Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam taki dylemat mam e30 1,8i na samej benzynie rok 1988 i odcięcie zapłonu ma przy dodaniu połowy gazu, napoczątku myslałem ze linka jest tak naciągnieta ale jak otworzyłem maske do góry i dodałem do polowy gazu jak było odciecie zapłonu to dodałem jeszcze do dechy i ten sówak sie jeszcze przesónoł tak jakby przepustnice jeszcze odchylał jak dam do polowy gazu do odciecia i jest odciecie to dodajac gazu odchyla sie jeszcze przepustnica niewiem jak to okreslic

 

pozdrooo

 

__________

Proponuję zapoznać się z regulaminem i zasadami ortografii i interpunkcji. Polecam też korzystać z firefoxa, żeby błędy podkreślał w trakcie pisania postów. Póki co, zmieniłem tylko tytuł tematu. Korzystaj z wyszukiwarki! [mattiss]

Opublikowano
Witam mam taki dylemat mam e30 1,8i na samej benzynie rok 1988 i odcięcie zapłonu ma przy dodaniu połowy gazu, napoczątku myslałem ze linka jest tak naciągnieta ale jak otworzyłem maske do góry i dodałem do polowy gazu jak było odciecie zapłonu to dodałem jeszcze do dechy i ten sówak sie jeszcze przesónoł tak jakby przepustnice jeszcze odchylał jak dam do polowy gazu do odciecia i jest odciecie to dodajac gazu odchyla sie jeszcze przepustnica niewiem jak to okreslic

 

pozdrooo

 

 

:mrgreen: :norty: :twisted: translate ..............na polski :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

ale nikt nie wie o co chodzi dokładnie. Odcięcie palia przy uchylonej do połowy przepustnicy nie jadąc a stojąc i tak sobie gazując jest czymś normalnym. Silnik nie jest obciążony niczym i dlatego się tak ochoczo wkręce. Niestety w trakcie jazdy nie jest tak różowo i trzeba gnieść do końca.

 

Jeśli o to tobie nie chodzi to proszę wyjaśnij to dokładnie.

Opublikowano
Pewnie oto chodzi o czym mówi Przemo. Kolego a czy masz charakterystycznego "bociana"? Chodzi mi czy klekocze Ci silnik w stylu diesla?
Opublikowano

klekotanie nie ma nic do tego, to m40 więc musi klekotać :mrgreen:

 

objaw wytartego walka to coraz niżej schodząca odcinka, u mojego kumpla w tej chwili dochodzi do ok 5000rpm i koniec

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Kurde niemoge tego wytlumaczyc jak dodam gazu do polowy to przepustnica delikatnie sie otwiera i mam obroty do 4,3tys i ma odciecie Ale odejscie ma niesamowite podam przyklad scigalem sie z bmw e 36 2,5 bez lpg i o dlugosc auta go wyprzedzilem na dystansie ok 250m drugi tez z bmw tylko ze w dieslu 2litry 150kucy e46 2003r to na dlurzszym dystansie to tez niemial zbytnio polotu i za kazdym razem mówią ze mam 1.8 ale is a jak maske otworze to wielkie rozczarowanie pare razy bylo takich przypadków. Czy pod kompa go podpiąc czy to walek jak kolega na forum pisal ? (i nieklekocze) i tak samo jest odciecie jak jade i przy wyrzszych predkosciach tez bez zmian.
Opublikowano
:D Jak wyprzedzasz bmw 325 to co Ci nie pasuje? :D Jeśli tą wadę znajdziesz to powiedz co to było, też sobie autko popsuje żeby przybyło z 50km :P
  • Zasłużeni forumowicze
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kolega skoro wymiatasz bmw 320d 150km i 325 190km swoim 318 m40 to o co chodzi???
Opublikowano
czytałem czytałem czytałem.. i chyba kolega ma na myśli, że silnik kręci tylko do 4300rpm, czy tak? i problem polega w tym że nie chce kręcić wyżej? i jeśli tak jest jak piszę, to musisz mieć kolo 300Nm skoro objeżdzasz 320d i 325i, nic tylko się cieszyć, niskie obroty = niskie spalanie :duh:
Będziesz Mógł Więcej
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Podejrzewam że goście w e36 325 i e46 320 150kmjechali tylko na 5 z pod świateł lub po prostu nie trzymali pedału gazu w odpowiednim miejscu. Moim m40 w sedanie jak miałem krótki most (nie znam przelożenia ale na 5 miałem odcięcie zapłonu przy 200km/h mając 6200obr.min) to na przyśpieszenie to 320 e30 to zastawialem lekko w tyle ale jak już trafilem na e36 coupe którą jechał kumpel to niestety. Ledwo mu kroku dotrzymałem.

