Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam ostanio w mojej beni e36-320 zaczely delikatnie falowac obroty,nic by to nie bylo lecz ostatnio jak stoje na swiatlach tak dziwnie faluje ze az sie trzesie caly samochod ,i jak ruszam to jest taka mulowata troszke i po chwili rusza ostro,jak sie trzesie to oczywiscie spadaja obroty,czy szczytanie bledow pomoze co moze siadac ,krokowiec czy cos innego,pozdro
Opublikowano
Witaj.Mam takie same objawy-na 100% przepływomierz do wymiany.A na kompa jak najbardziej możesz jechać.Wrazie czego sprawdz jeszcze szczelnośc układu dolotowego,oraz odme.
Opublikowano
ja przy takich objawach miałem uszkodzona sonde lambda po wymianie problemu nie ma lecz ja mam silnik 1.8is dla sprostowania.
Bayerische Motoren Werke
Opublikowano
Witam ,może pomogę chociaż nakierować . panowie oprócz e46 mam escorta RS 2000 16V . Miałem kiedyś problemy jak opisane przez errikson1 , za dziwne obroty takie delikatne falowania ale tylko po wyluzowaniu i na krzyżówkach był odpowiedzialny silniczek krokowy , nie był on jednak zepsuty ale podejrzewam wiekowy z 1995r . Jak miałem uszkodzone lambdy to tylko palił troszkę więcej . A kiedyś coś się przyblokowało w przepustnicy przed kol.ssącym i zaczęły obroty skakać od 700-3500 . ale to był jednorazowy objaw . Tak więc może w BMW być podobnie , pozdrawiam.
Opublikowano
pka panowie podjade na kompa i sprawdze co sie pokaze ,kiedys mialem e30 i to samo ale tam byl krokowiec walniety,tu moze byc przeplywka ale sprawdze na kompie i odpowiem,dzieki za pomoc ,pozdro
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
witam przyłącze się do tematu, nie dawno kupiłem bmw 325 coupe e36 z padniętym motorem, wymieniłem silnik, ale skaczą obroty,jak dodam gazu na 2000 obrotów to też lekko faluje, na 3tyś chodzi równo, wymiana krokowego nic nie pomogła, przepustnice też wyczyściłem,po odpięciu przepływki obroty stoją na 800 i tylko leciutko przebiera, ale obroty stoją równo, jedyne co to przy wymianie zaginęło mi jedno podciśnienie, które podłączone jest pod regulator ciśnienia paliwa , nie wiem skąd powinno wychodzić. Może ktoś podpowie skąd ono ma iść i czy to może być przyczyną.http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BF41&mospid=47430&btnr=13_0369&hg=13&fg=15 dokładnie chodzi mi o wężyk nr 11 z rysunku.Z góry dziękuje :)
Opublikowano

Panowie za falujace obroty moga odpowiadac rozne rzeczy. U mnie byla to sonda lambda. Moze to byc jeszcze przeplywomierz, nieszczelny dolot i silniczek krokowy.

Jezeli ktos przy falujacych obrotach musial wymienic przeplywomierz, to nie znaczy ze u kazdego tak bedzie. Najlepiej jechac na komputer, zapytac sie znawcy jak on to widzi i tyle.

Ja za podpiecie pod komputer i zdiagnozowanie popsutej sondy zaplacilem 30 zlotych.

Wydaje mi sie ze to nie jest zbyt wygorowany koszt jesli w gre wchodza 200-300 zlotych

Najlepiej jechac do kogos kto zajmuje sie tylko BMW.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
założyłem już drugi silniczek krokowy, sondę i przepływkę,kilka razy już sprawdzałem układ dolotowy, zero różnicy w pracy silnika :( i jeszcze jedno. strasznie trudno jest dodać gazu tak aby utrzymać obroty na jednym poziomie np 3000 (strasznie czuły pedał wystarczy 1mm na pedale i robi się 5000 obrotów), ekonomizer też źle działa po odpaleniu idzie na maksa ,tylko raz spadł troszkę niżej, wydaje mi się że jest to jakoś powiązane, narazie nie mam możliwości podpięcia pod kompa dlatego się męczę :)
Opublikowano
słyszałem że przyczyną może być czujnik temperatury zasysanego powietrza, albo któryś czujnik położenia... lub komputer może w gumy lecieć czy jest taka opcja :?:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.