Skocz do zawartości

control

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318i 1992

Osiągnięcia control

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. control

    Nie ma sprzegla e36 318i

    Dzieki Panowie zaraz zchodze robic. Kolego Romek, ze trzeba odpowietrzac to wiem :) Odpowietrzalem i zamiescilem to w poscie :) Mozliwe, ze jest ten zaworek zablokowany. Po operacji powiem jak bylo :)
  2. control

    Nie ma sprzegla e36 318i

    Witam. szukalem na forum ale odpowiedzi nie znalazlem :cry: Otoz. Pewnego ranka mialem wyjazd, poszedlem do samochodu, naciskam sprzeglo i co? Pedal wchodzi leciuuuuuutko i wraca. Odpalam chce wrzucic bieg i nie da rady. Powiedziano mi ze to jest wina wysprzeglnika (silownika sprzegla). Znajomy mechanik przyszedl ze swoim uzywanym, zalozyl, odpowietrzalismy i nic nadal to samo. Tak wiec kupilem nowy silownik, zalozylem dzisiaj, odpowietrzalem, oczywiscie dolewajac plynu hamulcowego i nadal to samo. Pedal sprzegla chodzi luzno, odbija. Kto mi powie co to moze byc jeszcze?? Zaznaczam ze plyn hamulcowy mi nie ucieka. Prosze o pomoc. Autko na podnosniku w garazu:) Jest to bmw e36 318i 92 r Z gory dziekuje
  3. control

    318i czuc benzyne

    Witam. Otoz mam taki problem, jak odpale samochod to wyraznie czuc benzyne. Mam ja w gazie takze musze troszke ja zagrzac aby przelaczyc na gaz. I przez caly ten czas czuc benzyne. Nie jest to taki zapach ze nie da sie jechac czy cos, ale wyrazne jest to, ze ucieka tylko nie wiem w jaki sposob. Gdy przelacze na gaz jest ok. Mial ktos moze taki problem?? Moze to jakas uszczelka? Z gory dziekuje
  4. control

    pytanie o obroty

    Panowie za falujace obroty moga odpowiadac rozne rzeczy. U mnie byla to sonda lambda. Moze to byc jeszcze przeplywomierz, nieszczelny dolot i silniczek krokowy. Jezeli ktos przy falujacych obrotach musial wymienic przeplywomierz, to nie znaczy ze u kazdego tak bedzie. Najlepiej jechac na komputer, zapytac sie znawcy jak on to widzi i tyle. Ja za podpiecie pod komputer i zdiagnozowanie popsutej sondy zaplacilem 30 zlotych. Wydaje mi sie ze to nie jest zbyt wygorowany koszt jesli w gre wchodza 200-300 zlotych Najlepiej jechac do kogos kto zajmuje sie tylko BMW.
  5. Panowie. Dzis spotkalem goscia, ktory mial ten sam problem, ze na benzynie spadaly obroty, a na gazie bylo ok. Powiedzial, ze trzeba wyjac przeplywomierz, otworzyc i tam sa szczotki i trzeba je bardziej przygiac i bedzie dzialalo. Co o tym sadzicie? Czy nie lepiej kupic nowy przeplywomierz? A czy ten bedzie ok? http://www.allegro.pl/item796601086_przeplywomierz_bmw_3_e36_5_e39_5wk9600_niemcy.html#gallery http://www.allegro.pl/item801965999_przeplywomierz_bmw_e36_e39_5wk9600_oryg_siemens.html#gallery Oba sa nowe. Ale dlaczego taka rozbierznosc cenowa?????? :shock: :shock: :shock: Zalezy od firmy???? Panowie pomozcie bo z tym sie nie da jezdzic...
  6. Panowie. Dzis spotkalem goscia, ktory mial ten sam problem, ze na benzynie spadaly obroty, a na gazie bylo ok. Powiedzial, ze trzeba wyjac przeplywomierz, otworzyc i tam sa szczotki i trzeba je bardziej przygiac i bedzie dzialalo. Co o tym sadzicie? Czy nie lepiej kupic nowy przeplywomierz? A czy ten bedzie ok? http://www.allegro.pl/item796601086_przeplywomierz_bmw_3_e36_5_e39_5wk9600_niemcy.html#gallery http://www.allegro.pl/item801965999_przeplywomierz_bmw_e36_e39_5wk9600_oryg_siemens.html#gallery Oba sa nowe. Ale dlaczego taka rozbierznosc cenowa?????? :shock: :shock: :shock: Zalezy od firmy???? Panowie pomozcie bo z tym sie nie da jezdzic...
  7. Znalazlem post w ktorym ufo przedstawia w jaki sposob robi sie reset komputera. przez ufo000000 » Wto Sie 04, 2009 10:33 am Na początek zrób reset komputera: odpinasz dwie klemy od aku (oczywiście kluczyka niema być w stacyjce), łączysz klemy plus z minus i przekręcasz na zapłon, czekasz ok. 15 minut, wyjmujesz kluczyk, podłączasz spowrotem akumulator. Ide sprawdzic czy sie uda! Niestety, nie pomoglo. Ufo a co myslisz o wymnianie przeplywomierza??
  8. Witam. Moj problem dotyczy BMW 318 z 92 roku. po odpaleniu obroty skacza, spadaja nawet do zera i silnik gasnie. Kiedy daje mu gazu to tak jakby obroty stawaly w miejscu, a gdy juz przepchnie i sie przegazuje wtedy strzela z rury :roll: Mam ja w gazie. Gdy przeskoczy na gaz jest wszystko elegancko. Wiem ze byl podobny temat ale nie znalazlem tam odpowiedzi. Prosze o pomoc. Z gory dziekuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.