 

Kolego a może po prostu Tobie źle pokazuje obrotomierz. M40 Do 4.0 tysięcy to tak jedzie ledwo i powyżej czuć ze przyspiesza porządnie. U ciebie może jest wszystko ok tylko coś ze wskazaniami obrotomierza nie tak.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
klekotanie nie ma nic do tego, to m40 więc musi klekotać :mrgreen:

 

objaw wytartego walka to coraz niżej schodząca odcinka, u mojego kumpla w tej chwili dochodzi do ok 5000rpm i koniec

Ja nie wiem kolego czy to by była wina wałka. Odcięcie nastepuje na pompie paliwa wiec nie za bardzo coś ma tu wałek do powiedzenia. Chyba ze wyjaśnisz o co chodzi...
Opublikowano
Jak by obrotomiesz był zły to odciecia nie bylo by przy dodaniu pólowy gazu a z tymi co sie scigalem to koledzy mój nauczyciel co sie zna na tym mówil ze moze byc zablokowany na komputerze ze trzeba wyciac mape zaplonowa czy jakos tak niezrozumialem go dol konca bo wszystko bylo na szybkosci
Opublikowano
czytałem czytałem czytałem.. i chyba kolega ma na myśli, że silnik kręci tylko do 4300rpm, czy tak? i problem polega w tym że nie chce kręcić wyżej? i jeśli tak jest jak piszę, to musisz mieć kolo 300Nm skoro objeżdzasz 320d i 325i, nic tylko się cieszyć, niskie obroty = niskie spalanie :duh:

tak kreci sie ale jak dam gazu do polowy to jest odciecie zaplonu a przepustnica ledwie co sie otwiera moze jakies 40%

Opublikowano

powiem szczerze \, że nie rozumiem o co chodzi. piszesz, że kręci wyżej niż 4300 ale przepustnica nawet do polowy się nie otwiera, i w połowie pedału gazu jest odcięcie? hmm...no nie rozumiem.

może napisz po prostu

1. do jakich obrotów możesz kręcić auto

2. do jakich obrotów dobrze przyśpiesza

3. czy na wszystkich biegach jest ten sam problem

4. skad wniosek, że przepustnica sie otwiera tylko 40%

5, jak objawia się odciecie zapłonu i przy jakich prędkościach

6. czy silnik normalnie pracuje, i czy tyle samo spala benz.

Będziesz Mógł Więcej
Opublikowano
powiem szczerze \, że nie rozumiem o co chodzi. piszesz, że kręci wyżej niż 4300 ale przepustnica nawet do polowy się nie otwiera, i w połowie pedału gazu jest odcięcie? hmm...no nie rozumiem.

może napisz po prostu

1. do jakich obrotów możesz kręcić auto

2. do jakich obrotów dobrze przyśpiesza

3. czy na wszystkich biegach jest ten sam problem

4. skad wniosek, że przepustnica sie otwiera tylko 40%

5, jak objawia się odciecie zapłonu i przy jakich prędkościach

6. czy silnik normalnie pracuje, i czy tyle samo spala benz.

