Skocz do zawartości

Przerywa przy dodaniu gazu 2,5 24V


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

mam taki problem że silnik nie pracuje równo na wolnych obrotach, wyglada to tak jakby nie palił na wszystkie gary a dzisiaj po dodaniu gazu zaczął strzelać (na gazie i na bezynie) Na gazie na wolnych obrotach prawie równo pracuje ale na bezynie porażka. Jak odłącze przepływke jest ok.

Na wolnych obrotach i przy dodaniu gazu coś nieregularnie pyka za głośnikiem pod nogami pasażera jakby przekaźnik. Co tam się znajduje? Może jakiś sterownik czy coś?

Wymieniłem:

świece, cewki zapłonowe, silniczek krokowy, przepływomierz.

Zdemontowałem cały kolektor ssący żeby zobaczyć czy nie bierze lewego powietrza i nic

Jestem zrozpaczony :cry2:

Pomóżcie

Opublikowano
a co to jest za urządzenie za głośnikiem przy nodze pasażera? Wygląda jak jakiś sterownik ale do czego?
Opublikowano
Przyczyn może byc wiele. Ale na początek sprawdz kompresje jak pisze kolega wyżej
Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
Opublikowano

jakby miał pierścionki wytarte to by dymił a nie dymi, chyba że zawory podparte to by znowu siły nie miał a na obroty jak wejdzie to ma powera. Z drugiej strony to zawory sie tu reguluje ręcznie czy sam sobie ustawia hydraulicznie?

będę kombinował aparat do mierzenia kompreski tylko nie wiem jakich wartości się spodziewać, ile może mieć dopuszczalnie najmniej bo przewiduje że po 350 tys licznikowych to maxa mapewno nie ma.

Opublikowano

Silniki M20 zawory ustawiasz samemu, silniki z serii M50 są regulowane hydraulicznie.

Ciśnienie w cylindrach powinno być między 9 a 11 barów. Przynajmniej tak mialem w mojej m20b20.

W pieciu cylindrach było po 9-9,5 a w jedym 5 barów. I to wystarczyło żeby autko nie chodzilo odpowiednio dobrze.

Upewnij się czy na pewno świece nie mają przebicia lub cewki.

Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
Opublikowano
jesli moge doradzic to jec na kompa koles mial ten sam problem tylko ze jemu jeszce dodatkowo gasla.Mial uszkodzony w kompie sterownik od przeplywomierza po karzdym skasowaniu bledu przeplywki blond sie pojawial ponownie wkoncu wymienil przeplywke na nowa lecz dalej pojawial sie blond tak wiec podjec na djagnostyke silnika wiele to nie kosztuje a wiele sie dowiesz.I tak jak kolega pisze sprawdz cisnienie :8)
Opublikowano
Silniki M20 zawory ustawiasz samemu, silniki z serii M50 są regulowane hydraulicznie.

Ciśnienie w cylindrach powinno być między 9 a 11 barów. Przynajmniej tak mialem w mojej m20b20.

W pieciu cylindrach było po 9-9,5 a w jedym 5 barów. I to wystarczyło żeby autko nie chodzilo odpowiednio dobrze.

Upewnij się czy na pewno świece nie mają przebicia lub cewki.

teraz ktos przeczyta ,ze cisnienie na cylindrach powinno byc miedzy 9 a 11 bar i bedzie happy chodz taki silnik to juz szrot.POWINNO BYC BO JA TAK MIALEM.Stopien sprezania z tego co pamietam to 9.8:1 wiec powinno byc ok 13 bar

Opublikowano

Najpierw pojadę na kompa może pomoże wykasowanie błędów bo słyszałem że niektóre nie wykasuje się ręcznym resetowaniem

Nie chcę nawet myśleć o tym że może mieć złe ciśnienie na cylindrach czy cylindrze

Teraz już nie strzela chodzi równo i ładnie na odłączonej przepływce a na gazie chodzi ładnie czy podłączę czy odłączę.

Nie wiem już co z tym jest

a może to być uzależnione od wilgotności powietrza? (w sensie jak pada deszcz czy śnieg to wszystko mokre) bo zaczęło mi się to dziać jak tak padało na jesieni.

Opublikowano
moze przeplywomierz padł?
Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.