Skocz do zawartości

Spadaja obroty, strzela z rury


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Moj problem dotyczy BMW 318 z 92 roku.

po odpaleniu obroty skacza, spadaja nawet do zera i silnik gasnie.

Kiedy daje mu gazu to tak jakby obroty stawaly w miejscu, a gdy juz przepchnie i sie przegazuje wtedy strzela z rury :roll:

Mam ja w gazie. Gdy przeskoczy na gaz jest wszystko elegancko.

Wiem ze byl podobny temat ale nie znalazlem tam odpowiedzi.

 

Prosze o pomoc.

Z gory dziekuje

Opublikowano
Reset komputerka na początku zrób, zobaczysz czy na chwile pomoże, niejeden element może powodować takie zachowanie także polecam diagnozę komputerową, nie będziesz wszystkiego po kolei wymieniał.
Opublikowano
Pomóc nie pomoże na długo, reset wywala błędy i chwilę może pojeździć normalnie ale prawie pewne jest że sobie je spowrotem nawrzuca z np uwalonego czujnika. Sprawdzić zawsze można ale na stałe nie uleczysz tak auta.
Opublikowano

Znalazlem post w ktorym ufo przedstawia w jaki sposob robi sie reset komputera.

 

 

przez ufo000000 » Wto Sie 04, 2009 10:33 am

 

Na początek zrób reset komputera:

 

odpinasz dwie klemy od aku (oczywiście kluczyka niema być w stacyjce), łączysz klemy plus z minus i przekręcasz na zapłon, czekasz ok. 15 minut, wyjmujesz kluczyk, podłączasz spowrotem akumulator.

 

 

Ide sprawdzic czy sie uda!

 

Niestety, nie pomoglo.

Ufo a co myslisz o wymnianie przeplywomierza??

Opublikowano
Tak w ciemno wymieniać nie bardzo się opłaca. Weź odepnij całkiem przepływomierz, komputer przyjmuje wartości średnie. Jeśli będzie chodził to pewnie przepływomierz, jeśli dalej nie to coś innego.
Opublikowano
Witam. Ja tak z innej beczki bo tez walcze z spadajacymi obrotami. Gdzie miesci sie ten przeplywomierz ,sprobowalbym go odlaczyc i sprawdzic. Pozdrawiam
Opublikowano

Łapie lewe obroty. Posprawdzaj odmę, cały dolot czy nie ma jakiś nieszczelności. Proponuje kupić jakiś łatwopalny preparat (nawet może być Plak do deski rozdzielczej, albo samostart) i na odpalonym silniku próbować psiknąć na dolot, na węże do krokowego, odmę, etc. Jak obroty podniosą się nawet na 1s. tzn. że łapie Ci lewe powietrze. Przerabiałem to u siebie, lecz w M52 i na benzynie. Wymiana odmy pomogła.

 

P.S Jeżeli na kompie wyjdzie Ci błąd sond (tak było u mnie), to najpierw postaraj się być pewnym na 100% że masz wszystko szczelne, bo jak będzie nieszczelność to sonda jest "oszukiwana" i potrafi złapać błąd, będąc dobrą.

 

P.S 2 Co do samego przepływomierza, to samo odpinanie go nie wiele Ci powie. Jeżeli będziesz miał gdzieś nieszczelność, to on także jest "oszukiwany" i ciężko powiedzieć czy jest sprawny.

Opublikowano

Kolego, a czy posiadasz prosty miernik?

Zdejmij kable Wysokiego Napięcia i pomierz oporność, w 1.8 były kiedyś o oporności 2 kOhm a potem wprowadzono 5 kOhm..... przy okazji poruszaj kablami podczas mierzenia.

Ostatnio kuzynki bunia falowała, a ponieważ znam te auto jak swoje to domyśliłem się że musi być coś z kablami..... no i faktycznie, kabel na garze nr 1 (tym najbliżej przodu auta) miał przerwe, i poruszanie nim powodowało zaniki iskry..... falowała i gasła gdy się puściło pedał. Dodatkowo zrobiłem reset kompa by ustawienia wróciły do nominalnych i działa jak ta lala , kuzynka twierdzi że jeszcze lepiej niż wcześniej :)

Opublikowano
Łapie lewe obroty. Posprawdzaj odmę, cały dolot czy nie ma jakiś nieszczelności. Proponuje kupić jakiś łatwopalny preparat (nawet może być Plak do deski rozdzielczej, albo samostart) i na odpalonym silniku próbować psiknąć na dolot, na węże do krokowego, odmę, etc. Jak obroty podniosą się nawet na 1s. tzn. że łapie Ci lewe powietrze. Przerabiałem to u siebie, lecz w M52 i na benzynie. Wymiana odmy pomogła.

 

Kolego.... tak się nie sprawdza nieszczelności!

Wziąć płaski śrubokręt, odkręcić 2 opaski z gumy i obadać organoleptycznie na wypadek pęknięć - to potrafi nawet moja 5letnia córka :)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie. Dzis spotkalem goscia, ktory mial ten sam problem, ze na benzynie spadaly obroty, a na gazie bylo ok. Powiedzial, ze trzeba wyjac przeplywomierz, otworzyc i tam sa szczotki i trzeba je bardziej przygiac i bedzie dzialalo.

Co o tym sadzicie?

Czy nie lepiej kupic nowy przeplywomierz?

A czy ten bedzie ok?

http://www.allegro.pl/item796601086_przeplywomierz_bmw_3_e36_5_e39_5wk9600_niemcy.html#gallery

http://www.allegro.pl/item801965999_przeplywomierz_bmw_e36_e39_5wk9600_oryg_siemens.html#gallery

Oba sa nowe. Ale dlaczego taka rozbierznosc cenowa?????? :shock: :shock: :shock: Zalezy od firmy????

Panowie pomozcie bo z tym sie nie da jezdzic...

Opublikowano

Panowie. Dzis spotkalem goscia, ktory mial ten sam problem, ze na benzynie spadaly obroty, a na gazie bylo ok. Powiedzial, ze trzeba wyjac przeplywomierz, otworzyc i tam sa szczotki i trzeba je bardziej przygiac i bedzie dzialalo.

Co o tym sadzicie?

Czy nie lepiej kupic nowy przeplywomierz?

A czy ten bedzie ok?

http://www.allegro.pl/item796601086_przeplywomierz_bmw_3_e36_5_e39_5wk9600_niemcy.html#gallery

http://www.allegro.pl/item801965999_przeplywomierz_bmw_e36_e39_5wk9600_oryg_siemens.html#gallery

Oba sa nowe. Ale dlaczego taka rozbierznosc cenowa?????? :shock: :shock: :shock: Zalezy od firmy????

Panowie pomozcie bo z tym sie nie da jezdzic...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.