 

Hmmm przy dodaniu pólowy gazu mam odciecie przepustnica do konca sie nie otwiera

1 Maksymalnie do 4300

2 Od 2tys do 4300

3 Tak na wszystkich

4 tak mierzyłem na oko z profesorem mniej wiecej

5 Mialem taki dziwny przypadek jak sie scigałem z tą e46 to na 4 biegu 180 i dalej roslo odciecie było A predkosc delikatnie wzrastala i odciecie bylo coraz szybsze

6 Co do spalania to jest kolorowo rekord za 20zl zrobilem 60km A tak jak jezdze to za 20 zl 20km i praca silnika jak jest nagrzany to minimalnie odczówam ze ma raz wieksze obroty i mniejsze (ale na biedu jałowym

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak by obrotomiesz był zły to odciecia nie bylo by przy dodaniu pólowy gazu a z tymi co sie scigalem to koledzy mój nauczyciel co sie zna na tym mówil ze moze byc zablokowany na komputerze ze trzeba wyciac mape zaplonowa czy jakos tak niezrozumialem go dol konca bo wszystko bylo na szybkosci

 

 

Ale kiedy na pół gazu. Jak na postoju bez jechania to normalne ze przepustnica nie musi być otwarta na maksa by silnik osiągnał odcinke.

Opublikowano
Jak by obrotomiesz był zły to odciecia nie bylo by przy dodaniu pólowy gazu a z tymi co sie scigalem to koledzy mój nauczyciel co sie zna na tym mówil ze moze byc zablokowany na komputerze ze trzeba wyciac mape zaplonowa czy jakos tak niezrozumialem go dol konca bo wszystko bylo na szybkosci

 

 

Ale kiedy na pół gazu. Jak na postoju bez jechania to normalne ze przepustnica nie musi być otwarta na maksa by silnik osiągnał odcinke.

jak jade to jest to samo tzn do pólowy gazu i koniec

Opublikowano
scigałem z tą e46 to na 4 biegu 180 i dalej roslo odciecie było A predkosc delikatnie wzrastala i odciecie bylo coraz szybsze

masz m40 318i i chcesz mi powiedzieć że na 4 biegu jedziesz 180km/h ? jakie masz obroty silnika przy tej prędkości, a inaczej jakie masz maksymalne prędkości na poszczególnych biegach

moje e36 318i m43 nie ma takich osiągów

Będziesz Mógł Więcej
Opublikowano

e30.318 możesz napisać jakie Ty masz osiągi? bo ja nadal nic nie rozumiem, bo na razie zrozumiałem że kolega damianc16nsr chce aby na 4 biegu jego bmw jechało więcej niż 180.

MOże małymi krokami dojdziemy do jakigos wniosku

Będziesz Mógł Więcej
Opublikowano
powiem szczerze \, że nie rozumiem o co chodzi. piszesz, że kręci wyżej niż 4300 ale przepustnica nawet do polowy się nie otwiera, i w połowie pedału gazu jest odcięcie? hmm...no nie rozumiem.

może napisz po prostu

1. do jakich obrotów możesz kręcić auto

2. do jakich obrotów dobrze przyśpiesza

3. czy na wszystkich biegach jest ten sam problem

4. skad wniosek, że przepustnica sie otwiera tylko 40%

5, jak objawia się odciecie zapłonu i przy jakich prędkościach

6. czy silnik normalnie pracuje, i czy tyle samo spala benz.

 

5. pod punkt jak narazie jechalem tyle ile pisalem niemialem przyjemnosci przetestowac ile to pujdzie zla pogoda hmm na poszczegulonych biegach na 2 mam okolo 100kmh i odciecie na 3 niejestem pewien ale okolo 150 jak bedzie lepsza pogoda to napisze konkretnie ile idzie i obroty są 4300 jak pisałem

Opublikowano
Oj jak by miało odcięcie przy tylu obrotach co mówisz to nie wiem czy byś tą prędkość uzyskał na 5 biegu a nie to na 4 :roll:

 

 

Jak jestes tego pewien to skad jestes ja jestem z lubelskiego jak niedaleko mieszkasz to moge do cb podjechac i zobaczysz jak jest.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.