Skocz do zawartości

Co znaczy "Selflevel susp. inact" na komputerze?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Pojawił mi się taki napis w zegarach. Co to oznacza? Napis włączył się po odpaleniu przy prawie pustym zbiorniku. Po zatankowaniu komunikat znikł. Podobno to jakiś problem z nivo ale słyszałem że moglo to być coś z pompa wyrównująca poziom paliwa w komorach zbiornika. Kto może to wytłumaczyć?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Dosłowne tłumaczenie: samopoziomujące się zawieszenie nie działa. więc problem z nivo - działanie związane ze zbiornikiem paliwa jedynie w roli obciążenia - może być jakiś czujnik nivo, poduchy lub kompresor.
Opublikowano
Dosłowne tłumaczenie: samopoziomujące się zawieszenie nie działa. więc problem z nivo - działanie związane ze zbiornikiem paliwa jedynie w roli obciążenia - może być jakiś czujnik nivo, poduchy lub kompresor.

Poduchy nie sygnalizują błędu. Padł czujnik (czujniki) lub kompresor.

Opublikowano
efektem zniszczonej poduchy jest obniżenie auta po jej stronie, kompresor pompuje jak głupi, po czym w końcu przy braku jakiegokolwiek efektu w krótkim czasie wyskakuje błąd nivo.
Opublikowano
to nie tak. zatankowałem i problem zniknął. I od tamtej pory sie nie pojawił. Gdzieś w necie wyczytałem że to ma coś wspólnego równiż z przepompowaniem paliwa. Ale juz nie ważne. Problem sam sie rozwiązał.
Opublikowano
to nie tak. zatankowałem i problem zniknął. I od tamtej pory sie nie pojawił. Gdzieś w necie wyczytałem że to ma coś wspólnego równiż z przepompowaniem paliwa. Ale juz nie ważne. Problem sam sie rozwiązał.

To znaczy, że pada Ci czujnik i w konkretnym położeniu nie daje prawdziwego sygnału. Te czujniki tak mają, że najpierw przestają działać płynnie, tylko stopniowo, a po jakimś czasie zdycha całkiem. Ja tak miałem z czujnikiem położenia świateł, a te same czujniki odpowiadają za sygnał poziomu do nivo tylko, że ja mam 2 na samochodzie, a Ty 4.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

witam

 

mam e39 sedan 96r. i mam ten sam błąd na komputerze. Tył mi opadł ale nie raz słyszę jak pompa z tyłu pod kołem zapasowym pracuję ale tył się nie podnosi

Proszę o pomoc będę bardzo wdzięczny

Opublikowano
Witam też tak miałem mam e398 na taksówce i też myślałem że jużpo kłopocie , po jakimś miesiącu wylądowałem u mechanika z wymianą kompersora ponieważ wogóle nie ładował poduszek . Pozdrawiam
Opublikowano
witam

 

mam e39 sedan 96r. i mam ten sam błąd na komputerze. Tył mi opadł ale nie raz słyszę jak pompa z tyłu pod kołem zapasowym pracuję ale tył się nie podnosi

Proszę o pomoc będę bardzo wdzięczny

Najprościej jak sprawdzisz czy kompresor pompuje ciśnienie do poduszek. Odkręć małą deskę podłogi bagażnika (śruby są po 2 na stronę pod uchwytami do siatki bagażowej), wyjmij przewód ciśnieniowy, uruchom silnik i przekonasz się czy dmucha. Jeśli tak, to masz dziurkę (-i) w poduszce (-ach), a jeśli nie dmucha, to padł kompresor, albo coś nie tak z czujnikami i w tej sytuacji będzie konieczne podłączenie do komputera.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

U mnie (E39 530dAT 2001) ten komunikat pokazuje się praktycznie zawsze jeśli temperatura zejdzie poniżej -10 stopni Celsjusza. Jak było ciepło to wszystko było OK. A u Was jak to się ma do temperatury zewnętrznej ?!?!

