Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeśli jednocześnie pali sie kontrolka poduszki pasa pomimo zapiętego pasa to stawiam na połączenia w okolicy napinacza. Zeby wiedzieć dokladnie co należałoby podłączyć komputer.

 

U mnie też dwa razy zapalila sie kontrolka poduszki nie z tego ni z owego, pogmerałem w kostkach pod fotelami i po ponownym uruchomieniu auta już zgasła

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
błędu poduszek w bmw nie da sie skasować bez komputera - nie możliwe że zgasły komuś jak docisną kostkę ... :nienie:
Opublikowano
czyli jest szansa ze ogolnie cos nei stykalo i juz jest ok ale trzeba tylko skasowac blad? dobrze by bylo:D bo zauwazylem wczesniej ze po wlozeniu kluczyka tak jak na poczatku pali sie poduszka i gasnie tak mi sie palila ciagle a teraz pali sie jak powinna, gasnie na sekunde i wtedy dop odpala komunikat, albo wczesniej nie zauwazylem poporstu
Opublikowano
wiec może teraz jest już w porządku, bo uklad testuje sie przy starcie i nie wykrywa już nieprawidłowosci a jeśli po chwili zapala sie jeszcze raz kontrolka to może jest to wynikiem zapisanego błędu. Sprawdz najlepiej po podpięciu do kompa

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano

Ja zadnego bledu komputera nie kasowalem a mate mialem popsuta, naprawiona i blad teraz zniknal (zarowno poduszki jak i niezapiecia pasow)

Wystarczy odlaczyc akumulator co i tak trzeba zrobic przed wyciagnieciem fotela.

Wymiana maty u tapicera to jakies 150pln. Oczywiscie najpierw musisz wyjac samemu fotel.

 

Uwagi:

- przy wyciaganiu fotela schowaj szyny po ktorych sie rusza, zeby nie zniszczyc tapicerki drzwi

- do wymiany maty musisz zdjac tapicerke siedziska, a zeby to zrobic trzeba pozbyc sie plastikowej oslony, ktora jest zamocowana na kilka srubek i zatrzaskow - latwo je polamac jezeli nie nacisniesz srubokretem w odpowiednim miejscu :norty:

Beste Maschine der Welt
Opublikowano
U mnie było to samo zapaliła się kontrolka od poduchy okazało się że padla mata od pasażera gosciu coś polutował pod siedzeniem wykasował błąd i jest spoko
Opublikowano
U mnie było to samo zapaliła się kontrolka od poduchy okazało się że padla mata od pasażera gosciu coś polutował pod siedzeniem wykasował błąd i jest spoko

 

 

Znaczy się oszukał matę i teraz poduszki masz non stop aktywne czy ktoś siedzi na miejscu pasażera czy też nie. Jest to jakieś wyjście ;)

 

Jest w 'gotowych receptach' na ten temat. Przypuszczam, że tak samo jak w E46...

 

Pzdr.

Opublikowano

bez komputera nie sprawdzisz - mimo wczesniejszych postów i pisania że odłączenie aku skasuje błąd - tak nie jest - błędu w bmw nie da się skasować bez kompa - sterownik poduszek nie resetuje się po odłączeniu aku !!! może masz coś pokombinowane więc Ci się resetuje bo nie powinien....

 

mata w serwisie kosztuje ok 1300zł,

aby ominąć matę wystarczy wlutować opornik - jednak w e46 mata była 2 przewodowa, a w nowszych modelach jest chyba 3 przewody ... więc trzeba wiedzieć jak i domyślam się że nie jest to takie proste ... i trzeba pamiętać że poduszka działa nawet jak nie ma pasażera - uważam "patent" za dosyc niebezpieczny...

Opublikowano
bez komputera nie sprawdzisz - mimo wczesniejszych postów i pisania że odłączenie aku skasuje błąd - tak nie jest - błędu w bmw nie da się skasować bez kompa - sterownik poduszek nie resetuje się po odłączeniu aku !!! może masz coś pokombinowane więc Ci się resetuje bo nie powinien....

 

mata w serwisie kosztuje ok 1300zł,

aby ominąć matę wystarczy wlutować opornik - jednak w e46 mata była 2 przewodowa, a w nowszych modelach jest chyba 3 przewody ... więc trzeba wiedzieć jak i domyślam się że nie jest to takie proste ... i trzeba pamiętać że poduszka działa nawet jak nie ma pasażera - uważam "patent" za dosyc niebezpieczny...

 

Mata kosztuje 350PLN w BMW Auto Fus Warszawa - kupowałem :) nie trzeba rozbierać fotela. Matę mocujesz pod fotelem, a w kompie ustawiasz, że puducha ma być aktywna non stop. Błąd trzeba skasować w kompie

Opublikowano
mata 350zł ?? napinacz to tyle kosztuje ale mata ??
Opublikowano

Jak sam widzisz mata zajmuje cala powierzchnie fotela i jest zamontowana miedzy gabka a pokryciem fotela.

Jak sobie wyobrazasz wymiane maty bez sciagania tapicerki?

Tapicerka i gabka sa polaczone przez ok 20 metalowych kolek do drutow wsunietych w tapicerke i drutow zatopionych w gabke

2 druty przebiegaja wzdluz fotela i wtedy daloby sie zsunac tapicerke, ale sa tez 2 druty w poprzek.

Nie ma szans wyjac mate bez rozbierania fotela w "drobny mak", chociazby dlatego ze nie wyjmiesz nawet modulu maty, stanowiacego jej integralna czesc, z ktorego sterczy kabel bo jest on tez pod tapicerka.

Tylna jej czesc jest dostepna dopiero po odpieciu klipsow umieszczonych pod plastikami do podnoszenia fotela/regulacji kata nachylenia oparcia.

Beste Maschine der Welt
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam

Jak by kogos interesowalo mam takie maty NOWE http://allegro.pl/item867287191_mata_pasazera_airbag_bmw_zajecia_e36_e46_e39_e90.html

mam tez Pireotechniczne NOWE napinacze pasow do BMW lordozy etc. Nowe i tanio !!! jak by co 667 265 263 Tomek

Pomijam oczywisty fakt że do takich ogłoszeń jest Giełda,ale kieruję do Was pytanie czy rzeczywiście taka mata Pasuje do wielu modeli BMW min. E31, E34, E36, E46, E38, E39, E66, E90, E91, X1, X3, X5, Z3?

Jak wymieniałem matę w swojej E46 '00 to mata była bez wbudowanego sensora( stanowił on oddzielną część) oraz były inne kostki(inna liczba kabelków),więc moim zdanie ta mata z ogłoszenia NIE pasuje do wielu modeli BMW, no może tylko do nowszych!!!

Opublikowano

Witam

Pasuje Pasuje tylko trzeba ja odpowiednio podlaczyć!!! Jesli nie wiesz jak to zrobic napisz a najlepiej zadzwon wtedy wszystko wytłumacze. Pozdrawiam

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam. Jakis czas temu po wlozeniu kluczyka zapalila mi sie kontrolka od airbagu, bylo dosyc zimno wiec pomyslalem ze to od mrozu.

Dzis znowu mi sie zapalila i po okolo 5sek zgasla,a po wcisnieciu przycisku start juz sie nie pokazala.

Czy to moze byc ten sam problem? Dodam ze kontrolka od pasow reaguje tylko przy nie zapietych pasach!

Lepiej zapnij pasy, bo mozesz nie wrocic z trasy!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.