Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam kolegów , mam pytanie może ktoś przerabiał temat wyłączenia takiej funkcji jak powiadomienie o przepalonej żarówce, . Interesuje mnie to ponieważ założyłem ksenony + spryskiwacze ( cały komplet z kraju ryżem pachnącym) jak narazie wszystko ok działa z tymi xsenonami ale świeciła mi się kontrolka od przepalonej żarówki - było to spowodowane że zamiast oryginalnej H7 był xsenon, i tak jeżdziłem aż pare dni temu zapalił mi się samochód na podnosniku na czerwono, po odłączeniu xsenonów - nie świeci, więc spowodowane to było xsenonami, wydaje mi sie że mozna to wyłączyć , robił to ktoś z was??, z góry za odp. dziękuje, pozdr. :roll:
Opublikowano
komputer mierzy opornośc, więc po zalozeniu HIDa jest ona inna. Wiem,ze trzeba wpiąc w szereg opornik (zapytac fachowca jaki) i problem powinien zniknąć.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co do wyłaczenia to może i można ale domowym sposobem tego nie zrobisz. W starszych modelach, e39, e46 mozna było zmienić w LCM po "wyciągnięciu" do pliku softu zmianie i ponownym wtłoczeniu. Nie robiłem tego w e90 i nie mam zamiaru. Jest duzo więcej modułów do uwalenia...
Krzysztof
Opublikowano
Witam wszytkich, mam to samo co kolega..zalozylem ksenony, spryskiwacze rowniez, wszytko pieknie tylko ta kontrolka :\ przyzwyczailem sie do ksenonow w poprzednich samochodach i jakos nie moge jezdzic na normalnych lampach. Daj znac czy bedziesz cos z tym robil albo moze juz odwiedziles elektryka. Pozdrawiam
Opublikowano
wiesz co kolego ja tez w poprzednim aucie miałem xsenony i teraz jedyne co mi przeszkadza w e 90 to brak tych świateł, ale rozeznam temat i dam ci znać, ale wydaje mi się że w serwisie sa w stanie wyłączyć tą opcje, jutro się dowiem podjade i porozmawiam w rzeszowie do bmw serwis. pozdrawiam
Opublikowano
wiesz co kolego ja tez w poprzednim aucie miałem xsenony i teraz jedyne co mi przeszkadza w e 90 to brak tych świateł, ale rozeznam temat i dam ci znać, ale wydaje mi się że w serwisie sa w stanie wyłączyć tą opcje, jutro się dowiem podjade i porozmawiam w rzeszowie do bmw serwis. pozdrawiam

 

ASO Ci tego na 99% nie wylaczy, poniewaz nie masz homologacji na reflektor z zrodlem wyladowczym tylko na halogen, pozostaje wizyta u "garazowego mechanika/elektryka", pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Możliwość przeprogramowania modułu to jedyne sensowne wyjście. Można grzebać się z rezystorami mocy lub układami czasowymi z przekaźnikiem, ale to rzeźba... Podjechać do ASO lub do kogoś, kto wie, co robi i już. Są dwie opcje do wyboru: test żarówki tradycyjnej i test obciążenia przetwornicą, po przełączeniu powinno być ok.
Kai
Opublikowano
hehe byłem dzisiaj w serwisie bmw , i niestety w serwisie tego nie zrobią , mówią że nie mają sprzetu do takich celów ale mówił mi facet że jest to możliwe ale u kogoś kto zajmuje się elektroniką, powiedziąa że zrobią to w bmw w krakowie, a oni mogą mi przerobić układ ale na oryginalnych lampach i nowej instalacji cena za całość 13000zł bez robocizny, spróbuje pobawić się z opornikami i przekaznikiem. :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.