Skocz do zawartości

Eibach Pro Kit siadanie


WOWO_

Rekomendowane odpowiedzi

sportowe zawieszenie jest nizsze? pod jakim wzgledem? kolego co najwyzej moze byc mocniejsze do cięzszych wersji aut.

ale nie niższe, nie wiem jakie masz doswiadczenie... więc wiem co mówie.

Widze ze jestes tepym i bardzo zadufanym w sobie czlowiekiem, wiec dyskusja z tobą nie ma najmniejszego sensu.

Dla przykladu roznice w wysokosci dla bardzo mocnej i ciezkiej wersji 320d z m47

http://rapidshare.com/files/301100960/TD__Rear_axle_-_ride_height_E46___REAR_END.pdf

Twoje pozostale teorie pozostawie bez komentarza - patrz pierwsze zdanie.

EOT

 

no i co to jest dowód ze zawieszenie sportowe jest niższe? ale farmazony gadasz, pokazałeś tu wysokość na felgach,

sa to róznice według pojemność i wielkości felg no to jest napisane ze na sportowym zawiasie jest nizej, czyli stoi na sportowych springach :duh: bo nie ma wzmianki czym sie rożni sportowy zawias, czyli rózni sie springami albo sringami i amorami i nic wiecej, Bo pewnie wyobrażasz sobie ze cały zawias jest jakis sport edition ? wachacze itp hehehe.

O stary Poczytaj troche o zawiastach to nie bedziesz mówił ze głupoty gadam, amor amorem a sprężyną OBNIŻA a krótki amor zmiejsza skok ale nie ma nic wspólnego z wysokością auta, od tego sa sprezyny.

amory z mniejszym skokiem słuza do pochłaniania tzw ping ponga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M330d napisał:

Przody w 3.0 d są takie same, tyły masz takie jak 325xi, 330xi , wynika to z wiekszej masy tyłu, nie bardzo wiem dlaczego.

Skoro sprężyny sa takie same, to z czego wynika, ze seryjny X stoii o 20mm wyżej niż RWD?? Inne umiejscowienie tależyka na sprężynę??

 

Czy w takim razie masz możliwośc sprawdzenia, czy amorki sa takie same w RWD i w X ??

Jeśli sprężyny z przodu sa te same, to analogicznie amor też powinien być taki sam. Z tyłu pewnie jest róznica.

Ewentualnie jeśli sa różnice, to jakie?? Wewnętrzna budowa amorka inna, a zewnętrznie to samo? Czy moze całkowicie inna konstrukcja?

 

Gdy patrzę na swoje auto mam wrażenie, że jest wyższy ...tylko z przodu. W przednim zawieszeniu na pewno mamy inne wahacze, mortyzatory, które muszą dać miejsce na póloś oraz wózek, który też może podwyższać auto. Tylne zawieszenie jest w budowie identyczne i myślę, że są tylko delikatnie sztywniejsze sprężyny (trochę większa masa)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Panowie - bez osobistych docinek, bo temat się zakończy z ostrzeżeniami.

 

Kiedyś do E36 założyłem Eibach Pro Kit, do standardowych amortyzatorów. Auto spadło tak, że zapakowanym zaczepiałem o każdy próg zwalniający. Obniżyło się o więcej niż 30mm.

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie - bez osobistych docinek, bo temat się zakończy z ostrzeżeniami.

 

Kiedyś do E36 założyłem Eibach Pro Kit, do standardowych amortyzatorów. Auto spadło tak, że zapakowanym zaczepiałem o każdy próg zwalniający. Obniżyło się o więcej niż 30mm.

 

 

Wszystko zależy od dobrania springów jeżeli weźmiesz do 3litrowego diesla sprężyny od benzyny 1.8 to można być pewnym ze na pewno zejdzie sporo niżej niż mówi producent sprężyn.

 

Jakub jeżeli nie jest tak jak chciałeś, musisz zwrócić springi bo sa za twarde do twojego auta, i nie usiadło tak jak należy, upewnij się czy na 100% jest wzięty pod uwagę twój morot, czy nie jest za lekki po prostu, zawias nie ma tu nic do rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Podłącze się panowie pod temat, bo też jest o sprężynach.Tylko ja mam zupełnie odwrotny problem- u mnie tył wisi zdecydowanie za nisko!

Patrząc na samochód opona tylna jest praktycznie schowana za błotnikiem (rant felgi jest prawie na krawądzi z błotnikiem)- to chyba za nisko!W każdym razie niewygodnie bo wisze na każdym progu.

Sprężyny były wymieniane w zeszłym roku,(są to jakieś zamienniki, ale przynajmniej wyglądały identycznie jak te oryginalne,które były na samochodzie) trochę się naczekałem za nimi, bo mechanik zauważył że one są inne niż "normalne" - teraz już wiem dlaczego - mam samochód z tą opcją zawieszenia 226 , co chyba oznacza że sprężyny są niższe, lub innej budowy.Są to jakieś zamienniki, ale przynajmniej wyglądały identycznie jak te oryginalne,które były na samochodzie.

