Skocz do zawartości

dash4

Zarejestrowani
  • Postów

    113
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dash4

  • Urodziny 17.01.1984

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 530i Sedan 2003 r.
    M54B30
  • Lokalizacja
    Białystok

Osiągnięcia dash4

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. dash4

    E39 Jaka pompa paliwa?

    Panowie żeby nie zakładać nowego tematu podłaczę się di tego. Wygląda na to że i mi padła pompa....trochę mnie to zagotowało - w trasie;/ Jeśli można to prosiłbym o jakieś namiary na względnie tanie sklepy gdzie mógłbym dostać tego Pierburga 7.22013.02.0 lub Oryginał BMW 16146752368. W necie nie mogę nic konkretnego znaleźć. Ewentualnie może jakiś zamiennik typu Bosch?? Z góry dzięki.
  2. Panowie- nie chciałbym zaśmiecać tematu, ale prosiłbym o info co może być przyczyną że właśnie po wymianie odmy zapalił się check engine?? Odma nowa- prosto z ASO, zgodna z VINem. Dodam że mam u siebie gaz, i wcześniej jak po wymianie np gum do przepustnicy (były nieszczelne) też pojawił się check, a powodem było lewe powietrze a w zasadzie wyeliminowanie jego dolotu przez nieszczelności w gumie. Czy po wymianie odmy mogę podejrzewać podobny problem- tzn nieszczelność starej odmy i jakieś lewe powietrze?? Wczoraj sobie wymieniłem Odmę (nie jest to aż takie trudne i trwa krócej niż wszyscy straszą- największy problem był ze zdjęciem węża który idzie z kolektora), pojechałem na testy- trochę przegoniłem samochód, zgasiłem, i po jakiejś godzinie udałem się w spokojną drogę do domu- miastem- właśnie podczas tej spokojnej jazdy check się zapalił. Wymieniając odmę- zdjąłem wszystkie przewody z i do odmy i przemyłem je specyfikiem do czyszczenia tarcz hamulcowych...były czyste i szczelne. Nie zdążyłem jeszcze podpiąć się pod kompa, ale dziś spróbuję się gdzieś z tym umówić. EDIT: Podpiąłem się pod kompa- wyskakiwał błąd 227 i 228. Zostało skasowane i na razie jest czysto.
  3. Witam. Panowie jeśli można odświeżę odrobinę temat. Dziś próbowałem u kumpla spolszczyć jego mk3. W tym celu zassałem z chomika Mr.Lova soft GB-Pl kolor Zgodnie z instrukcją przekręciliśmy kluczyn na pozycję I i włożyliśmy płytkę. Pojawił się monit że soft będzie się upgradował. Później ekran migną ze dwa razy i zgasł. Następnie pojawił się szary monit o upgrade softu, i żeby nie wyłączać zapłonu. Wszystko- zgodnie z instrukcją, poza tym że po wspomnianym monicie o upgrade, nie wyskoczył żaden pasek postępu...a czekaliśmy dobre 15-20 min. Jak że nie wiedzieliśmy co dalej, wyłączyliśmy zapłon. Niestety teraz nie można wyjąć płytki. Czytnik nadal wyświetla po angielsku, doszły nowe języki -których wcześniej nie było i ogólnie zmieniła się czcionka na monitorze. Płytki nie możemy wyjąć- inna sprawa że za mocno na razie się nie staraliśmy bo nie było zbytnio na to czasu. Być może za szybko zrezygnowaliśmy ? Może trzeba było dać mu więcej czasu żeby pojawił się ten pasek postępu?? Plus minus ile się robi upgrade ? Z góry dzięki za odp. Pozdrawiam
  4. ...MKIV to czytnik DVD, więc w jaki sposób laser z czytnika MKII- czyt. płyt CD będzie czytał płytę dvd? Panowie, czy ktoś orientuje się gdzie dostanę płytę scaloną tego czytnika. Jakiś czas temu moje MKIV zostało zalane wodą- dość obficie (nie że samochód popowodziowy), i nie działa. Po próbie podłączenia go do zasilania, czuć było spaleniznę. Przypuszczam że płyta i kondensatory itp zostały uszkodzone, o laserze nie wspominam. Zajmuje się ktoś naprawami tego typu, ewentualnie może ktoś ma namiary gdzie dostanę taką płytę, bo laser wiem gdzie. Dzięki i pozdrawiam
  5. Licznik wyciągałem - niestety żaróweczki są ok. Wydaje mi się że to trochę bardziej skomplikowana sprawa a ja nie czuję się na siłach aby dalej grzebać w liczniku. Czy w necie jest jakiś FAQ odnośnie naprawy tego typu "schorzeń" ?Naprawę znikających pixeli już widziałem... PZDR
  6. Test z zegarami itp- robiłem - i kontrolek od Oil Service nie widać. ;/ Wszystko się pali tak jak powinno poza tymi kontrolkami. Niestety INPY do tej pory nie udało mi się zainstalować(straciłem nadzieję) także ta opcja odpada ;/
  7. Próbować próbowałem, ale czy mi się udało- nie wiem. Łatwiej się resetuje jak widać te klocki. Zresztą nawet jak te klocki były widoczne- nie zawsze za pierwszym razem mi się udawało. Inna sprawa że gdzie miały by zniknąć- przejechałem prawie równo 10000km, w zasadzie w ciągu roku, i nie kaciłem samochodu- więc powinna jeszcze zostać jakaś "cegiełka"...a tu puchy. Dlatego wygląda mi to jak objaw przepalonych pixeli lub czegoś podobnego. Jakieś pomysły?? Pozdrawiam
  8. No to sam sobie odpowie- dla potomności- żarówki noszą oznaczenia 12V 1,5W lub 12V i 1,2W. Najlepiej kupować tej samej firmy- u mnie OSRAM- ponieważ te z podróbek mają dłuższe mocowania. Wchodzą ale wystają poza obudowę. Jeśli chodzi o podświetlenie "klocków" z Oil Service- to nadal nie mam odpowiedzi co z tym fantem zrobić. Wymieniłem wspomiane żarówki na nowe ale cegiełki mi się nie podświetliły- wychodzi na to że brak podświetlenia to ten sam objaw co znikające pixele?? Jakieś rady jak to naprawić?
  9. Witam. Tak jak w temacie-od jakiegoś czasu znikły mi klocki informujące o wymianie oleju. Zastanawiam się czy jest to spowodowane przepaleniem się jakiejś żarówki ( znalazłem temat na forum o wymianie żarówek viewtopic.php?t=36899 ) czy jest to spowodowane czymś podobnym jak znikające pixele na liczniku gdzie naprawa jest już bardziej skomplikowana niż wymiana żarówek licznika. Proszę o informację w jaki sposób podświetlane są te "klocki" - czy jest sens rozbierać licznik jak to jest opisane w linku wyżej? Inna sprawa to co to za żarówki- jakie mają oznaczenia. Na allegro znalazłem jakieś z tym że nie wiem czy będą pasować. ========================================= Najważniejsze parametry żarówki: symbol trzonka: B8.5d B8.7d R5 z cokołem oznaczenia: BAX10d 1,2W 2W W1,2W W2W barwa emitowanego światła: BIAŁA źródło światła: walcowa 5mm ilość diod: 1szt kąt świecenia: ~ 140 stopni napięcie pracy: 12V DC pobór prądu: 20mA pobór mocy: 0,24W ======================================= to jest na allegro(akurat te są LEDowe ale obudowa wygląda podobnie jak na na zdjęciu z Zrób To Sam)- czy to takie same żarówki jak w zegarach e39 po lifcie ? Z góry dziękuję za odp. Pozdrawiam
  10. dash4

