Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 432
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Zrobcie tak jak mowilem, element nr 3 ze schematu ponizej. Zdejmijcie z niego wtyczke, i podoginajcie styki we wtyczce tak aby weszla z wyczuwalnym oporem. I jazda probna, bardzo jestem ciekaw czy pomoze.

 

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/obrazek/163569/686x484

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Nie. U mnie powrocil ... :mad2: Szczerze to mam to już w d... i to moje ostatnie bmw.. :D

Bmw to tylko z lat 90 ...

Programowanie/Obróbka CNC - Fanuc/Sinumerik/Heidenhain
Opublikowano
To jetem ciekaw co to może być ,u mnie też 2x wystąpiło przerywanie na odcinku 80km,ale w sumie też mam to w dupie :D Może jakieś paliwo kiepskie i tak sie dzieje.
Opublikowano

Pisalem pare postow wyzej, ze u mnie ten problem tez wystepuje... mi sie udalo go rozwiazac....

Problemem byl DPF, wyciecie dpfa zalatwilo problem, po szarpaniu ani sladu:)

Niby mialem czyszczony jakis czas temu, ale pozostaly w nim partie ktore juz byly bardzo kiepskie.. wszystkim ktorzy nadal maja dpfa polecam nie bawic sie w czyszczenie itp, tylko wyciac w cholere to dziadostwo;D

Opublikowano

Nie powiem ,że miałem rację :mrgreen:

Gratulacje :cool2:

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano
Pisalem pare postow wyzej, ze u mnie ten problem tez wystepuje... mi sie udalo go rozwiazac....

Problemem byl DPF, wyciecie dpfa zalatwilo problem, po szarpaniu ani sladu:)

Niby mialem czyszczony jakis czas temu, ale pozostaly w nim partie ktore juz byly bardzo kiepskie.. wszystkim ktorzy nadal maja dpfa polecam nie bawic sie w czyszczenie itp, tylko wyciac w cholere to dziadostwo;D

Ale ja nie mam fabrycznie dpf-a :mad2: i co za przyczyna kat :norty: :?:

Amsat nie zgadłeś :think:

Opublikowano

Skrab skończ z tym wolkerem bo nie jażysz :lol:

 

Chodzi o kolegę mich4el z postu nan moim :lol:

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano
:cool2: Ale to i tak nie zmienia faktu że ktoś fabrycznie nie ma dpfa ,a występują takie problemy,,.. :norty:
Opublikowano
A tak na marginesie jak sprawdzić czy czy jest jeszcze dpf czy ktoś go już nie usunął wcześniej ?
Programowanie/Obróbka CNC - Fanuc/Sinumerik/Heidenhain
Opublikowano
A tak na marginesie jak sprawdzić czy czy jest jeszcze dpf czy ktoś go już nie usunął wcześniej ?

Po spawach musisz podejrzeć.

Opublikowano

Czytałem wiele stron tego wątku, nie wszystkie ale mogę się pochwalić, że u mnie (E91 320d M47TU2 ) dziwne szarpanie pomiędzy 1500 a 1800 ustało :). Zrobiłem prostą rzecz: jako, że znany jest problem z kurczącą się osłoną pomiędzy wlotem powietrza a filtrem powietrza postanowiłem ją uszczelnić. Uszczelniłem taśmą i problem zniknął..... kupiłem nową ( poprawioną przez BMW - nie kurczącą się) osłonę i problem od tamtego czasu się nie powtórzył ani razu ( 2- 3 tys km ). Nie mam żadnego dziwnego wahania obrotów między 1500 a 1800 obrotów.... Może to komuś pomoże .

 

 

 

 

Pozdrawiam!

Opublikowano
Czytałem wiele stron tego wątku, nie wszystkie ale mogę się pochwalić, że u mnie (E91 320d M47TU2 ) dziwne szarpanie pomiędzy 1500 a 1800 ustało :). Zrobiłem prostą rzecz: jako, że znany jest problem z kurczącą się osłoną pomiędzy wlotem powietrza a filtrem powietrza postanowiłem ją uszczelnić. Uszczelniłem taśmą i problem zniknął..... kupiłem nową ( poprawioną przez BMW - nie kurczącą się) osłonę i problem od tamtego czasu się nie powtórzył ani razu ( 2- 3 tys km ). Nie mam żadnego dziwnego wahania obrotów między 1500 a 1800 obrotów.... Może to komuś pomoże .

