Skocz do zawartości

e90 kontrolka airbag i niezapietych pasow


Wierzba_

Rekomendowane odpowiedzi

witam, wlasnie jadac ni z tego ni z owego zapalily mi sie te 2 kontrolki, ogolnie po ponownym uruchomieniu samochodu dalej sie pala, jest sposob zeby to samemu ogarnac czy wizyta w serwisie? moze miec cos do tego ze na zewnatrz -14? co to moze wogole byc? pasy sa ok, maty grzewcze dzialaja...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jednocześnie pali sie kontrolka poduszki pasa pomimo zapiętego pasa to stawiam na połączenia w okolicy napinacza. Zeby wiedzieć dokladnie co należałoby podłączyć komputer.

 

U mnie też dwa razy zapalila sie kontrolka poduszki nie z tego ni z owego, pogmerałem w kostkach pod fotelami i po ponownym uruchomieniu auta już zgasła

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podlubalem przy tej zoltej kostce pod oboma fotelami i dalej, na wtorek jade do serwisu ale pewnie policza mnie jakza zborze wiec samemu bylo by lepoek jak to pierdola, chyba ze na gwarqncji mi zrobia bo auto 2007 to sam nie wiem czy mam jeszcze, a moze ta mata fotela pasazera padla mozliwe?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli jest szansa ze ogolnie cos nei stykalo i juz jest ok ale trzeba tylko skasowac blad? dobrze by bylo:D bo zauwazylem wczesniej ze po wlozeniu kluczyka tak jak na poczatku pali sie poduszka i gasnie tak mi sie palila ciagle a teraz pali sie jak powinna, gasnie na sekunde i wtedy dop odpala komunikat, albo wczesniej nie zauwazylem poporstu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec może teraz jest już w porządku, bo uklad testuje sie przy starcie i nie wykrywa już nieprawidłowosci a jeśli po chwili zapala sie jeszcze raz kontrolka to może jest to wynikiem zapisanego błędu. Sprawdz najlepiej po podpięciu do kompa

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zadnego bledu komputera nie kasowalem a mate mialem popsuta, naprawiona i blad teraz zniknal (zarowno poduszki jak i niezapiecia pasow)

Wystarczy odlaczyc akumulator co i tak trzeba zrobic przed wyciagnieciem fotela.

Wymiana maty u tapicera to jakies 150pln. Oczywiscie najpierw musisz wyjac samemu fotel.

 

Uwagi:

- przy wyciaganiu fotela schowaj szyny po ktorych sie rusza, zeby nie zniszczyc tapicerki drzwi

- do wymiany maty musisz zdjac tapicerke siedziska, a zeby to zrobic trzeba pozbyc sie plastikowej oslony, ktora jest zamocowana na kilka srubek i zatrzaskow - latwo je polamac jezeli nie nacisniesz srubokretem w odpowiednim miejscu :norty:

Beste Maschine der Welt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przed komputerem wpadlem na pomysl jeszcze sprawdzenia czy to ta debilna mata pasazera, zaraz kogos posadze na siedzeniu i sie przeade, bo rozumiem ze jezeli to to , sygnal pasow sie nie pojawi, bo u mnie jak nie zapne pasow to zaraz mi piszczy, czy moze byc tak ze powoduje blad a dziala?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie było to samo zapaliła się kontrolka od poduchy okazało się że padla mata od pasażera gosciu coś polutował pod siedzeniem wykasował błąd i jest spoko

 

 

Znaczy się oszukał matę i teraz poduszki masz non stop aktywne czy ktoś siedzi na miejscu pasażera czy też nie. Jest to jakieś wyjście ;)

 

Jest w 'gotowych receptach' na ten temat. Przypuszczam, że tak samo jak w E46...

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez komputera nie sprawdzisz - mimo wczesniejszych postów i pisania że odłączenie aku skasuje błąd - tak nie jest - błędu w bmw nie da się skasować bez kompa - sterownik poduszek nie resetuje się po odłączeniu aku !!! może masz coś pokombinowane więc Ci się resetuje bo nie powinien....

