Skocz do zawartości

E39 Jaka pompa paliwa?


michals

Rekomendowane odpowiedzi

Oryginał (BMW nr 16 14 6 752 368, Pierburg nr 7.22013.02.0) kupisz za ok. 500 zł w InterCars.

Czy mam rozumieć, że Pierburg robi OEM dla BMW?

Pierburg robi sporo podzespołów dla BMW (pompy paliwa, czujniki ciśnienia paliwa, elektrozawory podciśnieniowe do sterowania turbo i EGR itp.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam miałem problem z pompą paliwa w tym modelu z tym silnikiem. Skończyło się na wstawieniu nowego oryginału z allegro za 300zł. Też zastanawiałem się nad zamiennikiem, mimo, że sam wymieniłem ją i w sumie teraz to żaden problem (w godzinę wymieniam) to jednak nie bawi mnie ewentualna wymiana jakiegoś szajsu na drodze, więc polecam oryginał.

Szkoda, że tak daleko mieszkasz, bo mógłbym Ci pomóc w tej naprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za informacje.

Oryginał coś koło 850 zł w Focie.

To w ASO będzie tańszy, ale po co przepłacać, jak sam napisałeś, że Pierburga kupisz za 380, a to jest na 100% oryginał. To jest tak jak z innymi częściami, np z grupy ZF (Sachs, Lemfoerder...), które w ASO są 2 razy droższe tylko dlatego, że oprócz logo producenta jest jeszcze logo BMW. Na niektórych częściach z poza ASO, logo i nr OE są po prostu zeszlifowane, bo nie mogą an nich widnieć ze względy na sprzedaż tzw. after market, a są to dokładnie te same podzespoły, nie żadne zamienniki wątpliwej jakości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

koledzy, ktoś z Was jest w stanie w miarę dokładnie opisać procedurę wymiany pompy paliwa. Niedługo będę chciał wymienić, a nie chciałbym czegoś zepsuć.

Objaw mam taki, że po dłuższym postoju po przekręceniu kluczyka nie odpala. Muszę poczekać 20-30 sek. na zapłonie (jakbym grzał świeczki) i odpala od pierwszego. Czy to jest objaw padającej pompy paliwa?

Pozdrawiam

Pozdrawiam Jaro

http://s7.postimg.org/ipwn696zr/2014_05_17_23_34_29.png

ex e39 525i

ex e38 735iA

ex e39 540iA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy, ktoś z Was jest w stanie w miarę dokładnie opisać procedurę wymiany pompy paliwa. Niedługo będę chciał wymienić, a nie chciałbym czegoś zepsuć.

Objaw mam taki, że po dłuższym postoju po przekręceniu kluczyka nie odpala. Muszę poczekać 20-30 sek. na zapłonie (jakbym grzał świeczki) i odpala od pierwszego. Czy to jest objaw padającej pompy paliwa?

Pozdrawiam

Zanim wymienisz pompę, sprawdź ciśnienie paliwa za pompą i na listwie wtryskowej. Być może regulator nie trzyma, a powinno być 3,5 Bar tu i tu. Regulator w ASO kosztuje ok. 200 zł, a pompa ok. 800 zł.

Pompę masz w zbiorniku, a dostęp spod siedziska tylnej kanapy z prawej strony. Musisz wyjąć cały zestaw smoka z czujnikiem poziomu paliwa, a potem wymieniasz pompę.

Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podłączałem i żadnych błędów odnośnie regulatora ciśnienia paliwa nie było. Miałem od dłuższego czasu błąd przepływomierza, ale już został wymieniony na nowy. W którym miejscu znajduję się ten regulator?

Pozdrawiam Jaro

http://s7.postimg.org/ipwn696zr/2014_05_17_23_34_29.png

ex e39 525i

ex e38 735iA

ex e39 540iA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Panowie żeby nie zakładać nowego tematu podłaczę się di tego.

Wygląda na to że i mi padła pompa....trochę mnie to zagotowało - w trasie;/

Jeśli można to prosiłbym o jakieś namiary na względnie tanie sklepy gdzie mógłbym dostać tego Pierburga 7.22013.02.0 lub Oryginał BMW 16146752368.

W necie nie mogę nic konkretnego znaleźć.

Ewentualnie może jakiś zamiennik typu Bosch??

Z góry dzięki.

BardzoMiłyWłaściciel

BędzieMógłWyprzedzać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Cześć

Odgrzeje nieco temat.

U mnie podobnie jak u kolegi jarogmur, mam problemy z zapalaniem. Jak trochę postoi to większe problemy a jak odpalam zaraz po zgaszeniu to zazwyczaj jest ok. Pompę słyszę, ale już jakiś czas temu kiedy jeszcze wszystko było w porządku, zwróciłem uwagę na nieco inną pracę tej pompy. Po dwóch miesiącach pojawił się problem z zapalaniem - dlatego na początku stawiałem na pompę. Doczytuje teraz że winny może być regulator ciśnienia - jak go wymienić?

U mnie również nie ma błędów w kompie.

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.