Pozdrawiam

Opublikowano
U mnie (E39 530dAT 2001) ten komunikat pokazuje się praktycznie zawsze jeśli temperatura zejdzie poniżej -10 stopni Celsjusza. Jak było ciepło to wszystko było OK. A u Was jak to się ma do temperatury zewnętrznej ?!?!

Pozdrawiam

 

Na pewno nie powinno tak być. Najprawdopodobniej czujnik ci powoli siada. U mnie jest ok bez względu na temp. (czy -30 czy +30st.C)

Opublikowano

Racja ... na pewno nie powinno tak być !!! Muszę sprawdzić te czujniki ?!? Gdzie dokładnie tego szukać ?!?!

Pozdr.

Opublikowano

A ja myślę, że jednak mróz daje się we znaki i czujniki podmarzają. U mnie przy mrozie -22 C wyrzuciło ten błąd dwa razy po nocy. Jak się auto troche zagrzało po ponownym uruchomieniu nie sygnalizuje już błędu.

 

Byle do wiosny :)

Opublikowano
U mnie też jak temperatura się podniesie to jest wszystko OK. Ale może faktycznie jakiegoś śniegu się tam nawarstwiło czy coś ... podpowiedzcie gdzie są te czujniki to wjadę na kanał i sprawdzę sobie ?!?! Bo mnie strasznie irytuje ten napis na zegarach !!! ;)
Opublikowano

Mozliwe, ze styki w czujniku zasniedzialy i wilgoc+mróz pomagają w przerwie styków.

Trzebaby rozkrecic i przeczyscic papierem sciernym, a przynajmniej tam zagladnac.

Opublikowano

OK ... wszystkie te zabiegi które należałoby wykonać są dla mnie bardzo jasne i zrozumiałe .... tylko czy ktoś mógłby powiedzieć (wreszcie) gdzie jest ten czujnik (są te czujniki) ?!? Może jakieś zdjęcie ?!?

Pozdr.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Ma ktos moze schematy elektryczne do nivo z kolorami kabelkow bo u mnie blad wyskakuje i odkrylem ze ktos w kabelkach od czujnika majstrowal i nie wiem czy dobrze podlaczyl

 

 

przy jednym czujniku sa 3 kabelki (lewy) a przy 2gim 6 kabelkow (prawy) i nie wiem oco kaman?????????????

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

Co jakiś czas jestem u mojego super mechanika kasuje bląd ijakiś tydzień dwa jest ok poczym wyskakuje

błąd SELFLEVEL SUSP. INACT w moim BMW x5 i tyle bujam się tygodniami autem z nie aktywnym zawieszeniem i tyle bo nikt nie jest w stanie mi udzielić pomocy!

Może wy cos poradzicie gdzie te czujniki pomocy????!!!! :duh:

Opublikowano
Co jakiś czas jestem u mojego super mechanika kasuje bląd ijakiś tydzień dwa jest ok poczym wyskakuje

błąd SELFLEVEL SUSP. INACT w moim BMW x5 i tyle bujam się tygodniami autem z nie aktywnym zawieszeniem i tyle bo nikt nie jest w stanie mi udzielić pomocy!

Może wy cos poradzicie gdzie te czujniki pomocy????!!!! :duh:

 

 

To może ten twój mechanik nie jest taki "super" jak sobie z tym nie radzi. Wklej tu dokładny opis błędu jaki ci wyskakuje przy diagnozie, a może coś zaradzimy.

Pozdrawiam.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

błąd SELFLEVEL SUSP. INACT.tyle!!!

Wymieniałem już moduł sterujacy ten pod schowkiem i starczyło tylko na trzy dni jazdy potem bład znów sie pojawił.Co ciekawe zawsze w tedy pada centralny zamek znaczy nie otwiera tylnych dżwi i klapy dolnej i siada wspomaganie.Dopiero po przekręceniu zapłonu zgaszeniu i ponownym otwarciu auta z kluczyka dżwi sie otwierają jest wspomaganie tyle że zawieszenie auta nie działa już?????Pomocy!!??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.