 

mata w serwisie kosztuje ok 1300zł,

aby ominąć matę wystarczy wlutować opornik - jednak w e46 mata była 2 przewodowa, a w nowszych modelach jest chyba 3 przewody ... więc trzeba wiedzieć jak i domyślam się że nie jest to takie proste ... i trzeba pamiętać że poduszka działa nawet jak nie ma pasażera - uważam "patent" za dosyc niebezpieczny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez komputera nie sprawdzisz - mimo wczesniejszych postów i pisania że odłączenie aku skasuje błąd - tak nie jest - błędu w bmw nie da się skasować bez kompa - sterownik poduszek nie resetuje się po odłączeniu aku !!! może masz coś pokombinowane więc Ci się resetuje bo nie powinien....

 

mata w serwisie kosztuje ok 1300zł,

aby ominąć matę wystarczy wlutować opornik - jednak w e46 mata była 2 przewodowa, a w nowszych modelach jest chyba 3 przewody ... więc trzeba wiedzieć jak i domyślam się że nie jest to takie proste ... i trzeba pamiętać że poduszka działa nawet jak nie ma pasażera - uważam "patent" za dosyc niebezpieczny...

 

Mata kosztuje 350PLN w BMW Auto Fus Warszawa - kupowałem :) nie trzeba rozbierać fotela. Matę mocujesz pod fotelem, a w kompie ustawiasz, że puducha ma być aktywna non stop. Błąd trzeba skasować w kompie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sam widzisz mata zajmuje cala powierzchnie fotela i jest zamontowana miedzy gabka a pokryciem fotela.

Jak sobie wyobrazasz wymiane maty bez sciagania tapicerki?

Tapicerka i gabka sa polaczone przez ok 20 metalowych kolek do drutow wsunietych w tapicerke i drutow zatopionych w gabke

2 druty przebiegaja wzdluz fotela i wtedy daloby sie zsunac tapicerke, ale sa tez 2 druty w poprzek.

Nie ma szans wyjac mate bez rozbierania fotela w "drobny mak", chociazby dlatego ze nie wyjmiesz nawet modulu maty, stanowiacego jej integralna czesc, z ktorego sterczy kabel bo jest on tez pod tapicerka.

Tylna jej czesc jest dostepna dopiero po odpieciu klipsow umieszczonych pod plastikami do podnoszenia fotela/regulacji kata nachylenia oparcia.

Beste Maschine der Welt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Witam

Jak by kogos interesowalo mam takie maty NOWE http://allegro.pl/item867287191_mata_pasazera_airbag_bmw_zajecia_e36_e46_e39_e90.html

mam tez Pireotechniczne NOWE napinacze pasow do BMW lordozy etc. Nowe i tanio !!! jak by co 667 265 263 Tomek

Pomijam oczywisty fakt że do takich ogłoszeń jest Giełda,ale kieruję do Was pytanie czy rzeczywiście taka mata Pasuje do wielu modeli BMW min. E31, E34, E36, E46, E38, E39, E66, E90, E91, X1, X3, X5, Z3?

Jak wymieniałem matę w swojej E46 '00 to mata była bez wbudowanego sensora( stanowił on oddzielną część) oraz były inne kostki(inna liczba kabelków),więc moim zdanie ta mata z ogłoszenia NIE pasuje do wielu modeli BMW, no może tylko do nowszych!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Witam. Jakis czas temu po wlozeniu kluczyka zapalila mi sie kontrolka od airbagu, bylo dosyc zimno wiec pomyslalem ze to od mrozu.

Dzis znowu mi sie zapalila i po okolo 5sek zgasla,a po wcisnieciu przycisku start juz sie nie pokazala.

Czy to moze byc ten sam problem? Dodam ze kontrolka od pasow reaguje tylko przy nie zapietych pasach!

Lepiej zapnij pasy, bo mozesz nie wrocic z trasy!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.