    E39 żarowka ringów

    Panowie a może powie mi ktoś dlaczego kupiłem żaróweczkę do ringów h10w, ba9s- najpierw narva, potem philipsa i obie świeciły ciemniej niż moja oryginalna w bmw. U Was też tak było że te z wymiany- nowe świecą gorzej?- trzeba wymieniać obie nawet jeśli stara jest jeszcze dobra bo ewidentnie widać różnicę w jasności świecenia. Powiem szczerze- boję się nawet kupować w ASO nową żarówkę z tą obudową, bo coś mi się wydaje że też będzie ciemniejsza niż moja oryginalna (stary philips h10w) a wtedy będę zmuszony dokupić drugą;/ Może ktoś ma sprawdzonego sprzedawcę który sprzedaje dobre żarówy -świecące z taką samą jasnością co stare philipsy? Mam nadzieję że nie zamotałem i wiadomo o co chodzi :) Pozdrawiam i czekam na odp.
  11. Właśnie poszukuję kogoś z moich okolic- chętnie bym to sprawdził. Kabel oczywiście z allegro- ale to nie ja go kupowałem- dostałem go w spadku od kumpla- sam też nie bardzo umiał to badziewie ustawić. Przypuszczam że jest to jakiś najtańszy badziew. Spytam go od kogo to kupował- może będzie miał w komentach.
  12. Witam. Poszukuję kogoś z Białegostoku kto mógłby mi sprawdzić mój interfejs - czy nie jest zepsuty - na poprawnie zainstalowanym programie. Ewentualnie pomógł by mi zainstalować Inpę. Kontakt na PW lub mail dash4ster@gmail.com Pozdrawiam
  13. No właśnie żeby działała było by dobrze- najgorsze jest to że dalej nie mogę nigdzie wejść. NP: wybieram F5 (mam e39), biorę airbag itp. (zielona lampka w lewym dolnym roku z RUNNING zmienia się w żółtą BUSY) a następnie wyskakują błędy....nie łączy się . Zainstalowałem Inpę w/g Twojej instrukcji więc przypuszczam że wszystko powinno być ok. Jedyna możliwość to taka że coś jest nie tak z kablem- chyba. Nie za bardzo też wiem jak go sprawdzić. To już moje drugie podejście do INPY- pierwsze nie udane, rok przerwy i znów próbuję- ehhhh
  14. Witam. Panowie- udało mi się wszystko zainstalować w/g poradnika trandolf -a pliki też od niego. Połączając kabel do kompa menadżer urządzeń wykrywa go tak jak powinien. Natomiast wykonując ostatni punkt z instrukcji tj. włączenie inpy- wyskakuje problem- od razu palą się dwie kontrolki batery i ignition - nawet bez podłączenia kabla. Jak to naprawić, w czym tkwi problem. EDIT: Zauważyłem że włączając samą inpe- bez podpiętego kabla do kompa kontrolki są OFF, jednak wpinając kabel i restartując inpe obie kontrolki są ON - czyżby kabel był lipny? Jakieś zwarcie? Z góry dziękuję i pozdrawiam.
  15. dash4

    check e39 523i

    Przypuszczam że jest to "za mała dawka gazu". U mnie było podobnie- ale jak pojeździłem po mieście samo zgasło. Jednak zamiast tak czekać aż samo zgaśnie pojechałem do AC (Ci od STAGa) i oni mi ustawili ta gazownie i na razie się nie zapala (odpukać). (a ustawili to podłączając kompa do samochodu i jeżdżąc tym samochodem a nie tak jak większość speców- autokalibracją. PZDR
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.