 

 

 

 

Pozdrawiam!

To jak owinąłeś taśmą całą osłonę :?: Możesz dać jakaś fotkę,aby wszyscy zobaczyli :D

Opublikowano

Po prostu owinąłem taśmą początek i koniec części numer 16:

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=VU31&mospid=48831&btnr=13_1144&hg=13&fg=20

 

Tam gdzie z powodu skurczeniu się materiału, powstaly nieszczelności. Uszczelniłem to, żeby nie zaciągało powietrza z komory silnika. Tylko żeby ciągnął z zewnątrz tak jak powinien. Koszt nowego tego elementu w BMW to około 110 zł.

 

 

Pozdrawiam!

Opublikowano

Nie wiem co to daje może akurat w tym samym momencie coś Ci się przestawiło w ustawieniach silnika i przestało szarpać .

Jeśli by szarpało od nieszczelności tej parcianej rury to raczej każdemu a ja przez kilka dni jeżdziłem bez niej bo czekałem na nową .

Stara się tak skurczyła ,że nie dochodziła do zapięcia . Auto jeżdziło normalnie i nie było szarpania ani falowania obrotów. :norty:

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano
Może się przestawiło.... chociaż nie wiem co się mogło samo przestawić. Grunt, że nie mam już tych objawów :).
Opublikowano

U mnie bardzo zadko, ale tez czasem zdarza sie opisane lekkie podszarpywanie jadac jednostajna predkoscia przt obr ok 1600-1800,

Dodatkowo b.zadko zdarzaja sie drgawki na jalowym (obr ani drgna)

 

Zauwazylem juz kilkukrtonie, ze te drgawki pojawiaja sie np bezposrednio po myciu na myjni/lub w mokre deszczowe dni. Podczas mycia pod cisnieniem moze gdzies dostaje sie wilgoc i stad objawy drgawki na jalowym.\ (ostawiam, ze to moze byc przeplywka po dostaniu wilgoci)

 

Bledow zero same wskazanie przeplywki w normie choc znajomy mowil, ze mozna by ja przedmuchac (ja narazie nic nierobie narazie)

Opublikowano

Koledzy u mnie jak pisałem wcześniej szarpanie występuje przeważnie na 5 i 6 biegu w okolicy 1700 obr. przy mocnym przyspieszaniu i najczęściej jadąc pod górę. Wrażenie jest takie jak by odcinało na moment paliwo po czym autko znowu ciągnie i tak kilka razy, aż dojdzie do 2000 obr i wtedy jest ok.

 

I teraz tak zanim zacznie szarpać to widzę już po ekonomizerze wcześniej, że będzie szarpało - jego wskazówka idzie bardzo leniwie do góry i staje np. na 14 l (gaz w podłodze, 5 lub 6 bieg), minie ten przedział obrotów w którym szarpie i później idzie normalnie. Natomiast jeśli akurat jest taki moment, że nie szarpie wcale, to ekonomizer zachowuje się poprawnie (dobija do 20l na 5 biegu i 18 na 6 biegu). Z czym może to mieć związek?

Opublikowano

Bo to nie to :mad2:

Pisałem ,że bez tego można jężdzić i nic sie nie dzieje .

Przyczyna musi być w jakimś sterowniku doboru mieszanki lub egr .

W poprzednim aucie ( benzyna ) też mi szarpało i dopiero zaślepienie zaworu egr pomogło - jak ręką odjął .

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano

Przyzwyczaić do szarpania :naughty:

 

Trzeba dojść co to jest gdyż wiele osób to ma i czasem jakaś kompletna głupota jest przyczyną takiego zachowania silnika .

Gdyby mi tak szarpało to bym nie darował :bokser: :wink:

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.