Moje pytanie jest następujące - Ma ktoś może touringa 330 z tą samą opcją zawieszenia z oryginalnymi sprężynami dedykowanymi do tego zawieszenia i tył też tak jest nisko?

Nie wiem na razie co z tym zrobić, lub jakie sprężyny kupić aby podnieść tył auta - obawiam się że jak kupie sprężyny w ASO to tył nadal będzie tak wisiał, a może znacie jakieś inne sprężyny które można zamontować i trochę się ten tył podniesie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Panowie - bez osobistych docinek, bo temat się zakończy z ostrzeżeniami.

 

Kiedyś do E36 założyłem Eibach Pro Kit, do standardowych amortyzatorów. Auto spadło tak, że zapakowanym zaczepiałem o każdy próg zwalniający. Obniżyło się o więcej niż 30mm.

 

 

Wszystko zależy od dobrania springów jeżeli weźmiesz do 3litrowego diesla sprężyny od benzyny 1.8 to można być pewnym ze na pewno zejdzie sporo niżej niż mówi producent sprężyn.

Serio? :D

Moje były dedykowane do auta, jak można inaczej kupować? ;)

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serio? :D

Moje były dedykowane do auta, jak można inaczej kupować? ;)

 

mozna jak ktos kupuje z drugiej reki i ma słowne zapewnienie za napewno beda pasowac, zakładamy springi a auto stoi jak wóz drabiniasty :mrgreen: nooo to zajebiscie :P dlatego warto sprawdzić a katalogu danej firmy czy napewno springi sa dedykowane do nasego auta, tylko tyle chcialem powiedziec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam!

 

Panowie potrzebuje waszej porady. Mam pekniete sprezyny z tylu i szykuje sie wymiana. Pomyslalem od razu zeby z fura isc na dol i wymienic takze przod. Chce nabyc taki oto zestaw :

 

http://cgi.ebay.co.uk/BMW-SPRINGS-EIBACH-E46-320-TOURING-PRO-KIT-2067-140_W0QQitemZ230371358509QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item35a333f72d

 

Dodam, ze z przodu mam Bilstein'y B4 a z tylu seria, zawieszenie standard. Auto stoi na felgach MV2 18 cali 225 przod i 255 tyl. Bedzie to jakos wygladac?

Z gory dziekuje za opinie

 

Pozdrawiam

 

Filip

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Witam,

Odgrzeje troche temat poniewaz potrzebowalbym pomocy zdjeciowej :)

Mianowicie, czy moglbym prosic o przeslanie/pokazanie tutaj na forum jak wyglada set-up w e46 touring Eibach Sportline P-50 T-30 przy 18 calach? Ma moze ktos taki zestaw? Ewentualnie z HR P-50 T-30 ? Chce wyrzycic moj gwint TaT jaki mam teraz i zastapic go sprezynami zeby ladnie lezaly z opona przy 18 calach. Mam przod 225/40R18 i jak mam teraz gwint na polowe skrecony to jest tak na styk, ewentualnie moze 1cm w dol jeszcze by moglo byc :)

Dzieki za jakies fotki z opisem co to za zestaw macie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chce wyrzucic gwint bo jazda na nim wraz z zalozona 18' jest zwyczajnie betonem. Kazda nierownosc (ktorych u nas nie brakuje) jest jak uderzenie mlotem w amortyzartory. I nie chodzi mi o to, ze nie bylem przygotowany ze bedzie twardo na gwincie, bylem ale nie az na taka sztywnosc. Niestety pokonuje duzo kilometrow tym autem, nie jest to tylko do miasta. Stad wybor zeby go wyrzucic, znaczy sie sprzedac. A czy mozesz wstawic fotki jak u Ciebie lezy na tych Sportline z 18' ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 8 miesięcy temu...
Witam kolegów, mam pewien dylemat. W niedługim czasie będę zajmował się tulejkami z tyłu plus pływające. Z racji tego, że z przodu amorki są bardzo miękkie moim zdaniem do wymiany (chodź na stacji diagnostycznej pokazuje, że są sprawne to jednak auto bardzo kiepsko się prowadzi i czuć podczas gwałtownych skrętów mocne przechylanie się przodu. Z tyłu po wymianie rok temu amorków są znacznie twardsze) zastanawiam się nad ich wymianą. Razem z nimi chciałbym zainwestować w nowe sprężyny. Nie jestem zwolennikiem gleby, auto użytkuje na co dzień, chciałbym aby było troszkę sztywniej i minimalnie niżej. I tu pytanie, czy zestaw pro kit -25/-10 gdzieś widziałem, że taki istnieje podejdzie pod seryjne amortyzatory ? Z przodu chciałbym zamontować Sachs. Z tyłu mam od roku Kayaba. Oraz czy taka zmiana wyjdzie na plus czy będą tego jakieś minusy ? Pozdrawiam M.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.