmy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli mowimy o warsztacie w łodzi na przędzalnianej to tez u nich robilem magiel 2 miesiące temu, wzieli 850 zł za regenerację z montażem i demontażem + dodatkowe 300 za jakis krzyżak. Samochod zrobili bez zarzutu wiec jesli o mnie chodzi to moge ich polecić (mam servotronic, ale u mnie regeneracja polegała faktycznie tylko na wymianie elementów, więc była prostsza niż u autora tematu)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu masz regenerowaną fabrycznie przekładnię z 2 letnią gwarancją -> http://e-autoparts.pl/catalog/przekladnia-kierownicza-p-334050.html.

Oczywiście jest bez servotronica ale za to zakładasz i zapominasz, bez zabawy w warsztatowe regeneracje z cyklu "albo nam się uda albo nie".

 

Ale jak by co to tu masz z servotronic -> http://e-autoparts.pl/catalog/przekladnia-kierownicza-wspomaganiem-p-241429.html i to oryginał ZF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu masz regenerowaną fabrycznie przekładnię z 2 letnią gwarancją -> http://e-autoparts.pl/catalog/przekladnia-kierownicza-p-334050.html.

Oczywiście jest bez servotronica ale za to zakładasz i zapominasz, bez zabawy w warsztatowe regeneracje z cyklu "albo nam się uda albo nie".

 

Ale jak by co to tu masz z servotronic -> http://e-autoparts.pl/catalog/przekladnia-kierownicza-wspomaganiem-p-241429.html i to oryginał ZF

 

a jestes pewien ze przy zakupie w tym sklepie nie ma koniecznosci oddania starej przekładni? w wiekszosci warsztatow zajmujących sie regeneracją trzeba oddac starą przy zakladaniu zregenerowanej (albo sporo dopłacić)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz cene 3000 servotronic a na allegro 1100 zl wiec regeneracja u nich 1900zl

 

przy cenie nowej przekładni (7000-8000 zł) to i tak tanio :P na szczescie jesli sie nie zwleka zbyt dlugo po zauwazeniu usterek w przekladni, to przewaznie da się ją zregenerować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu masz regenerowaną fabrycznie przekładnię z 2 letnią gwarancją -> http://e-autoparts.pl/catalog/przekladnia-kierownicza-p-334050.html.

Oczywiście jest bez servotronica ale za to zakładasz i zapominasz, bez zabawy w warsztatowe regeneracje z cyklu "albo nam się uda albo nie".

 

Ale jak by co to tu masz z servotronic -> http://e-autoparts.pl/catalog/przekladnia-kierownicza-wspomaganiem-p-241429.html i to oryginał ZF

 

a jestes pewien ze przy zakupie w tym sklepie nie ma koniecznosci oddania starej przekładni? w wiekszosci warsztatow zajmujących sie regeneracją trzeba oddac starą przy zakladaniu zregenerowanej (albo sporo dopłacić)

 

Masz rację, starą trzeba zwrócić. Ale jeżeli nie masz jej po wypadku ani nie jest za bardzo pordzewiała, to kaucję zwracają po kilku dniach. No wiesz, to jest jakaś alternatywa przy wyborze czy kupować nową , używaną, regenerowaną fabrycznie z 2 letnią gwarancją, czy regenerowaną przez partaczy z gwarancją " do bramy" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A komus z forum zwrocili kaucje??

Bo moze byc tak ze wyslesz magiel oni powiedza ze sie nie nadaje i jestes bez kaucji i bez magla ?

No nie, magla zawsze dostaniesz z powrotem jak się nawet nie nadaje do regeneracji. Ale oczywiście zawsze lepiej się upewnić na co patrzą przy kwalifikacji złomu. Koszt kaucji z tego co się orientuję to jakieś 900 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.