Skocz do zawartości

wyłączenie ostrzegania o przepalonej żarówce.


automaniak80

Rekomendowane odpowiedzi

witam kolegów , mam pytanie może ktoś przerabiał temat wyłączenia takiej funkcji jak powiadomienie o przepalonej żarówce, . Interesuje mnie to ponieważ założyłem ksenony + spryskiwacze ( cały komplet z kraju ryżem pachnącym) jak narazie wszystko ok działa z tymi xsenonami ale świeciła mi się kontrolka od przepalonej żarówki - było to spowodowane że zamiast oryginalnej H7 był xsenon, i tak jeżdziłem aż pare dni temu zapalił mi się samochód na podnosniku na czerwono, po odłączeniu xsenonów - nie świeci, więc spowodowane to było xsenonami, wydaje mi sie że mozna to wyłączyć , robił to ktoś z was??, z góry za odp. dziękuje, pozdr. :roll:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Co do wyłaczenia to może i można ale domowym sposobem tego nie zrobisz. W starszych modelach, e39, e46 mozna było zmienić w LCM po "wyciągnięciu" do pliku softu zmianie i ponownym wtłoczeniu. Nie robiłem tego w e90 i nie mam zamiaru. Jest duzo więcej modułów do uwalenia...
Krzysztof
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszytkich, mam to samo co kolega..zalozylem ksenony, spryskiwacze rowniez, wszytko pieknie tylko ta kontrolka :\ przyzwyczailem sie do ksenonow w poprzednich samochodach i jakos nie moge jezdzic na normalnych lampach. Daj znac czy bedziesz cos z tym robil albo moze juz odwiedziles elektryka. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz co kolego ja tez w poprzednim aucie miałem xsenony i teraz jedyne co mi przeszkadza w e 90 to brak tych świateł, ale rozeznam temat i dam ci znać, ale wydaje mi się że w serwisie sa w stanie wyłączyć tą opcje, jutro się dowiem podjade i porozmawiam w rzeszowie do bmw serwis. pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz co kolego ja tez w poprzednim aucie miałem xsenony i teraz jedyne co mi przeszkadza w e 90 to brak tych świateł, ale rozeznam temat i dam ci znać, ale wydaje mi się że w serwisie sa w stanie wyłączyć tą opcje, jutro się dowiem podjade i porozmawiam w rzeszowie do bmw serwis. pozdrawiam

 

ASO Ci tego na 99% nie wylaczy, poniewaz nie masz homologacji na reflektor z zrodlem wyladowczym tylko na halogen, pozostaje wizyta u "garazowego mechanika/elektryka", pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwość przeprogramowania modułu to jedyne sensowne wyjście. Można grzebać się z rezystorami mocy lub układami czasowymi z przekaźnikiem, ale to rzeźba... Podjechać do ASO lub do kogoś, kto wie, co robi i już. Są dwie opcje do wyboru: test żarówki tradycyjnej i test obciążenia przetwornicą, po przełączeniu powinno być ok.
Kai
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe byłem dzisiaj w serwisie bmw , i niestety w serwisie tego nie zrobią , mówią że nie mają sprzetu do takich celów ale mówił mi facet że jest to możliwe ale u kogoś kto zajmuje się elektroniką, powiedziąa że zrobią to w bmw w krakowie, a oni mogą mi przerobić układ ale na oryginalnych lampach i nowej instalacji cena za całość 13000zł bez robocizny, spróbuje pobawić się z opornikami i przekaznikiem. :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.