Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam taki problem mam 7 ke z gazem kuchenką. I nie mam przy niej sondy lambda, teraz miałem wymienianą całą instalke gazową, gazowni stwierdził że bez sondy nie może wyregulować gazu i po dodaniu gazu auto dławi się bo jak on to stwierdził że nie ma sondy i auto dławi się bo dostaje zbyt duże dawki gazu/benzyny. Co sądzicie??????????????????
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
kolego moim zdaniem nie wierzyl bym w to poniewaz skoro nie masz sondy od poczatku wiec to auto musialo jezdzic na benzynie i nie moglo dlawic ani dusic. bo tak zostalo skonstruowane. a to ze gaz tam jest to po prostu trzeba odpalic na gazie i wyregulowac. bo kazdy reduktor ma regulacje . wiec musi sie dac bez sondy a obroty nie powinny przekraczac 1000. bo beda wtedy za wysokie. a jesli sie stalo tak po zainstalowaniu gazu to jest tylko i wylacznie ich wina ze cos zbabrali:)
Opublikowano
ja nie mam gazu, lecz mam odpiete sondy, czyli fizycznie ich nie ma , nie dusi sie obroty nie faluja, komp lata w trybie awaryjnym .Pozdr

Inni tez dostarczaja Radość z jazdy :)

http://img222.imageshack.us/img222/4316/drivingpleasure2.jpg

Opublikowano
czyli tak jak by oszukujesz komputer :) bo sonda sterje i sprawdza czy mieszanka paliwowo- powietrzna jest uboga czy bogata :) jesli jest uboga to dostaje wiecej palwa a mniej powietrza a jesli bogata to mniej paliwa a wiecej powietrza. wiec komputer bedzie swirował. a nie wyskakuje ci blad? sonda lambda jak jest wypieta? bo ja w mojej mam tak ze odrazu mi wyskakuje blad ze cos jest nie tak
Opublikowano
nic kompletnie , gdy bylem na kompie mam komunikat oxygen sensor 1 i 2 ,najpierw wymienlem sondy auto zalewalo sie benzyna jechac nie chcialo , wymienilem sondy na ngk i to samo musialem aku odpinac bo z garazu niechcial wyjechac , po podpieciu ciagle takie same komunikaty oxygen sensor 1i2 kolega poradzil abym odpiol sondy , i to podzialalo autolata jak burza zero problemow.

Inni tez dostarczaja Radość z jazdy :)

http://img222.imageshack.us/img222/4316/drivingpleasure2.jpg

Opublikowano
czyli wiesz skoro sondy byly dobre to mozliwe ze kompyter ktory odpowiada za sondy swirowal bo skoro sondy byly dobre to nie widze inego rozwiazania chyba ze instalacja nawala. hmm bo jesli blad nie wyskakuje a sonda swiruje to nie bedzie wina sondy tyklo albo instalacjii albo komputera. to jest moje podejrzenie
Opublikowano
tylko wiesz moze teraz dostawac mieszanke albo uboga albo bogata jesli bedzie caly czas dostawal bogata to bedzie ci wiecej palila a jesli uboga to tez nie za dobrze bo sonda wlasnie tym steruje . bo jak bedzie bogata cay czas to nie przepalona benzyna bedzie leciala przez rure wydechowa i bedziesz widzial ze nie spala do konca jej. i bedzie ci smierdzialo
Opublikowano

Do autora: auto fabrycznie wyposażone w sondę? Nie ma sondy: tzn nie ma jej fizycznie? Nie jest podpięta? Jest uszkodzona?

 

Co to za instalacje teraz masz?

 

Jeśli trzeba wymienić sondę to kup jakąś uniwersalną 4 przewodową 1V-oltową. Na allegro chyba po niecałe 100zł.

Opublikowano
z tego co ja wiem to w atrszych rocznikach wychodzily e32 z sondami a takze bez sond :) wiec skoro jakies auto fabrycznie nie ma sondy to gazownik ci tez powie ze ci tego nie wyreguluje bo nie ma sondy?? zmien gazownika:D
Opublikowano
no bo sonda steruje tym czy mieszanka ma byc bogata czy uboga a skoro nie ma sondy fabrycznie to co ma sobie ja narysowac :)? dobre xD
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Witam, czy po odpięciu sondy na zegarach powinien pokazywać większe spalanie i błąd na komputerze ??W moim przypadku z podpięta sondą po przejechaniu ok. 5 km auto się dławiło ,wcześniej miałem przecięty czarny kabel w kostce od sondy .Po odpięciu spalanie chyba nie jest zbyt duże przy spokojnej jeździe strzałka pokazuje 10l i nie wyskakuje komunikat o błędach .
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Moje doświadczenia z sondami i e32 750. Jedna była uszkodzona, dokładnie obwód grzania się przepalił. Silnik chodził ok, nie dało się poznać, że coś jest nie tak. Jednakże spalanie na trasie wzrosło o ok 1l/100km. W mieście paliła około 25l/100km. Po wymianie obu sond na nowe Bosch, plus cały układ zapłonowy, spalanie w trasie między 9.5, a 11l/100km przy jeździe do 150 km/h. Spalanie w mieście teraz bez problemu 18l/100km w Łodzi. Polecam proste sprawdzenie mieszanki, które już się sprawdziło w niejednym BMW. Wyczyścić końcówkę wydechu i przejechać się ostrzej. Jeżeli jest czarna obwódka na rurze wydechu, mamy niespalone paliwo, oczywiście niekoniecznie musi to być wina sondy, ale z całą pewnością mamy spalanie paliwa w wydechu. Tłumaczyłem to sobie przez długi okres, że to śmieci z katalizatorów, ale teraz nawet z pedałem w podłodze wydech pozostaje zawsze czysty. Życzę miłego użytkowania BMW.
pozdrawiam Bartek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.