Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wszystko jest na forum :)

 

twój błąd to błąd czujnika położenia wałka rozrządu po stronie ssącej

 

tyle co znam niemiecki to błąd jest statyczny i występuje cały czas

 

skasuj go zrób jazdę i zobacz kiedy się pojawi

 

viewtopic.php?f=48&t=111287

 

o SHADOW MEMORY pisał nerwus "To co masz w shadow po filtracji trafia do "publikacji". Wyobraz sobie moment rozruchu i dziwne dane plynace z czujnikow przy starcie. Modul ma filtr i wie ze do XXX obrotow odczyt z czujnika Y moze miec dziwne odczyty. Takie rzeczy trafiaja do shadow"

Opublikowano

na spokojnie zrób jak pisałem skasuj błąd zrób jazdę testową i zobacz kiedy i przy jakich warunkach błąd się pojawia

 

bmw nie lubi zamienników więc proponowałbym oryginał (poczytaj o czujnikach jest masa info na forum)

od siebie dodam tylko że vemo nie jest najgorsze i nie odnotowałem jeszcze żadnych negatywnych skutków montażu takiego czujnika

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Właśnie wymieniłem ten czujnik, ale błąd dalej sie pojawia. Ma ktoś jakiś pomysł?

 

Bierz DIS'a w reke i jedz po sciezce diagnostycznej. Prawdopodobnie masz przewod od uczyjnika uszkodzony jezeli po wymianie na nowy/sprawny jest to samo.

Opublikowano
Podpiąłem to jeszcze raz pod INPE, błąd był, ale występuje jako sporadyczny, przed wymianą był statyczny. Skasowałem go i kilkanaście razy odpalałem auto i narazie nie pojawił się, być może to przez to że to zamiennik a nie orginał.

MatrixXXL

523i 99r.

  • 3 lata później...
Opublikowano

witam, odgrzewanie tematu,. znowu w Inpa błąd 65, czujnik juz raz wymieniałem na zamiennik topran, i znowu ten sam błąd. Czy to ten czujnik z kabelkiem, czy ten drugi bezpośrednio wkrecany?

 

jak odpinam czujnik nr 5 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DM31&mospid=47539&btnr=11_2170&hg=11&fg=15

to brak reakcji, blad tylko 65.

 

dodam że auto źle odpala, czasem po dodaniu gazu i opadnięciu obrotów gaśnie, czasami na wolnych obroty "skaczą".

MatrixXXL

523i 99r.

  • 7 lat później...
Opublikowano

Witam, chciałem odśiwerżyć temat. Posiadam BMW e46 323i rok prod. 2000 podwójny Vanos, wczoraj wymieniłem czujnik położenia wałka rozrządu ten z kablem ponieważ INPA pokazywała mi jego błąd, a auto czasami bardzo długo kreciło nim odpaliło. Wczoraj po wymianie odpaliłem kilka razy auto wszystko pięknie, odpalała od strzała, moc wróciła. Dzisiaj odpalam auto znów długo kręciła, podpiąłem kompa i INPE, znów ten błąd. Czy trzeba dokonać adaptacji tego czujnika?

Opis błędu z INPA:

Signal nicht plausibel

CARB-Fehler

Fehler nach Entprellung gespeichert

Fehler momentan nicht vorhanden

sporadischer Fehler

 

Niemam już pomysłów. Proszę o pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.