Skocz do zawartości

Czy Bilstein b6 do e30 320i sedan to dobry wybór ???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,jetem świeżakiem na forum i dopiero wchodzę w te tematy więc proszę o wyrozumiałość :)

Pytanie jak w temacie.Proszę o wypowiedzi osób,które miały styczność z tymi amorami,a nie że komuś się wydaje.

Gnębi mnie jeszcze to ,że nie mogę nigdzie znaleźć na lagę 45mm,wszędzie są na 51,czy na 45 były w produkcji?Ewentualnie proszę doradzić jakieś inne amory.Interesuje mnie,aby były sztywniejsze od fabrycznych i koniecznie na fabrycznych sprężynach,dlatego b6.Za wszelkie dobre rady i podpowiedzi z gory dzieki :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolumna 51mm występowała tylko ze zawieszeniem mtechnic oraz z silnikiem 2,5 170km. A standardowo było to 45mm. Bilstein b6 jeśli się nie myle jest krótszy od oryginalnego i nie zagrają tobie na standardowych spręzynkach. Bielstein ogólnie jest dla mnie przereklamowany (reklamowałem cztery z seri b4 i olejowe b2 są w trakcie reklamacji) B6 być może są mocniejsze.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jak byś chciał mieć lagę 51 to możemy coś pomyśleć. Ja w swojej mam 51mm a w domu leża u mnie inne na 45. Mogę założyć sobie te 51, gdyż zmieniam amorki na nowe (bilstein jak mówiłe idzie do reklamacji) i bym sobie założy te na 45. musze to przemyśleć i dam znać na forum.
Opublikowano

B6 szedł w serii do MTechnika, grube lagi były chyba jeszcze w IS

jak masz jakieś stare B6 to zawieź lub wyślij je do regeneracji do zerkopolu do warszawy, biorą 150zł za sztukę, a może uda ci się taniej i masz wtedy pełnosprawne amory, do tego jeśli chcesz mogą ci je ustawić wedle twoich upodobań, jak i skrócić do gleby

ps jak chcesz mieć trochę sztywniej a nie chcesz glebować samochodu kup oryginalne sprężyny z zawieszenia MTechnik, różnica wysokości to tylko 25mm a jeździ się sporo lepiej i wtedy daj B6 będziesz na pewno zadowolony

Opublikowano

Witam

 

Bilstein B6 jest świetnym amortyzatorem powszechnie używanym w sporcie samochodowym - rajdy głównie. Amorki są bardzo wytrzymałe, rozbieralne i pasują IDEALNIE do standardowego zawieszenia, nie mają skróconego skoku, ani nic takiego.

Można kupić B6 na wąską lagę bez problemu. Spróbuj na mts24sklep.pl - oni na pewno mają.

Podsumowując - doskonały amor, dożywotni i nieporównywalny ze wspomnianymi B4 czy olejowymi B2.

Tylko brać! :]

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

Dzięki za odpowiedzi,Mattiss a uważasz,że na fabrycznych sprężynach będzie wszystko spoko?

Bo kolega Przemo TDS napisał : "ps jak chcesz mieć trochę sztywniej a nie chcesz glebować samochodu kup oryginalne sprężyny z zawieszenia MTechnik, różnica wysokości to tylko 25mm".

Chodzi o to,że nie chcę glebować ani trochę,ale właśnie zależy mi,żeby dobrze się trzymał na zakrętach,więc trochę poczytałem i wstępny wybór padł właśnie na b6 bo są sztywniejsze od fabryki, b4 podobno są odpowiednikami fabrycznych amorów,a b8 tylko do skróconych sprężyn.

Opublikowano

Sam sobie na pytanie odpowiedziałeś. Zresztą wcześniej też to napisałem. Bilstein B6 jest idealny do zawieszenia standardowego, bez obniżenia :cool2:

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Po za tym same amortyzatory nie wpłyną znacząco na prowadzenie w zakrętach, skoro za przechył pojazdu odpowiadają sprężynki i stabilizator poprzeczny z przodu i z tyłu. Jak matiss wspomniał 25mm to nie gleba a na pewno odczujesz różnice w prowadzeniu. A zestaw twarde amortyzatory i miekkie oryginalne sprężyny jak na moje doświadczenie specjalnie nic nie zmieni a pogorszy o wiele komfort jazdy...
Opublikowano

Witam

 

e30.318, sztywniejszy amor poprawia prowadzenie na seryjnej sprężynie. Właśnie od tego jest B6. I zamiast pogorszyć komfort, to będzie tak wybierał dziurę jak żaden inny. Dopiero zestawienie skróconych amorów i ori sprężyn (i odwrotnie) zrujnuje zawias.

A co do tematu - świetnie dziurę wybiera też Sachs Advantage.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

dokładnie, B6 na ori springach znacznie poprawi prowadzenie, mimo wszystko dalej polecam Ci zakup springów z Mtechnika

sachs advantage to też świetne amorki, miałem je w e39 i auto prowadziło się rewelacyjne, a komfort nie ucierpiał

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Miałem B6 w E30 na fabrycznych sprężynach, teraz mam E36 z B6 na fabrycznych spręzynach i jeżdzi się bardzo dobrze. Zawieszenie nadaje się do jazdy na co dzień z żoną i dzieckiem, jak i do ostrzejszej jazdy. Jeżeli jednak priorytetem dla Ciebie jest zachowanie auta to proponuję B8 + dedykowane sprężyny. Przy ostrej jeździe B6 jest trochę za miękki i potrafi dobić, szczególnie z tyłu. Przy B8 warto założyć rozpórki i zamontować tuleje z pouliretanu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.